Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitähän järkeä minun on oikeastaan edes opiskella lähihoitajaksi näin aikuisiällä? Kukaan ei tule koskaan arvostamaan koulutustani, vaan saan aina osakseni vähättelyä.

Vierailija
20.03.2016 |

Työelämässäkin olen laiska paska, koska olen vain lähihoitaja. Tulen aina olemaan se tyhmä ja yksinkertainen lihava tupakoiva lähäri, jolla ei aivokapasiteetti riittänyt parempaan kouluun. Tulen aina olemaan se ylityöllistetty lähäri, joka on niin laiska ja typerä ettei selviä yksinkertaisista töistään. Sillä tule ikinä olemaan väliä, että valmistuttuani saisin tehdä unelmieni työtä. Koska eihän kukaan halua opiskella lähihoitajaksi, sinnehän menee vain avohoitopotilaat ja alkoholistit kuluttamaan aikaa. Ehkä siis vain lopetan koulun ja alan nostaa työttömyysetuutta, koska "työnhakijanakin" minua arvostettaisiin enemmän.

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä mieti muiden mielipiteitä. Tiedätkö mitä meistä humanisteista puhutaan? Hyödyttömiä paskoja mekin joidenkin mielestä ollaan, mutta mulle riittää, että tiedän ITSE koulutukseni arvon. Pyri samaan.

No kerropas sitten ihan omin sanoin mitä mitattavissa olevaa hyötyä on humanistista yhteiskunnalle? Taitaa mennä negatiivisen puolelle kun puolustatte rikollisia yms yms.

Vierailija
82/85 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis että minä ainakin arvostan! Nro 79

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö

Kyllä lähihoitajia arvostetaan.

Mutta jos aikoo olla se tupakkatauolla venyvä lihava lähäri, jota ei kiinnosta hommat, niin kuka sellaista nyt arvostaisi?

Kyse ei ole ammatista vaan elämänvalinnoista.

Vierailija
84/85 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostaisit enemmän itseäsi ja osaamistasi. Lihavuudelle ja tupakoimiselle voi myös ihan vain itse vaikuttaa, joten siinä on kaksi asiaa jotka ovat korjattavissa omilla päätöksillä.

Vierailija
85/85 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se palkkapäivänä helpottaa.