Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettituttu "esitti kuollutta"

Vierailija
20.03.2016 |

Elikkä olin tutustunut yhteen poikaan joka sanoi olevansa 17 , meillä oli tosi mukavaa ja niin edespäin. Kun päiviä oli kulunut , niin hän tuli "kipeäksi" . Kun minulla oli synttärit ( 10.3. 2015 ) hän kertoi että hänelle diagnosoitiin leukemia, no tottakai se nyt suretti. Ja jo kesäkuussa kun oli juhannus niin tuli viesti että tämä poika olisi kuollut jo äitienpäiväviikonloppuna.... ( siis sanoi olevansa pojan isä ).
Mutta siis siinä meni monenmonta kuukautta ennen kuin uskalsin yrittää ottaa asiasta selvää, eli tein valekäyttäjän jolla menin juttelemaan ( Paikka oli kik-juttelusovellus ) ja en osannut odottaa mutta hän puhui ihan omana itsenään eikä ruvennut selittämään mitään että olisi kuollut . Joten tietysti kaikki vasta nyt sanovat että olin tyhmä kun uskoin siihen valepukkiin. Kun yritin sanoa että mä olen loukkaantunut sen teosta niin: " jaa jaa " , ihan kuin olisin itse tehnyt jotain pahaa?
Hän siis lopetti puhumisen siihen, yritin laittaa sille jotain fiksua että haluisin vaan tietää syyn hänen tekosilleen.
Nyt en tiedä että pitäskö jollekin hänen tutulleen sanoa jotain , mutta pelkään ettei minua uskottaisi
Ja myönnän kyllä olleeni naiivi , mutta minkäs sille teet kun olet ihastunut etkä voisi kuvitella toisen tekevän tuollaista pahaa.

Joten kertokaa vähän että mitä voisin tässä tilanteessa toimia? Olen pahoillani kun teksti on vähän sekavaa, voitte kysyä lisätietoa jos jokin jäi epäselväksi! Mutta en aio paljastaa henkilöllisyyttä tai muuta, haluaisin kuitenkin että henkilö jollain tavalla voisi kantaa vastuun teoistaan.
Ja saa myös kertoa omia kokemuksiaan , jos jotain samankaltaista on sattunut, ja miten olette toimineet.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä hassua että joku saa jotain tuollaisesta. Mikäs se oli se yksi nainen josta oli lehdissäkin aikoinaan, kehitteli olemattomia tarinoita ja ihmisiä ja sai nettituttunsa huolestumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme