Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fittu kun fitness-hype ärsyttää!

Vierailija
20.03.2016 |

Fit siellä, fit täällä. Saatanan fit ness lochin monsterit, toivon että maitorahkan valmistus lopetetaan!!

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

bod-ari kirjoitti:

Mee kaljavalas puntille.

Never! Pubille päädyn!

Vierailija
2/18 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sitten ihmettele jos et kelpaa kenellekään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

pumppi22 kirjoitti:

Oon jo kelvannut!

Vierailija
4/18 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jalkaprässi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

bod-ari kirjoitti:

Mee kaljavalas puntille.

Never! Pubille päädyn!

Läskiperseet on OUT!

Totta! Silikonia se olla pitää!

Vierailija
5/18 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jalkaprässi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

bod-ari kirjoitti:

Mee kaljavalas puntille.

Never! Pubille päädyn!

Läskiperseet on OUT!

Kyllä se on fitness joka alkaa olemaan jo out. Luonnollisuus on se juttu.

Vierailija
6/18 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi edes natua mutta kun ei :(

Vierailija
7/18 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fatness

Vierailija
8/18 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jotakin ihmistä voi tuollainen ärsyttää? Eihän sun ole pakko sitä harrastaa... Huoh.

Vierailija
9/18 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ömm, mä käyn töissä, hoidan mukulat ja lenkitän koiraa, en juuri lue lehtiä enkä ehdi katsoa telkkaria. Kyllä mä fitnessin suosion ehdin havaita, kun siihen aikaan olin itse aktiivinen salitreenaaja, mutta nyt en ole kyllä nähnyt vilaustakaan mistään hypestä moneen vuoteen. Jos ärsyttää, keksi parempaa tekemistä kuin roskalehtien selailu, netissä roikkuminen ja telkkarin vahtaaminen. Vältyt hypeltä oikein hyvin. 

Vierailija
10/18 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ömm, mä käyn töissä, hoidan mukulat ja lenkitän koiraa, en juuri lue lehtiä enkä ehdi katsoa telkkaria. Kyllä mä fitnessin suosion ehdin havaita, kun siihen aikaan olin itse aktiivinen salitreenaaja, mutta nyt en ole kyllä nähnyt vilaustakaan mistään hypestä moneen vuoteen. Jos ärsyttää, keksi parempaa tekemistä kuin roskalehtien selailu, netissä roikkuminen ja telkkarin vahtaaminen. Vältyt hypeltä oikein hyvin. 

Missä käyt töissä? Montako mukulaa? Minkä ikäisiä? Entäs koiraa, minkä rotuisia? Etkö edes lehtiä netistä lue? Katseletko Netflixiä telkkarista? Kuinka aktiivinen salitreeanaaja olit? Miten näit hypen ja minä vuonna? Millaisia tekemisiä ehdottaisit hypevihaisille?

Vierailija
11/18 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

pumppi22 kirjoitti:

Ei oo maailma elämisen arvoinen jos ei ilman fitnesstä kelpaa. Pinnallista paskaa.

Vierailija
12/18 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä käyt töissä? Montako mukulaa? Minkä ikäisiä? Entäs koiraa, minkä rotuisia? Etkö edes lehtiä netistä lue? Katseletko Netflixiä telkkarista? Kuinka aktiivinen salitreeanaaja olit? Miten näit hypen ja minä vuonna? Millaisia tekemisiä ehdottaisit hypevihaisille?

Älä vastaa tähän!!!! Kyselen muuten lisää!!!

Vierailija
13/18 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä?

