Ei yh äiti löydä koskaan ketään :(
Vaikka olen nuori 21v niin kaikki lähtevät pakoon. En ole koskaan lapsia saanut ja pitkäaikainen poikaystävä oli onnessaan kun raskaaksi tulin ja vaati että lapsi pidetään josta olen onnellinen. No sitten sekosi ja alkoi väkivaltaiseksi ja käyttämään huumeita ja lapsi ei kiinnosta millään tapaa. Jätti mut yksin pärjäämään. Kauan olin katkera koska halusin lapselle oikean perheen jossa välittävä isä ja äiti ja kaikki rikkoutui. En ikinä kuvitellut että saisin lapsen ja jäisin yksin ja olin pitkään katkera asiasta ja kuvittelevatko ihmiset että olen nyt huonompi säälittävä yh mamma ja olenko oikeasti sellainen? Katsotaanko mua aina alemmas..
Nää ajatukset kesti kauan ja nyt olen alkanut katsomaan kumppaneitakin. Mutta ei. Kaikilta sama: Ai sulla on lapsi.. Niin se vaikeuttaa suhdetta.. Niin kyllä mielummin omaa lasta kasvattaisin kun alaisin vieraan miehen lapsen iskää leikkimään.
Noi sanat sattuu niin paljon ja mieli taas maassa ja taas pyörii surkea yh luuseri White trash kuvat päässä! :(
Voiko yh luuseri äippä kohdata oikeesti välittävän miehen? Exällä taas naisia pyörii ympärillä. Hän on vapaa haluttava mies, mä olen surkea luuseri kun en lastani hylännyt
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Miksi teit lapsen noin nuorena toisen kakaran kanssa
Toi ikä on just sellanen, että ne pojat on opiskelemassa ja ajelemassa paskarinkiä autoilla ja baareissa ennemmin, kun leikkii kotia.
Olet vielä nuori. Keskity lapsen kasvattamiseen - jos hän joutuu ongelmiin, olet suuremmassa kusessa - ja keksi itsellesi muuta sisältöä kuin miehen löytäminen. Ikäisesi miehet ovat vielä nuoria ja haluavat mennä ja olla vapaita. Kymmenen vuoden kuluttua tilanne voi olla jo toinen, sinulla on silloin iso lapsi, kouluikäinen, miehet ovat valmiimpia sitoutumaan.
Ei sinun pärjäämisesi tai arvosi riipu miehestä. Jos tarvitset apua lapsen kanssa, pyydä neuvolasta, sossusta, MLL ja muut tahot.
Ei yh ole mikään hylkiö vaan tekee kahden aikuisen edestä töitä.
Itse jäin yh:ksi / leskeksi ja päätin heti että meille ei isäpuolta tule. Jostain syystä tällä oli ihan päinvastainen vaikutus ja yrittäjiä riitti. Olin toki vanhempi kuin sinä ap ja miehetkin jo vanhempia. Mutta pysyin päätöksessäni ja huomasin kuinka paljon helpompaa ja onnellisempaa elämä oli yksinhuoltajana vaikka töitä oli tuplaten. Se helpottaa kun lapsi kasvaa. Yritä järjestää itsellesi omaa aikaa ja keskity huolehtimaan myös itsestäsi. Sitten kun lapsi on jo itsenäinen ja huomaat kuinka paljon sinulla on aikaa ja vapautta tehdä mitä haluat, et ehkä haluakaan miestä jota täytyy alkaa ”hoitamaan” ja huomioimaan.
Huoh.
Kuppikokosi, painoindeksisi ja suostutko antamaan einaalia parisuhteessa?
Vierailija kirjoitti:
Ei miehiä kiinnostaa ottaa toisen tekemää lasta elätettäväkseen. Tämä on nykyaikaisessa naisessa yksi suurimpia ongelmia.
Tehdään pentu, erotaan, etsitään elättäjä.
Paras mahdollisuus YH-äidillä on löytää YH-isä. Vai eikö itsellesi kelpaa mies jolla on myös lapsia??
Eihän ap halunnut erota eikä ero ollut hänen syynsä!! Luitko? Ei lasta kasvateta huumekodissa.
Tottakai normaali mies hyväksyy toisen lapsen. Elatusvastuu biologisilla vanhemmilla.
