Paljon käytitte vapun juhlavaatteisiin tänä vuonna?
Mulle vappu on kevään merkki ja silloin täytyy aina saada uudet vaatteet!
Ostin tänä vuonna vappuaatoksi kaupungille:
Valkoiset superlöysät farkut, paitiksen ja kirjaillun ohuen toppaliivin (koska kylmä)
Design- lenkkarit (valkoiset)
Ison vaalean poplarin.
Aattoillan bileisiin ja klubille:
Lyhyt bilemekko, roosa tekoturkki, (ja niiden kanssa laitan käyttämättömät Minna Parikan kengät)
Vappupäivän aamuun Ullikselle: dkny:n pinkki tracksuit ja toi pinkki turkki.
Vappukounaalle perheen kanssa: mekko della margasta, mukavat kengät ja italialinen kashmir-villatakki
Mites teillä?
Kommentit (28)
Mies osti lapselle kaulaan laitettavan lein 1,90e. Sellainen satsaus tänä vuonna.
0 €. Olen muutenkin lakannut ostamasta muita kuin ihan pakollisia vaatteita ja kenkiä. Kaappi on muutenkin täynnä, ja jotenkin nuo muut kohonneet kulut pitää yrittää pitää kurissa.
Vierailija kirjoitti:
Juhlavaatteet? Täällä pohjoisessa on lumi maassa.
Uusi pilkkihaalari? Varmaan jo alennusmyynnissä.
Vierailija kirjoitti:
0e. Hitto sä ap olet yksinkertainen ihminen. Luonto kiittää.
Hei relaa vähän boomeri, älä oo debby downeri, nyt on kevät ja vappu! Anna meidän nuorten nauttia kevääst ja elämäst! Ja jos toisilla on niitä kuuluisii liituij nii ei oo sulta veks
:DDDD
0€. Kotona verkkareissa ja vanhassa trikoopaidassa. Ulos en mene tänään. Kauhea jäätävän kylmä tuuli.
Vierailija kirjoitti:
Juhlavaatteet? Täällä pohjoisessa on lumi maassa.
Estääkö se lumi juhlavaatteet?
Ruokiin ja juomiin meni kyllä rahaa, mutta vaatteet oli jo valmiina.
Mulla on kotivaatteet, collegehousut, trikoopaita ja villasukat. Vaatteita ostan hyvin harvoin, kun kaapista jo kaikkea löytyy. Liian suuri osa on sellaisia, jotka käytössä harvoin, vaikka kuinka olen yrittänyt karsia vaatteita. Tulee näissä collegevaatteissa oltua.
0€ En tiedä vielä mitä puen päälleni, mutta kyllä niitä vaatteita löytää ihan omasta vaatekaapista, ei ole mitään tarvetta ostaa uusia vain vappua varten.
Mitä? Eikö vappuna olekaan tavallista rymytä ryyppy- ...eiku teekkarihaalareissa ja likaisessa lakissa? Olenko ymmärtänyt väärin?
Nolla euroa. En juhli. Ruuaksi sentään laitettiin Joulun jälkeen 1.5€ kilolta maksanut kinkku. Nyt kun on aikaa syödä se. Koitamme kuluttaa mahdollisimman vähän rahaa, että pääsemme muuttamaan pois persulandiasta.
Nil