Muna per virpoja, mitä mieltä?
Äsken kävi ensimmäinen virpoja. Tai siis kaksi joilla yksi oksa. Annoin molemmille Kinderit, näyttivät pettyneiltä. Mitä olisi pitänyt antaa / mitä te olette antaneet?
Kommentit (7)
Kinderithän on aika hintavia, kyllä se yks per nenä pitäis riittää normaali lapselle. Kannattaa ostaa jotain halvempia pienempiä, niin voi antaa useamman.
Annan yhden kinderin/oksa. Kinder maksaa 80 snt, siihen hintaan haluan kunnollisesti koristellun oksan enkä paria kreppipaperisuikaletta.
Meillä kävi 3 teinimannea virpomassa yhden oksan kanssa, annoin 3 "ruohomunaa". Yksi olisi toki riittänyt mutta sieltä olisi varmaan tullut rainer-isä moran kanssa tervehtimään.
Sama, muna per oksa. Jos kaksi virpojaa antaa yhteisen oksan, saavat myös yhteisen munan
Itse olen omien lasteni kanssa aika tiukkis, ketä virvotaan ja milloin ja missä vaatteissa. Mummoni peruja, sillä hän oli ortodoksi. Mutta mielelläni olen aina antanut kaikille lapsille palkan, kun iloisella mielellä ovat hymyssä suin virponeet. Tänään minua kuitenkin virvottiin kolmen lapsen voimin hätäisissä halloween-asuissa koivunoksalla, jossa oli kaksi pientä höyhentä. Kiusoittelin poikia, jotta kenelle palkka annetaan kun on vain yksi vitsa?.. He alkoivat kovaan ääneen vaatia kaikille palkkaa! Tarkoitus oli antaa kaikille iso suklaamuna, mutta kyllä nyt jäi antamatta (vitsan antaja sai munan ja annoin karkkia kahdelle muulle). Teki mieli sanoa, että tulkaa viikon päästä palkkaa noutamaan perinteen mukaan -saatte kananmunan.
Tuo on tosi hyvä, ehkä odottivat rahaa? Mutta itsestä lapsena kinderit oli parhaita.