Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mikä liikunta kaventaisi reisiä?

Vierailija
19.02.2006 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. samaongelmainen

Vierailija
2/6 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli ennen ongelmareidet mutta nyt ongelma on historiaa -- 60 -senttiset reidet ovatpuoli vuotta kestäneen kaksituntisen reippaan päiväkävelyn (kakkosen päiväunet!) jälkeen vain 52-senttiset! Mutta tahtini on tosi reipas, ohitan AINA kärryjeni kanssa sauvakävelijät ja joskus jopa hitaammat hölkkääjät. Kävelen noin 8 km tunnissa. Ennen juoksin paljon ja aika reipasta tahtia ja läski reisissä pysyi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertaan viikosta!

Vierailija
4/6 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttamalla se läski lähtee ennen pitkää myös reisistä. Tietysti lihaslikkeet ja reisiin vaikuttava liikunta kiinteyttävät sen alueen lihaksia.

Vierailija
5/6 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihasta ei siis voi kiinteyttää. Kiinteytyminen tarkoittaa sitä, että lihaksen päällä tai lihassyiden välissä oleva läski poistuu...

Vierailija
6/6 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tilanteeni vain oli se, etti rasvaa juuri muualla kuin reisissä ollut. Maratonkuntoinen painoni oli 50 kg, pituutta 165. Silti minulla oli paksut reidet. Todennäköisesti imetys on syönyt rasvaa reisistä, mutta myös riittävän matalasykkeinen, pitkäkestoinen ja usein (joka päivä!) suoritettu harjoitus on laittanut rasva-aineenvaihdunnan käyntiin ja reidet ovat ihan eri näköiset kuin koskaan ennen. Itse en ole mitenkään kummoisessa kunnossa, juoksin juuri kympin aikaan 46 min, 5 minuuttia hitaammin kuin silloin kun olen kunnossa. Silti reiteni eivät ole KOSKAAN olleet näin kapeat. Painoa on 52 kg ja reiden ympärys noin 6 cm pienempi kuin aikaisemmin.

T: 3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän