Onko miehille väliä sillä, miten naiset näkevät heidät seksiä harrastaessa?
Eli jos mies ja nainen harrastavat seksiä välittääkö mies siitä miten nainen näkee hänet? Eli jos mies saa tietää että nainen pitää miestä vastenmielisenä/rumana haittaako se miestä?
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
En usko, että nainen harrastaa kanssani seksiä, jos pitää minua kovin vastenmielisenä.
Mutta jos kuvitellaan että hän pitäisi sinua vastenmielisenä mutta harrastaisi silti seksiä kanssasi haittaisiko se sinua? Ap
Hassu kysymys. Miten sulle tommoinen tuli mieleen?
Ei se varmaan haittaisi, koska ajattelisin, ettei se nainen kanssani harrastaisi seksiä, jos pitäisi minua vastenmielisenä.
Huonompi vaihtoehto kuin se, että nainen ei pidä mua vastenmielisenä. Parempi vaihtoehto kuin se, että nainen pitää mua vastenmielisenä eikä siksi halua harrastaa seksiä
ei haittaa vaikka näytän raskaana olevalta. on rautainen itseluottamus
mies
Varmasti erittäin monen naisen kohtalo, jos ilkeää vain myöntää, ja varsinkin maissa, joissa pakkoavioliitot ovat arkipäivää.
Ehkä jonkun nuoren ja tosi nätin naisen kanssa on tullut mieleen että onko mun (sinänsä hyväkuntoinen mutta nelikymppisen miehen) kroppa sen mielestä epäeroottinen. Ei kuitenkaan häirinnyt erityisen paljon mutta myönnän että tullut mieleen.
Olen joskus ajatellut, että onkonhan hän vain rahojen takia kanssani. Mutta siitä pääsee eroon, kun kertoo, että omaisuuteni ja hyvien kuukausitulojeni vuoksi tehdään avioehto. Sen jälkeen olen tiennyt, että kiinnostus on ollut aitoa.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti erittäin monen naisen kohtalo, jos ilkeää vain myöntää, ja varsinkin maissa, joissa pakkoavioliitot ovat arkipäivää.
Naisasianainen tunteilee, osa 1569.
En usko, että nainen harrastaa kanssani seksiä, jos pitää minua kovin vastenmielisenä.