Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kävin prostituoidulla ensimmäistä kertaa

Vierailija
20.03.2016 |

Näin tissimiehenä oli aivan mahtavaa panna isojen luomukannujen väliin. Vaimoni on lauta, joten kotona tätä herkkua ei saa. Takuulla käyn koskus toistekin!

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä maksoi?

50€ - ap

:DDDD tais olla aika kuppanen tapaus kun ei edes halvinta minimiä maksattanut.

Paljonko pelkkä tissipano sinun kokemuksesi  mukaan maksaa? Huomaathan, että vain toteutunut hinta ratkaisee, joten jos sinulla ei ole omakohtaista kokemusta asiasta, niin älä vaivaudu vastaamaan.

Vierailija
22/33 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot ääliö, kun petit vaimosi. Vaimosi ansaitsee jotain muuta. Nyt istut sitten dynamiittikasan päällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimollani on muita hyviä ominaisuuksia. En minä ole pettänyt, sillä panin vain tissien väliin, en pimpuliin.[/quote]

Eli jos vieras nainen runkkaa kädellä tai ottaa suihin ni se ei ole pettämistä

Vierailija
24/33 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimollani on muita hyviä ominaisuuksia. En minä ole pettänyt, sillä panin vain tissien väliin, en pimpuliin.

Eli jos vieras nainen runkkaa kädellä tai ottaa suihin ni se ei ole pettämistä

Älä minulta kysy, se on ihan sinun ja miehesi välinen asia, että mikä teillä lasketaan pettämiseksi. ap

Vierailija
25/33 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro vaimolles, että tajuaa erita pettäjästä.

En ole pettänyt enkä halua pahoittaa vaimoni mieltä.

Olet jo pettänyt ja pahoittelut vaimosi mielen. Ei ole salaisuutta, joka ei tule ilmi. Suhun ei voi luottaa. Nyt sun on kerrottava vaimollesi. Näyttäisin tuollaiselle miehelle ovea.

Vierailija
26/33 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi valitsit vaimoksesi laudan jos kerran olet tissimies etkä osaa olla pettämättä?

Vaimollani on muita hyviä ominaisuuksia. En minä ole pettänyt, sillä panin vain tissien väliin, en pimpuliin.

No eihän sitten ole mitään syytä olla kertomatta vaimolle jos et kerran pettänyt.

Vierailija
27/33 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä maksoi?

50€ - ap

Paljonko pelkkä tissipano sinun kokemuksesi  mukaan maksaa? Huomaathan, että vain toteutunut hinta ratkaisee, joten jos sinulla ei ole omakohtaista kokemusta asiasta, niin älä vaivaudu vastaamaan.

Ihan sama, jo se että tarjoaa tissipanosta jotain yksittäishintoja on ihan tarpeeksi kuppanen tapaus. :D Oikeasti kukaan ei lähde alle 80€ mitään sotkemaan.

Vierailija
28/33 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot ääliö, kun petit vaimosi. Vaimosi ansaitsee jotain muuta. Nyt istut sitten dynamiittikasan päällä.

Itse olet ilkimys, kun haukut nimittelet toisia anonymiteetin suojista. ap

Vierailija
29/33 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä haluan pyytää anteeksi kaikilta naissukupuolen edustajilta. Me kaikki ei olla samanlaisia kuin ap on.

Vierailija
30/33 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä maksoi?

50€ - ap

Ihan sama, jo se että tarjoaa tissipanosta jotain yksittäishintoja on ihan tarpeeksi kuppanen tapaus. :D Oikeasti kukaan ei lähde alle 80€ mitään sotkemaan.

Eli sinulla ei ollut kokemusta? Niin minä vähän arvelinkin :'DDDDDDDDDDD ap

Vierailija
31/33 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä haluan pyytää anteeksi kaikilta naissukupuolen edustajilta. Me kaikki ei olla samanlaisia kuin ap on.

Mitä sinä pyydät anteeksi? ap

Vierailija
32/33 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä maksoi?

50€ - ap

Eli sinulla ei ollut kokemusta? Niin minä vähän arvelinkin :'DDDDDDDDDDD ap

Ajattele mitä lystäät. :D

Vittu miten tyhmä keskustelu :DDDDDDDDDDDDDDDDD

Vierailija
33/33 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi valitsit vaimoksesi laudan jos kerran olet tissimies etkä osaa olla pettämättä?

No eihän sitten ole mitään syytä olla kertomatta vaimolle jos et kerran pettänyt.

Mikä logiikka tuo nyt on. Kyllä minä jätän monia asioita kertomatta vaimolleni, vaikka ne eivät pettämistä olisikaan. Jotkin asiat vain pahoittavat hänen mielensä turhaan eikä niiden kertomisesta ole mitään hyötyä. Kuten minun tissipanoni esimerkiksi. ap