Kattele ap kypsempiä miehiä. Kyllä mun mielestä nimenomaan lapsettomuutta paheksutaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa, ettei yh kelpaisi. Ehkä ikäisesi pojat on vielä niin lapsia, että voivat pitää sitä esteenä. Katsele vähän vanhempia ja aikuistuneempia miehiä ja jätä kakarat omaan arvoonsa. Ongelma on ehkä kuitenkin sussa itsessäs eli siinä jos et itse arvosta itseäsi ja näytät nolostelevan yhna olemista. Ei se ole mikään häpeä. Itse 36v kun erosin, kolme lasta ja voin sanoa, että viennin määrä yllätti. Kiinnostuneita oli myös lapsettomissa miehissä. Itse olisin mieluummin ottanut miehen jolla jo lapsi valmiiksi, koska ymmärtää paremmin lapsiperheen elämää sekä se millainen isä joku on, kertoo myös siitä millainen mies hän on.
Olen huomannut tämän itsekin käytännön tasolla miehenä. Ei oikein lapseton mies herätä kiinnostusta yh-äideissä. Lisäksi selkeästi epäillään, että syy on joku iso vika luonteessa jne vaikka kyse on vain siitä ettei edellisessä suhteessa nainen lapsia halunnut.
ap todennut ettei tunnu kelpaavan kenellekään ja täällä mammat suu vaahdossa väittää vastaan :D
Toivotan onnea kumppanin etsimiseen, lapsettomillekaan se ei välttämättä ole kovin helppoa.
Ainut ongelma on ikäsi, sillä sun ikäiset miehet on täysiä aaseja( kuten tuo markkina-arvojankkaaja;)).
Odotahan kun olet 30 tai yli, sulla on jo isommat lapset ja olet kuumaa kamaa markkinoilla. Pidä itsestäsi huolta ja muista sitten valita tarkkaan, jonossa tulee olemaan paaaaaljon miehiä:)
Tai sitten katselet jo nyt vähän vanhempia miehiä.
T. Kouluikäisten hyvinsäilynyt eronnut äiti35v
jolla miehiä tulee ovista ja ikkunoista
Et ole luuseri. Sun exäs on. Kiitä luojaasi.
Älä lue Jonnejen juttuja. Heitä ketuttaa se että olet sankari joka hoitaa yksin ison vastuun ja he eivät mitään.. Sulla on elämässä kaikki ja tuleva mahdollisuuksia täynnä, heillä ei mitään.. Tietävät, että eivät pystyisi samaan kuin sinä, tuskin itsestäänkään osaavat huolehtia saati lapsesta..
Löydät vielä täydellisen, aikuisen miehen joka arvostaa sinua🙂
Totta joka sana. Et ole kovinkaan kovassa kurssissa markkinoilla, niin se vaan on. Kaikki haluavat ikioman jälkeläisen, niin miehet kuin naisetkin. Simple as that! Asiasta ei voi valittaa.
Pidän YH-äideistä joilla on 16v isotissinen tytär.
Ystäväni, joka on keskivertoa kauniimpi käyttää tätä "olen kahden/kolmen lapsen yh-äiti" juttua siihen, että karkoittaa miehet jotka tulevat häntä iskemään ja se ei toimi.
Toinen mitä samainen ystäväni käyttää on "minulla on poikaystävä" ja sekään ei toimi.
Keskivertoa kauniimmilla ei ole tällaista ongelmaa, etteikö miehiä olisi olipa elämäntilanne mikä hyvänsä.
Olen useamman vuoden seurannut tätä sivusta ja tullut siihen tulokseen, että "kauniimmat" ihmiset ovat etuoikeutettuja.
Se on ihan sama mitä he tekevät tai sanovat niin kaikki on miesten mielestä "hauskaa ja fiksua".
Kerrankin katsoin kun ystäväni selitti kolmelle miehelle (jotka tarjosivat tälle juomia ja yrittivät flirttailla) SUOLEN TOIMINNASTA.
Ja vieläpä tyylillä "suolen toiminta on niin kiinnostavaa" ja nämä miehet kuuntelivat ja kiinnostus ei vain lopahtanut.
Jos olet keskivertoa rumempi niin good luck, tulet pariutumaan seuraavan kerran vasta 10 vuoden päästä tai saat jonkun epätoivoisen miehen, joka ajattelee, ettei parempaakaan saa.
Jos ystäväni joskus saa lapsen ja jää yksinhuoltajaksi niin hän ei tule tätä ongelmaa koskaan kohtaamaan.
Jos olet tyypillinen yh-äiti, joka vain puhuu lapsesata kokoajan niin ei ihme, ettei ole vientiä.