Vierailija
14/18 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fitness on tietyssä määrin terveyttä. Ei anoreksiaa eikä ylipainoa. Jokainen ihminen erottaa milloin peppu on lihasta, milloin laardia ja milloin luuta ja nahkaa. Fitness voi olla myös kohtuullista kropanhallintaa ja hyvinvointia. Tiedän että on miehiä jotka pitävät lihaksettomasta anorektisesta kropasta, mutta he eivät ole minua varten. Fitness antaa myös terveen kontrollintunteen, kun tajuaa että tahdonvoimalla ja tietyllä geeniperimällä kaikki on muokattavissa. Välillä on sattuu ja tapahtuu, jää sängynpohjalla ja lihoo viisi kiloa. Kuitenkin urheilullinen asenne nostaa ylös ja sitten taas mennään! Sanni on todella laiha, kesällä hän oli vielä kadehdittava. Pyöreä peppu, hieman reittä mutta silti hoikka. Nyt-liitteessä Sanni kertoi jättäneensä salin ja että treeni on vain aerobista keikkarääkkiä. Sanni kuihtui ja lihakset katosivat. Mulla on myös ollut samaa vaivaa kun imetys, vaunulenkit ja syömättömyys kuihduttivat minut. Alle 40v kuihduin hoikaksi ja 24 vuotiaana lähes anorektinen laihaksi; etelän matkakuvissa poskiluut paistoivat ja kylki- ja lonkkaluun näkyivät. Laihuudessa on puolensa, kaikki vaatteet istuvat ja kasvonpiirteet pääsevät esiin. Jokaisen pitäisi löytää se hyvänolon tasapaino eikä arvostella toista. Vaikka tiukimmat farkkuni nyt hieman kiristyvät, ovat rintani kuitenkin kauniimmat.

Vierailija
15/18 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn salilla pitääkseni lihakseni kunnossa niin ettei tarvi sitten vanhana köpötellä rollaattorin kanssa ainakaan siksi ettei jalat kanna. 

Vierailija
16/18 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset naiset harrastaa ysärityylistä fitnessiä ja haluavat näyttää kireiltä, kuivilta ja nälkäisiltä naamasta ja vartalon ihon pitää näyttää vanhalta nahkasohvalta, ihan kuin ei oltaisi edelleenkään tietoisia uv-säteiden vaaroista.

Nyt samaan aikaan muualla päin maailmaa Kim Kardashianin täyteläisen pehneän naisellinen vartalo on edelleen se ihanne. 

Miksi suomalaiset on aina tosi jäljessä kaikesta? Silikonirinnat tulivat muotiin täällä samoihin aikoihin kun ulkomaalaiset poistattivat omiaan, tai siirtelivät niitä täytteitä jo peppuihin.

Vierailija
17/18 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset naiset harrastaa ysärityylistä fitnessiä ja haluavat näyttää kireiltä, kuivilta ja nälkäisiltä naamasta ja vartalon ihon pitää näyttää vanhalta nahkasohvalta, ihan kuin ei oltaisi edelleenkään tietoisia uv-säteiden vaaroista.

Nyt samaan aikaan muualla päin maailmaa Kim Kardashianin täyteläisen pehneän naisellinen vartalo on edelleen se ihanne. 

Miksi suomalaiset on aina tosi jäljessä kaikesta? Silikonirinnat tulivat muotiin täällä samoihin aikoihin kun ulkomaalaiset poistattivat omiaan, tai siirtelivät niitä täytteitä jo peppuihin.

No oho. Kun normaalisti suomalaisia naisia haukutaan nimenomaan siitä että ovat liian löllyköitä. Suomalainen nainen ei näköjään ole ikinä hyvä. Mutta eipä tuo haittaa, täsmälleen samaa tasoa maan miesten kanssa.

Vierailija
18/18 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn salilla säännöllisesti 5krt/vko ja en huomaa hypeä. Paitsi iltalehden sivuilla helpot dieetit - jos se fitnesshypetykseksi luetaan. Syön terveellisesti, myös sitä maitorahkaa. Se on smoothien pohjana ja toimii oikein hyvin. Voin myös hyvin herkutella ilman sen suurempaa morkkista tai laskelmia Tiedostan kyllä, että monille fitness on elämäntärkeä jokapäiväinen juttu joka määrää suurimman osan elosta - mutta se heille suotakoon. Se ei minua häiritse. Eikä minun tekemiseni toivottavasti muita.

-20v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi