Lue keskustelun säännöt.
Pyykkituparaivo
20.03.2016 |
Ai stna, että pistää vihaks, kun mun vuoro alkaa just ja siellähän ne iloisesti pyörii jonkun pyykit. Molemmat koneet siis täynnä. Ei v****, että ottaa pattiin. Millähän rauhottuis, että en kurista tyyppiä, kun ilmestyy tänne pyykkejänsä ottamaan? Ihmiset on perseestä ja syvältä.
Kommentit (42)
Meilläkin maksaa 2€/koneellinen. Ei ole paljoa tunkua, ehkä kolme varausta per kk, joskus kun olen vilkaissut. Laskutus on neljä kertaa vuodessa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Itse jouduin avioeron myötä muuttamaan taloyhtöön, jossa on suhteellisen suuri vaihtuvuus asukkaissa ja vähän väliä on joku pesemässä pyykkituvassa mun vuorolla pyykkiä tai listaan tehdään ihan älyttömiä varauksia tai tuplabuukkauksia. Syynä näihin on useimmiten ensimmäisessä asunnossa asuvat nuoret ja ulkomaalaistaustaiset, jotka eivät ymmärrä pyykkituvan toimintaperiaatetta tai jaksa perehtyä ohjeisiin. Epäilen tosin joidenkin mummojen pesevän pyykkituvassa lastensa pyykkiä kun on niin pitkiä tai useasti toistuvia vuoroja. Erikseen ovat sitten vielä nämä eläinten omistajat, jotka eivät poista lemmikkiensä karvoja ennen pesemistä. Rummut ja sihdit on sitten täynnä koiran/kissan/hamsterin karvoja. Pyykkitupa on hieno ja koneet hyvät, mutta juuri tuon säätämisen takia olen alkanut harkita oman koneen hankkimista.
Ymmärrän että kaikille käy joskus mokia, mutta kun suurin osa on silkkaa piittaamattomuutta. Ei se hirveästi auta hokea sorisoria jos pitäisi saada puhtaita vaatteita seuraavaa työpäivää varten ja joku on ryövännyt sinun pyykkivuorosi.