Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miehille väliä sillä, miten naiset näkevät heidät seksiä harrastaessa?

Vierailija
20.03.2016 |

Eli jos mies ja nainen harrastavat seksiä välittääkö mies siitä miten nainen näkee hänet? Eli jos mies saa tietää että nainen pitää miestä vastenmielisenä/rumana haittaako se miestä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että nainen harrastaa kanssani seksiä, jos pitää minua kovin vastenmielisenä.

Vierailija
2/11 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että nainen harrastaa kanssani seksiä, jos pitää minua kovin vastenmielisenä.

Mutta jos kuvitellaan että hän pitäisi sinua vastenmielisenä mutta harrastaisi silti seksiä kanssasi haittaisiko se sinua? Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassu kysymys. Miten sulle tommoinen tuli mieleen?

Vierailija
4/11 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se varmaan haittaisi, koska ajattelisin, ettei se nainen kanssani harrastaisi seksiä, jos pitäisi minua vastenmielisenä.

Vierailija
5/11 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonompi vaihtoehto kuin se, että nainen ei pidä mua vastenmielisenä. Parempi vaihtoehto kuin se, että nainen pitää mua vastenmielisenä eikä siksi halua harrastaa seksiä

Vierailija
6/11 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei haittaa vaikka näytän raskaana olevalta. on rautainen itseluottamus

mies

Vierailija
7/11 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm muakin kiinnostaa tietää.

Vierailija
8/11 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti erittäin monen naisen kohtalo, jos ilkeää vain myöntää, ja varsinkin maissa, joissa pakkoavioliitot ovat arkipäivää.

Vierailija
9/11 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jonkun nuoren ja tosi nätin naisen kanssa on tullut mieleen että onko mun (sinänsä hyväkuntoinen mutta nelikymppisen miehen) kroppa sen mielestä epäeroottinen. Ei kuitenkaan häirinnyt erityisen paljon mutta myönnän että tullut mieleen.

Vierailija
10/11 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus ajatellut, että onkonhan hän vain rahojen takia kanssani. Mutta siitä pääsee eroon, kun kertoo, että omaisuuteni ja hyvien kuukausitulojeni vuoksi tehdään avioehto. Sen jälkeen olen tiennyt, että kiinnostus on ollut aitoa.

Vierailija
11/11 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti erittäin monen naisen kohtalo, jos ilkeää vain myöntää, ja varsinkin maissa, joissa pakkoavioliitot ovat arkipäivää.

Naisasianainen tunteilee, osa 1569.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme