Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyykkituparaivo

Vierailija
20.03.2016 |

Ai stna, että pistää vihaks, kun mun vuoro alkaa just ja siellähän ne iloisesti pyörii jonkun pyykit. Molemmat koneet siis täynnä. Ei v****, että ottaa pattiin. Millähän rauhottuis, että en kurista tyyppiä, kun ilmestyy tänne pyykkejänsä ottamaan? Ihmiset on perseestä ja syvältä.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta. Keskeytin ohjelman, siirsin vaatteet valumaan koriin ja laitoin omat tilalle.

Vierailija
22/42 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kerran laittanu pullollise valkasuainet kesken pesun jos joku mun vuorolla mennyt XD tai kussu kuivausrumpuun

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksi sanaa: Oma pesukone.

Ei mulla oo opiskelijana varaa sellaseen.

Halvin pesukone ei paljoa maksa.

Ihan sama vaikka maksais 50€ kun kaikki raha menee elämiseen eikä siihenkään ole tarpeeksi. Siksi ärsyttää ihmiset, jotka pesevät pyykkiä toisten vuorolla eivätkä muutenkaan osaa toimia pesutuvassa.

Vierailija
24/42 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesutupa on loistava. Isot koneet, kuivausrummut, mankeli ja kuivaushuone. Aiemmin isossa taloyhtiössä aina täyteenbuukatun varauslistan sääntöjänoudattamattomat pyykkääjät oli kyllä raivostuttavia. Harvoin oli, mutta surutta keskeytin pesukoneen.

Pari varastakin löytyi, mutta muuttivat pois. Yhden kadonneen kalliin lakanan löysin kuivumasta vuosia myöhemmin.

Nykyisessä yhtiössä ollaan säännöistä ylitarkkoja ja jokunen rikkuri onkin saanut määräaikaisen porttikiellon.

Vierailija
25/42 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pesukoneita saa jopa ilmaiseksi. Ei toki tämän vuoden mallia sadalla eri ominaisuudella. Mutta luulisi sitä kelpaavan muunlainenkin.

Vierailija
26/42 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halvin pesukone ei paljoa maksa.

N. 300 eurolla saa ihan hyvän koneen. Ja senkin osamaksulla.

Vierailija
27/42 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa pöllittiin hieno paita ja Rintsikat. Vittu

Vierailija
28/42 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai täällä on tullut viestejä. Olin siis ihan raivona ja syystä. Nuori mies sieltä kömpi hakemaan pyykkejään ja valitteli, että oli myöhästynyt omasta vuorostaan. Mulla oli varaus ja todella tuimasti siinä tuijottelin päälle, kun tämä nolona haki pyykkejään. En siis jättänyt lappua, vaan olin ihan itse paikalla kertomassa, mitä mieltä olin asiasta. Luulisin, että ei tapahdu toiste.

Meillä on sellaiset koneet, että niitä ei saa kesken aukastua, isot teollisuuskoneet. En viitsi ostaa konetta, kun asutaan väliaikaiskämpässä, jonka vessaan ei mahdu iso kone, syksyllä valmistuu oma ja sinne sitten kone.

Harvoin muuten löytää tollasta vihaa itsestään. Ap.

Vierailija
29/42 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli joskus pyykkituvalla ihan hirveää postia ilmoitustaululla, ihmiset haistattelivat toisilleen veetä ja vaikka mitä. Kaikki oli siis alkanut siitä, kun joku kysyi miksi pyykit oli rytätty vaikka naruilla oli paljon tilaa. Sitten taloyhtiö oli laittanut lapun pyykkituvalle tyyliin että toisten pyykit pitää siirtää sivuun ryttäämättä ja haistattelu on kielletty. 

Vierailija
30/42 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on huoltomies ja joutui kerran soittamaan poliisit kun asukkaat tappeli pyykkituvasta..

:D

Vierailija
31/42 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli joku pudottanut (?) pesuainepullon lattialle ja jättänyt siivoamatta.

Vierailija
32/42 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ois selvä markkinaraon paikka - Hyvän mielen pesutupa ™

Seinästä löyhähtelisi rauhoittavia feromoneja ja aivopuoliskoja synkronoivaa musiikkia.

Ja rummut sekä koneet olisi ryhmitelty Feng Shui -oppien mukaan ja poistoputkista kuuluisi suihkulähteen ääni.

Vierailija
33/42 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaisten tilanteiden takia hankin oman pesukoneen

Minä muutin omakotitaloon, elämän parhaita päätöksiä.

Vierailija
34/42 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä teillä muilla maksaa pyykkituvan käyttö? Meillä koneellinen maksaa 12,50 €. Ihan sikamainen hinta mielestäni. Maksun suuruutta on perusteltu todellisten kulujen kattamisella. Ei h*lvetissä voi yksi koneellinen pyykkiä kustantaa noin paljoa. Onni on oma pesukone ja onneksi sellainen myös itseltäni löytyy.

Kyllä se maksaa, varsinkin jos maksajia on vähän. Kooneet maksaa ja se tilakin voisi olla vaikka vuokrattuna ja siitä saisi vuokratuloja, jos se ei olisi asukkaiden käytössä. Maksujen kerääminen myös maksaa.

Vierailija
35/42 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä teillä muilla maksaa pyykkituvan käyttö? Meillä koneellinen maksaa 12,50 €. Ihan sikamainen hinta mielestäni. Maksun suuruutta on perusteltu todellisten kulujen kattamisella. Ei h*lvetissä voi yksi koneellinen pyykkiä kustantaa noin paljoa. Onni on oma pesukone ja onneksi sellainen myös itseltäni löytyy.

Kyllä se maksaa, varsinkin jos maksajia on vähän. Kooneet maksaa ja se tilakin voisi olla vaikka vuokrattuna ja siitä saisi vuokratuloja, jos se ei olisi asukkaiden käytössä. Maksujen kerääminen myös maksaa.

Tuota...ei. Jos ne pesutuvan neliöt on oikeasti noin kalliita, niin on fiksumpaa vaikka vuokrata se ja ostaa vuokratuloilla jokaiseen huoneistoon oma kone.

Vierailija
36/42 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niitä saa ilmaiseksi. 

http://www.tori.fi/koko_suomi?f=&q=pesukone+or+pyykinpesukone&cg=0&w=3&…

Vierailija
37/42 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä samaa raivoa sain kokea tarpeeksi paljon asuessani huonolla alueella täynnä epämääräistä porukkaa, kaikkea nisteistä ulkomaalaisiin ja juoppoihin vanhempiin.

Viimeinen niitti oli se, kun OMALLA vuorollani pesin pyykkiä ja sain huomata, että mun vaatteet oli heitetty lattialle ja jonkun muun pyykit koneessa. Aluksi ajattelin, että oli joku virhe ja vastaan sattunut vaan joku ihmisperse, mutta tää tapahtui kaksi kertaa!

...Toki olen itsekin ihmisperse, koska otin toisella kerralla sen vaatteet pois, kieritin liassa lattialla ja kaadoin pesuaineita ja hiekkaa päälle. Tästä ei koskaan seurannut mitään, ostin oman koneen ja valitusta en siltä salaperäiseltä perseeltä kuullut. Tietää minut kyllä varmasti nimeltä, koska pihasta on varastettu tavaraa ja joskus oli kukkakin tapettu.

Onneksi muutin pois, muuten olisi syttynyt sota.

Vierailija
38/42 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esa?

Vierailija
39/42 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä maksaa 2€/kone ja mä oon pitäny sitä kalliina. En pidä enää.

Vierailija
40/42 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyykkituvassa en usein käy mutta ajattelen aina narahduksen kuuluessa että ehkä sieltä tulee joku simpsakka nainen ja voin sitten ehdottaa viihteelle lähtemistä yhdessä. Todennäköisesti nainen lyyhistyy nössöyttään, alkaa luimistelemaan ohi kulkiessaan ja sitten kaverien voimalla nauraa ja hymyilee etäisyydeltä vahingoniloisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän