Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei yh äiti löydä koskaan ketään :(

höhh
21.03.2016 |

Vaikka olen nuori 21v niin kaikki lähtevät pakoon. En ole koskaan lapsia saanut ja pitkäaikainen poikaystävä oli onnessaan kun raskaaksi tulin ja vaati että lapsi pidetään josta olen onnellinen. No sitten sekosi ja alkoi väkivaltaiseksi ja käyttämään huumeita ja lapsi ei kiinnosta millään tapaa. Jätti mut yksin pärjäämään. Kauan olin katkera koska halusin lapselle oikean perheen jossa välittävä isä ja äiti ja kaikki rikkoutui. En ikinä kuvitellut että saisin lapsen ja jäisin yksin ja olin pitkään katkera asiasta ja kuvittelevatko ihmiset että olen nyt huonompi säälittävä yh mamma ja olenko oikeasti sellainen? Katsotaanko mua aina alemmas..

Nää ajatukset kesti kauan ja nyt olen alkanut katsomaan kumppaneitakin. Mutta ei. Kaikilta sama: Ai sulla on lapsi.. Niin se vaikeuttaa suhdetta.. Niin kyllä mielummin omaa lasta kasvattaisin kun alaisin vieraan miehen lapsen iskää leikkimään.

Noi sanat sattuu niin paljon ja mieli taas maassa ja taas pyörii surkea yh luuseri White trash kuvat päässä! :(

Voiko yh luuseri äippä kohdata oikeesti välittävän miehen? Exällä taas naisia pyörii ympärillä. Hän on vapaa haluttava mies, mä olen surkea luuseri kun en lastani hylännyt

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpönhöpön. et sinä mitään yksin jää. Tuossa on se hyvä puoli, että kaikki itsekeskeiset pojanklopit

karsiutuvat heti pois ja vain ne ns. itselliset ja tasapainoiset miehet jäävät koettamaan onneaan;) 

Vierailija
22/76 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hei. Tuo miten kuvailet exääsi. Juo ja käyttää huumeita. Mitenkä hehkeviä naisia sillä sitten pyörii ympärillä? Osaan kuvitella ja kuulostat olevan kateellinen hänelle. Herätys!

Sulla on ihana lapsi, olet nuori ja pääsit eroon surkimuksesta. Te kahdestaan kuulostatte paremmalle, kuin te kolmistaan. Se oikea sieltä jostain löytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itseasiassa hänellä on tosi kaunis ja hyvätuloinen ns kaikkien tavoittelema nainen.. En tiedä mitä siinä näkevät. Ja jonoksi odottamassa lisää

Vierailija
24/76 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi teit lapsen noin nuorena toisen kakaran kanssa

Pitihän jonkun päästä taas purkamaan omaa pahaa oloaan. 21 v ei ole enää "kakara" tai en tiedä sinä varmaan olet vieläkin sillä tasolla niin en ihmettele että luulet että kaikki on samanlaisia kuin sinä.

Vierailija
25/76 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä löysin todellisen aarteen vaikka mulla oli valmiina 3 lasta (seurustelun alussa lapset 6-15v). 20 vuotta on eletty perheenä jo. Eikä ollut ainoa kiinnostunut, vientiä oli yli oman tarpeen:D

Katkera ja kateellinen miinuspeukuttaja - onhan se kurjaa kun kaikilla ei käy tuuri:)

Vierailija
26/76 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se varakas kaunis nainen ei kuulosta fiksulta. Miksi naiset aina rakastuvat renttuihin?

Itse olet jo ollut jonossa ja käynyt läpi exäsi. Nyt siellä muut jonottelee. Miksi keskityt exäsi elämään? Joku nyt kaihertaa, ettet pääse eteenpäin, kun tiedät exäsi elämästä han liikaa. Move on.

Vierailija
27/76 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyisiköhän tuosta ketjusta vastausta?

http://www.vauva.fi/keskustelu/2522218/jatin_maailman_ihanimman_miehen_…

Aika moni on varmaan kuullut tarinoita uusioperheen vaikeuksista. Melko yleistä että lasten tai exän kanssa tulee vaikeuksia. Ei se kenenkään kiinnostusta lisää.

Vierailija
28/76 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

^Mitä iloa koit tuon linkittämisessä? Tytöllä selkeästi ongelmia, ei tuo normaalia

Vierailija
29/76 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
30/76 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulla oli vientiä. Tosin en ketään epätoivoisesti etsinytkään, vaan kouluttauduin ja elin täyttä elämää lasteni kanssa ja olin onnellinen. Kaipa se minun pärjääminen ja tasapainoisuus viehätti miehiä. :)

Vierailija
31/76 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolisin ennen kuin jättäisin naisen ja lapsen.

Vierailija
32/76 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

30-vuotiaana olin eronnut vuotta aiemmin, alle kouluikäinen lapsi. Tapasin aivan mahtavan (nuoremman, koulutetun ja työssä käyvän, urheilullisen) miehen, jolle nyt myöhemmin odotan lasta.

En olisi ikinä uskonut, että asiat menevät niin "helposti", etenkin kun perheeseemme kuuluminen vaatii pientä yhteistyötä myös esikoisen isän kanssa.

Mitä tahansa voi tapahtua. Suurisydämisiä ja toisenlaiseen ratkaisuun valmiita miehiä on olemassa. (Niin tosiaan, tämä ei ollut ainoa nuorempi mies, joka olisi ollut pakettiini valmis.)

Nauti ajastasi ainoana aikuisena sekä perhe-elämästä pienen kanssa :)

Vierailija
33/76 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kuulla :) Minua vaan harmittaa että lapsi näyttää niin kovasti isältään niin vaikea unohtaa tämä kaikki :/

Vierailija
34/76 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään taitaa olla niinpäin että kulahtaneet ja vähän lihonneet yh-isät eivät innosta naisia saatika yh-äitejä. Johtuen varmaan siitä kun yh-isä ei enää halua juosta baareissa eikä muutenkaan viihdy julkisilla paikoilla. T. 35v 3 lapsen yh-isä

Vierailija
35/76 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap. kirjoitti:

Ihana kuulla :) Minua vaan harmittaa että lapsi näyttää niin kovasti isältään niin vaikea unohtaa tämä kaikki :/

Sun tarina kuullostaa niin paljon mun tarinalta... Myös tuo exän sekoaminen, viina, huumeet ja oma suru, aborttia en pystynyt tekemään.

Mun esikoinen syntyi kun olin 17. Paljon ollut mutkia matkassa, käsittämättömän paljon. Nyt kuitenkin 16 vuotta myöhemmin odotan toista yhteistä lasta aviomiehelleni, yhdessä kohta 8 vuotta, naimisissa 3.

Se on kurjaa kun itse haluaisi elää vain normaalia elämää ja muut haukkuvat sitä munankipeydeksi.

Vierailija
36/76 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan ihan hyvin löytää miehen siinä missä muutkin. Älä kuuntele muiden puheita. YH-isiä on siinä missä äitejäkin. Ei tarvitse odottaa 10 vuotta, että saat munaa. Lapsi hoitoon ja baanalle. :)

Vierailija
37/76 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon huomannut näin 25v sinkkumiehenä omalla kohdallani mielenkiintoisen faktan. Ironista kyllä, kaikista tapailemistani naisista juuri nämä kärkkäimmät ja vaikeimmat tapaukset ovat jostain syystä olleet yh-äitejä, vaikkei mulla olis mitään heidän tapailuaan vastaan edes. Ja näitä pidetään jostain syystä kaikkein helpoimpina, vaikka omalla kohdallani on juuri päinvastoin :D tosin voi omalla kohdalla johtua siitä, etten hirveästi pystyisi tarjoamaan mitään lapselle näin opiskelujenkin ollessa vielä loppusuoralla, eli he todennäköisesti etsivät vanhempaa ja varakkaampaa miestä. Ei kuitenkaan haittaa todellakaan, että saan tapailla lapsettomia naisia, mutta omituista kyllä omasta mielestä kun ei mua se valmis lapsikaan haittais.

Vierailija
38/76 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yhtäkkiä alkoi käyttämään huumeita ja sekosi. Enpä usko.

Vierailija
39/76 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsis! Itse tapasin 26-vuotiaana yh:na toisen aviomieheni. Ollaan 13 vuotta myöhemmin edelleen onnellisia, kohta jäädään kaksin.

Vierailija
40/76 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

YT-äiti on parisuhdemarkkinoilla vähän kuin kasa koiran ulostetta tuossa iässä. Tsemppiä!