Lopetatko tilisi Nordeassa sitten, kun Nordean Suomen toiminnot lopetetaan
ja konttoreista tulee vain Ruotsin Nordean sivuliikkeitä?
Kommentit (13)
En, en ota henk.kohtaisina loukkauksina yritysjärjestelyitä 😄
En. Mulla on 122t € lainaa Nordeasta, joten pankin vaihto tulee ajankohtaiseksi vasta kun sitä on jäljellä alle 30t €. Niin pitkään mulla on kaikki palvelut ilmaisia. Plus että enpä saisi enää mistään yksinhuoltajana asuntolainaa 0,4 % marginaalilla ja 3kk euriboriin sidottuna... mulle on ihan sama, minkä maalainen pankkini on.
Minulla on s-pankkissa ja osuuspankissa tilit.
En lopeta nordean tiliä mutta voin siirtää rahat muiden pankkien tileille.
Naurattaa nämä mielensäpahoittajat, pankki on pankki ja mulle se ja sama minkämaalainen kunhan saan palvelun suomrksi ja rahat on turvassa.
Koska voin hoitaa etänä 99% kautta pankkiasiani, niin eipä tuolla paljoa väljä, missä pankin pääkallo paikka on. - Sinänäs on kyllä useita muita syitä, miksi voisin siirtyä, jonkun muun pankin asiakkaaksi(kin). - Kaikki se, mikä on Nordea -pankkiiri Wahlroos etu ei ole minun etujeni mukaista.
mietin vaihtoa mut mikä yhtään parempi :(
Lopetin kun kyllästyin maksamaan palvelumaksuja. Liityin toisen pankin jäseneksi ja saan maksuttomat päivittäispankkipalvelut. Wahlroosin mielipiteet tosiaan myös hieman ärsyttävät esim. tavalliset asiakkaat eivät tuo pankkiin muuta kuin hiekkaa.
Ässä ilmanen mut kuinka kauan. Siellä myös töitä tekee ihan tavalliset urvelot, ei mitään kokemusta. Nordeaan menee vaan 6 eeroa kuukaudessa, ihan liian paljon.
En, hienoa olla eliittipankin asiakas kun rahaa on ettei paskalle tahdo taipua.
Oon miettinyt haittaako se jos siirtää muut raha-asiat toiseen pankkiin mutta maksaa sinne vain lainan lyhennykset? Ja joo oon näissä asioissa tietämätön, lainaa alle 30000.
Vierailija kirjoitti:
Lopetin kun kyllästyin maksamaan palvelumaksuja. Liityin toisen pankin jäseneksi ja saan maksuttomat päivittäispankkipalvelut. Wahlroosin mielipiteet tosiaan myös hieman ärsyttävät esim. tavalliset asiakkaat eivät tuo pankkiin muuta kuin hiekkaa.
Wahlroos on sampo pankista, muut kiitos kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wahlroos on sampo pankista, muut kiitos kuitenkin.
Eikä muuten ole edes sanonut noin (http://www.hs.fi/sunnuntai/a1458796043219).
En tietenkään lopeta .