Kävin prostituoidulla ensimmäistä kertaa
Näin tissimiehenä oli aivan mahtavaa panna isojen luomukannujen väliin. Vaimoni on lauta, joten kotona tätä herkkua ei saa. Takuulla käyn koskus toistekin!
Kommentit (33)
Miksi valitsit vaimoksesi laudan jos kerran olet tissimies etkä osaa olla pettämättä?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka isot tissit oli?
Ehkä jotain 80F?
Kerro vaimolles, että tajuaa erita pettäjästä.
Kuka mies muka tuntee rintsikkakoot?
Vierailija kirjoitti:
Miksi valitsit vaimoksesi laudan jos kerran olet tissimies etkä osaa olla pettämättä?
Vaimollani on muita hyviä ominaisuuksia. En minä ole pettänyt, sillä panin vain tissien väliin, en pimpuliin.
Vierailija kirjoitti:
Kuka mies muka tuntee rintsikkakoot?
Tissimies? ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä maksoi?
50€ - ap
Okei. En arvosta pettämistä. Mut oikeesti, jos olet tissimies niin miksi helvetissä olet valinnut itsellesi laudan vaimon kun maailma on täynnä isoutareisiä ämmiä.
Vierailija kirjoitti:
Et taida olla kaukana apinasta
Näin ne biologit väittävät. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka isot tissit oli?
Ehkä jotain 80F?
Eli läski
Vierailija kirjoitti:
Kerro vaimolles, että tajuaa erita pettäjästä.
En ole pettänyt enkä halua pahoittaa vaimoni mieltä.
Mun mies on tissimies, joka tykkää kaikenlaisista tisseistä. Ei se koko, vaan se että ne on tissit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä maksoi?
50€ - ap
:DDDD tais olla aika kuppanen tapaus kun ei edes halvinta minimiä maksattanut.
Vierailija kirjoitti:
Okei. En arvosta pettämistä. Mut oikeesti, jos olet tissimies niin miksi helvetissä olet valinnut itsellesi laudan vaimon kun maailma on täynnä isoutareisiä ämmiä.
Ehkä sinulla on tapana valita puolisosi ruumiinosien koon perusteella, mutta minulla painavat vaakakupissa muutkin asiat.
Vierailija kirjoitti:
Joo, melkein yhdellä kahdestakymmenestä on isot tissit. On maailma täynnä, jep jep...
Vai laskettiinko tässä kaikki valtavan ylipainoiset mukaan?
Kuinka isot tissit oli?