Joko täytyy näyttää erittäin hyvältä tai olla todella kiinnostava persoona, että mieskin hyväksyisi tämän extran mikä mukanasi tulisi.
Vierailija kirjoitti:
Et ole luuseri. Sun exäs on. Kiitä luojaasi.
Älä lue Jonnejen juttuja. Heitä ketuttaa se että olet sankari joka hoitaa yksin ison vastuun ja he eivät mitään.. Sulla on elämässä kaikki ja tuleva mahdollisuuksia täynnä, heillä ei mitään.. Tietävät, että eivät pystyisi samaan kuin sinä, tuskin itsestäänkään osaavat huolehtia saati lapsesta..Löydät vielä täydellisen, aikuisen miehen joka arvostaa sinua🙂
Onhan noita nuoria sankareita, jotka jatkaa koulujen käyntiä, ovat johtavassa asemassa, saavat lapsia ja heillä on koko elämä hallinnassa ja tasapainossa.
Mutta tuokin on niin yksilöllistä.
Jotku saavat lapsen nuorena, jäävät kotiin neljän seinän sisälle, jättäen kaikki elämän tavoitteet saavuttamatta.
Vierailija kirjoitti:
YT-äiti on parisuhdemarkkinoilla vähän kuin kasa koiran ulostetta tuossa iässä. Tsemppiä!
Tämä on niiiiin totta.
Moni nuori yh-isäkin etsii itseään nuorempaa lapsetonta naista, juurikin sillä tarkoituksella, että voi saada vielä tämän naisen kanssa yhteiset lapset.
Yh-äidit eivät muutenkaan ole ikinä kovin innostavaa juttu seuraa, kun heidän elämänsä kohokohta on "petteri oppi juuri potalle".
Kaikki intohimo, kunnianhimo yms ovat kadonneet.
kutu kirjoitti:
No se varakas kaunis nainen ei kuulosta fiksulta. Miksi naiset aina rakastuvat renttuihin?
Itse olet jo ollut jonossa ja käynyt läpi exäsi. Nyt siellä muut jonottelee. Miksi keskityt exäsi elämään? Joku nyt kaihertaa, ettet pääse eteenpäin, kun tiedät exäsi elämästä han liikaa. Move on.
Eihän me kuulla täällä kun vain apn puoli tarinasta.
Apn tarinan pohjalta en lähtisi miestä tuomitsemaan, kun tarina voi olla niin erinlainen toisen osapuolen kertomana.
ap. kirjoitti:
Ihana kuulla :) Minua vaan harmittaa että lapsi näyttää niin kovasti isältään niin vaikea unohtaa tämä kaikki :/
No mutta, jos exä oli niin sekopää niin luulisi sellaisesta olevan helppo päästä irti?
Joku ei nyt natsaa.
Miksi hamuilet huumeita käyttävän sekopään perään?
Tarinasi taitaa olla väritetty ja olette eronneet ihan muista syistä ja siksi haikailet.
Suoraan sanottuna sinuna priorisoinnin oman tulevaisuutesi ja lapsesi hyvinvoinnin seurustelusuhteen edelle. On jotenkin hullunkurista etsiä uutta suhdetta kun on pienen lapsen äiti ja etenkin kun ikuisesi ”miehet” eivät todellakaan pysty astumaan isäpuolen saappaisiin. He luonnollisesti karttavat sinua mutta ei yksinhuoltajuus ole enää ongelma kun lapsi kasvaa ja ikuisesi miehet aikuistuvat.
Aivan varmasti löydät miehen vielä, sen aika ei vain ole vielä. Olen about sinun ikäisesi ja minullakin on vaikeuksia solmia suhteita ikäisemme ”miesten” kanssa johtuen niiden lapsellisuudesta. Eikä minulla ole edes lapsia.
Tsemppiä, keskity lapseen ja opiskeluun/työhön ja mies tulee elämääsi ihan varmasti luonnollisesti joskus sitten. Tunnen itse naisen joka löysi hyvän aviomiehen keski-ikäisenä vaikka oli viiden lapsen yksinhuoltaja. :D
Vierailija kirjoitti:
Miksi teit lapsen noin nuorena toisen kakaran kanssa
Haistapa paska. Oletko kokenut vahinkoraskauden? Oletko pystynyt tekemään päätöksen abortista? Se ei oikeasti ole helppo tilanne.
Kolme lasta on aika paketti. Omalle kohdalle olisi ihan no-no siksi, että olen omani jo kasvattanut, enkä halua enää lapsiperhehumppaan.