Onko vuokranmaksu "luonnossa" ihan oikeasti jotain mitä tapahtuu luulin aina pervosetien päiväuniksi
Tuttu 25 vuotias tyttö kertoi pienessä sievässä luottamuksellisesti että hänen kaverinsa maksaa osan vuokrasta niin että vuokraisäntä käy tytön luona "kahvilla". Olin järkyttynyt. Ja vielä kertoi asiasta ihan normaalina asiana. Sanoi että ei se ole niin huono juttu ole kun se mies on alle neljäkymmentä ja ihan kivannäköinen. En pystynyt nukkumaan seuraavana yönä. Ahdistaa aika hirveästi vaikka en edes sitä henkilöä tunne eikä ole mun asia.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettäkö naiset hankkisi hyödykkeitä saksia avaamalla?
Eeeeei täysin tuulesta temmattu ajatus, urbaani legenda.
M
Jaa että miehetkö yrittäisi ostaa naisilta niitä seksiä, kun ei muuten lohkea?
Pyh ja pah semmosta.
Niin, ostotapahtumassa on aina kaksi osapuolta, ostaja ja myyjä. Ei se sen kummempaa ole.
M
Menneinä vuosikymmeninä sitä harrastivat kyllä myös naispuoliset vuokranantajat. Vielä 60-luvulla miesten kuolleisuus oli sen verran aikaista että kaupungeista löytyi todella paljon yksinäisiä leskirouvia joiden teki vähän miestä mieli. Ja kaupungeissa leskirouvat eivät olleet mitään köyhäilistöä.
Kyllä minulle eräs keski-ikäinen pyylevä nainen ehdotti kun olin vähän yli parikymppinen että voidaan järjestellä vuokran määrä sen mukaan kuinka paljon olen valmis tekemään "muita palveluksia". Olisin suostunut jos muijalla olisi ollut edes jonkinsorttisessa kunnossa hygieniapuoli mutta keltaiset hampaat ja hajuveden käryn takaa puskeva hienhaju sai minut kieltäytymään kunniasta.
M35
Kauhean ahdistavaa, että säännöllisesti pitää antaa p..llua tietylle henkilölle pitääkseen katon pään päällä. Eri asia, jos hankkisi menoihinsa rahaa kun kaikki meni vuokraan tms. Mut tuollainen systeemi on kyllä hölmöjen hommaa.
Siis jos näistä puhuttaisi avoimesti niin poikien opiskeluhalut ja eteneminen liike-elämässä lisääntyisi valtavasti ja kielen opettelu, kun voi neuvotella eri kansallisuuksien kanssa siitä mitä maksaa.
Pojat tarvitsevat koulumenestykseen innoitusta ja selväsanaisuutta.
Asiat on pehmitetty disney-romantiikalla.
Ei ihme että ei synny ja talous ei kohoa.
Toivotaan että naiset luovat paremman maailman, ehkä miehet itse tietävät historiansa tunteneena pilaneen jo mahdollisuutensa rakentaa kaunista ja tasa-arvoista maailmaa.
Toivotaan ettei naiset mokaa samalla tavalla tätä hienoa ainutlaatuista mahdollisuutta.
Ei kai tuollaista voi kirjata mihinkään. Soppariin sitten se puolikas vuokra ja sääret ristiin.
Itse en oikeasti ole ikinä kuullut, että vuokra olisi maksettu luonnossa. Tuskin on kovin yleistä, enemmän urbaanilegenda.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on kyllä mieheltä todella typerä veto, koska jos seksi tapahtuu tässä vuokra-asunnossa, niin siitä voi tulla tuomio parituksesta (järjestää huoneen prostituutiota varten"). Kannattaisi hoitaa maksullisten naisten paneminen jotenkin muuten, jos sitä aikoo tehdä.
Kuinka itsensä voi parittaa...?
Se vuokranantaja parittaa sitä vuokralaista. RL 20:9 paritus:
Joka hankkiakseen itselleen tai toiselle taloudellista hyötyä
1) järjestää huoneen tai muun tilan korvausta vastaan tapahtuvaa sukupuoliyhteyttä tai siihen rinnastettavaa seksuaalista tekoa varten [...]
on tuomittava parituksesta sakkoon tai vankeuteen enintään kolmeksi vuodeksi.
Kyllä naiset silloin tällöin ehdottelevat, että voisivat maksaa vuokraa muutenkin kuin rahassa. Ventovieraiden kanssa tähän ei kyllä kannata suostua, vain tuttujen. Muuten voi jäädä osa vuokrasta saamatta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä naiset silloin tällöin ehdottelevat, että voisivat maksaa vuokraa muutenkin kuin rahassa.
Ja sitten heräsit.
miehet mokas jo kirjoitti:
Siis jos näistä puhuttaisi avoimesti niin poikien opiskeluhalut ja eteneminen liike-elämässä lisääntyisi valtavasti ja kielen opettelu, kun voi neuvotella eri kansallisuuksien kanssa siitä mitä maksaa.
Pojat tarvitsevat koulumenestykseen innoitusta ja selväsanaisuutta.
Asiat on pehmitetty disney-romantiikalla.
Ei ihme että ei synny ja talous ei kohoa.
Toivotaan että naiset luovat paremman maailman, ehkä miehet itse tietävät historiansa tunteneena pilaneen jo mahdollisuutensa rakentaa kaunista ja tasa-arvoista maailmaa.
Toivotaan ettei naiset mokaa samalla tavalla tätä hienoa ainutlaatuista mahdollisuutta.
Nii kato. Aaattele etä jos sula o 5 assuntoo nii sulo viis vaimoo tavallaa.
Et aika hyvin voi pitää laumaa koos ja parisuhteet pysyy kunnos kato.
Pitäis vaa nuorena jo tajuta et miten maailma pelaa ni kannattais tehä suunnitelma taivaalle.
-Moi beibe onks jääkaapissa kylmää? Ai ei oo vai, no kato jos huomenna olis niin tuun sinne slerbaa sun kaa slerbaa beiii beiii bi.
-Slerbaan sun kaa tän illan beibe ja meen toiseen kotiin ja kyselen et oisko jääkaapissa silloin kylmää. En koskaa tarjoo vaan vaadin et kaapis on kylmää, ja sit tuun slerpaa sun kylääs slerpaas.
Seteleitä ei, vaan slerbaa
Nuoruudesta tutulla naisella on järjestely, jossa "sponsori" maksaa hänen vuokransa. Kertoi tämän minulle häpeilemättä itse, aivan ohimennen.
Hämmästyin niin, että en kehdannut suoraan kysyä, että mitä mahtaa maksumies saada vastineeksi. Toisaalta, kyllähän siinä jotain hintaa tulee turrille, jos esim. 4 kertaa pääsee kuukaudessa ja kämppä on esim. 800... No, varma saanti on aina varma saanti.
Kuinka itsensä voi parittaa...?