Tykkäätkö käydä markkinoilla?
Kommentit (20)
En enää. Aina samat kauppiaat, samat tuotteet ja samat hinnat. Mielummin käyn ostoskeskuksessa.
Vierailija kirjoitti:
En enää. Aina samat kauppiaat, samat tuotteet ja samat hinnat. Mielummin käyn ostoskeskuksessa.
Ihan pätevä perustelu kyl.
Onhan niissä se oma tunnelmansa helppoheikkeineen.
Markkinoilla käyty lapsesta asti. Koronan aikaan ne oli kielletty, kun ulkona voi tarttua, prismassa ei kai voinut kun ne sai olla auki normaalisti.
Näin niitä pienyrityksiä yritettiin kiusata.
Käyn siis markkinoilla..
En ole tietoinen koskaan markkinoista. Joskus oli Tampereella Hämeenpuistossa kansainvälisiä tuotteita, olisiko siellä ollut jokin hygieeninen tuote vai ei. Kalamarkkinoille en halua, haju on liikaa ja koko aihe.
Markkinoilla käynti on minusta kivaa ja teen aina välillä hyviä ostoksiakin sieltä. Kerrankin Italiassa oli myynnissä ihania huiveja todella halvalla ja käytän niitä vieläkin, useita vuosia myöhemmin. Kotimaan markkinoilta olen ostanut mm. heräteostos-ruokia ja joskus jonkun mekon. Käyntejä rajoittaa se, että mies inhoaa markkinoita ja jos olemme jossain lomalla kiertelemässä, minun pitäisi siis mennä yksin markkinoille.
En tykkää. Asun kävelykadun vieressä ja ärsyttä kun krääsäkauppiaat useamman kerran vuodessa täyttää kadun kojuillaan, kun taas on jotkut markkinat. Ihan samat tuotteet myynnissä vuodesta toiseen ja hirveällä ylihinnalla. Espanjassa olen joskus käynyt markkinoilla ja siellä oli ihan eri meininki ja olen tehnyt hyviä ostoksia ja nauttinut tunnelmasta.
Vierailija kirjoitti:
En ole tietoinen koskaan markkinoista. Joskus oli Tampereella Hämeenpuistossa kansainvälisiä tuotteita, olisiko siellä ollut jokin hygieeninen tuote vai ei. Kalamarkkinoille en halua, haju on liikaa ja koko aihe.
Huomisesta sunnuntaihin on taas Hämeenpuistossa kansainväliset suurmarkkinat.
en kannata verojen kiertoa ja ulkolaisia kaupustelijoita koko tori on jäänne jolla ketkut kauppiaat saivat sen verovapaaksi. torien siivous maksaa tuplasti enemmän kuin tori paikat tuottavat. MIKSI LISÄKSI TUKISIN VERON KIERTOA.
Tykkään ja aina tulee ostettua jotain. Jos on liikaa väkeä, eikä näe kojuja kunnolla niin sitten ei ole enää hauskaa. Näin kävi kansainvälisillä markkinoilla. Väki vaan vaelsi edes takaisin.
Harrastan markkinoilla käymistä.
Kiertelen ympäri suomea ja päivittelen, että johan on markkinat.
Vierailija kirjoitti:
Onhan niissä se oma tunnelmansa helppoheikkeineen.
Se oli noin 50 vuotta sitten. Kunnon helppoheikkiä en ole nähnyt enää vuosikymmeniin. Oi niitä aikoja, kun mustalaisnainen povasi kädestä, rantapusikossa oli "strippari" ja markkinatansseissa tunnelmaa.
Nyt ei ole jäljellä muuta kuin myyntikojuja ja niissäkin enimmäkseen ulkomaalaisia ryysykauppiaita. Jos markkinatanssit vielä järjestetään, niin muusikot kuin tanssittajat ovat hautausmaalla. Jätetään mainitsematta, että itsekin melkein rollaattorilla saa liikkua.
Kyllä. Erityisesti Rovaniemen markkinoilla.
Ulkomailla tulee käytyy monasti markkinoilla.