Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pyykkituparaivo

Vierailija
20.03.2016 |

Ai stna, että pistää vihaks, kun mun vuoro alkaa just ja siellähän ne iloisesti pyörii jonkun pyykit. Molemmat koneet siis täynnä. Ei v****, että ottaa pattiin. Millähän rauhottuis, että en kurista tyyppiä, kun ilmestyy tänne pyykkejänsä ottamaan? Ihmiset on perseestä ja syvältä.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä lappu, että katsoo ensi kerralla tarkemmin, on voinut katsoa vahingossa väärin. Kai varasit vuoron itsellesi etkä vain olettanut, ettei kukaan pese tänään pyykkiä?

Ja voihan kyseessä olla "no mutku se vähän myöhästy syystä x ja et kai sää nyt tällasesta suutu" tyyppi, ne ovat raivostuttavia.

Vierailija
2/42 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskeytä pesuohjelma ja nakkaa ne pyykit vittuun sieltä ja laita omat tilalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro sit kuis kävi.

Vierailija
4/42 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskeytä pesuohjelma ja nakkaa ne pyykit vittuun sieltä ja laita omat tilalle.

Minä tekisin näin, mutta laittaisin pyykit nätisti sivuun, ettei saisi mitään perusteita valittaa mihinkään. Ja jäisin vahtimaan omien pyykkien peseytymistä siihen asti, että tulee hakemaan pyykkinsä, ettei pääse tekemään omilleni tuota samaa.

Vierailija
5/42 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vastaavassa tapauksessa AINA keskeyttänyt ne pyykit, nakannut koriin oottamaan omistajaansa ja kirjoittanut korin päälle WTF-heippalapun

Vierailija
6/42 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku saattaa kusta niihin vaatteisiin.

Vierailija
7/42 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkevä ihminen ei koske muiden vaatteisiin. Mutta kirjoittaisin lapun ettei enää lisää pese omiaan, kun olet vuorossa ja aiot pestä nyt omasi. Toki ohjelman loputtua, jos ei ketään tule tyhjäämään koneita, voisin ottaa ne puhtaat pyykit pois edestä. Vaikka se onkin epämiellyttävää tehdä.

Vierailija
8/42 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi kerran niin että vahingossa olin mennyt toisen vuorolla. Pyykki oli keskeytetty ja laitoin uudelleen päälle. En huomannut mitään kunnes katsoin varauskirjaa ja laitoin sinne anteeksipyynnön. Mulla on oma kone mutta sattuneista syistä jouduin käyttämään pesutupaa muutaman viikon. 

Vierailija
9/42 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ryssin just pyykkituvassa. Tupaan oli tullut uusi kone, jota en ollut aiemmin käyttänyt. Aiemman perusohjelma kesti 40min. Ajattelin, että ei tuo nyt kauheasti pidempi voi olla, ja laitoin noin tuntia ennen vuodon päättymistä koneellisen. Aikanäytössä oli numero 40. No, koneellinen pyöri sitten 1,5h ja seuraavana pyykkäämään tullut kertoi, että aikanäyttö on jotenkin viallinen ja mikään ohjelma ei kestä tuolla vähempää kuin 1,5h. Aika typerää ja harmitti, kun naapuri joutui odottelemaan. Miksi ihmeessä edes hankitaan pyykkitupaan koneita, joissa ei ole jotain pikaohjelmaa?

Vierailija
10/42 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

no?

Vierailija
11/42 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin ratkaisuun päädyit?

Vierailija
12/42 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi pt-raivotapaus, kun vuorollani oli pyykkituvan narut sentilleen täynnä lakanoita. Siirsin ne sitten narujen reunaan, mutta koska en ole mikään martta, niin omistajan mielestä olin rutistanut ne huolimattomasti.

Semmonen mua päätä lyhyempi mies siis raivosi mulle pää punaisena mykkä nainen vieressään, että HEILLÄ oli ollut työkiireitä ja hyvä, ettei tempaissut naamaan.

No seuraavalla kerralla, kun otin lakanani koneesta, joku oli ilmeisesti heittänyt koneeseen sinisen Dylon-napin ja jälki oli sen mukaista. Epäilykset "kostajasta" oli kyllä vahvat..

Ei se mitään, ystävän vinkistä hain korvausta taloyhtiön vakuutuksesta ja sain rahaa enemmän, kuin lakanoiden arvon..

Vierailija
13/42 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku saattaa kusta niihin vaatteisiin.

Joku saattaisi hakata mällit pikkuhousuihin/tissiliiveihin

Vierailija
14/42 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisten tilanteiden takia hankin oman pesukoneen

Vierailija
15/42 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin kerran pyykkitupaan hakemaan pyykkejäni. Siellä istui helvetin vihaisen näköinen nainen ja katse kyllä tappoi. Sanoin "Taisit varata mun vuorolle", näytin listalta pari riviä ylempää omaa varaustani. Eli hän oli tuplabookannut itsensä samalle vuorolle kanssani. Oli laittanut pyykkini jo kassiini, voin kuvitella millaiset höyryt on tämän naisen päässä kiehunut tyhjentäessä konetta :D Unohdin kysyä "Kuinka monta kertaa sylkäisit vaatteiteni joukkoon?" toivotin vain hyvät päivän jatkot...

Vierailija
16/42 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyllä yhtään ikävä pyykkitupaa :D Meillä on talon pesutupa vieläpä maksullinen, joten ei ollut kamalan kiva, jos omaa vuoroa ei päässyt kunnolla hyödyntämään.

Vierailija
17/42 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi sanaa: Oma pesukone.

Vierailija
18/42 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teillä muilla maksaa pyykkituvan käyttö? Meillä koneellinen maksaa 12,50 €. Ihan sikamainen hinta mielestäni. Maksun suuruutta on perusteltu todellisten kulujen kattamisella. Ei h*lvetissä voi yksi koneellinen pyykkiä kustantaa noin paljoa. Onni on oma pesukone ja onneksi sellainen myös itseltäni löytyy.

Vierailija
19/42 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla oo opiskelijana varaa sellaseen.

Vierailija
20/42 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla oo opiskelijana varaa sellaseen.

Halvin pesukone ei paljoa maksa.