Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä jos mies flirttailisi toisen naisen kanssa kun olet paikalla?

Vierailija
19.03.2016 |

Miten reagoisit jos avoimesti flirttailisi edessäsi? Olisitko mustasukkainen?
Olenko epänormaali kun tästäkin sain riidan aikaiseksi? Miehen mielestä olen

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Flirttaili niin että kertoi kaksimielisiä juttuja, joille nainen kikatti kun mikäkin bimbo. Katsoivat silmiin intensiivisesti, hymyilivät ja mies piti naisen kädestä kiinni. Eivät siis olleet käsikädessä, vaan "vitsiin" kuului että mies piti naisen kättä kädellään. Todella kiusallista seistä siinä vieressä. Meinasin räjähtää. Helvetin gigolo.

AP

No yök. En katselisi tuollaista hetkeäkään.

Vierailija
22/26 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exä suuttui minulle kun tervehdin hymyillen kassaneitiä. Normi ruokakaupassa siis. HUOKAUS!

Pakko nokittaa: Exä suuttui minulle kun puhuin liian ystävällisesti naispuolisen puhelinmyyjän kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies flirttailee suunnilleen tyttökoirillekin... se on niin verissä. Osa hänen persoonaansa, jonka yksinkertaisesti olen hyväksynyt jo seurusteluaikoina. 

Kyllähän se joskus vähän hiertää, kun huomaa että vastapuolikin innostuu. Uskollinen kuitenkin kai on. Ei ole mitään ilmennyt ja en kyttää. Kyttäämisellä kun mikään ei tässä maailmassa parane. 

Ei heitä koskaan mitään kaksimielistä eikä kehu sopimattomasti ulkonäköä esim. takapuolta. Mutta sellainen pikkupilke koko ajan silmä- ja suupielissä. 

Vierailija
24/26 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella huonoa käytöstä, johon oma mieheni ei syyllisty. Flirttailkoon ihan sydämensä kyllyydestä silloin kun on yksin liikenteessä, mutta ei minun seurassani. Niin minäkin teen.

Vierailija
25/26 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu miten flirttaillaan. Miehelle flirttaillaan jatkuvasti ja joskus mies vastaakin hymyyn tai tarpeeksi hauskasti muotoiltuun flirttiin. Niin kauan, kun se ei kestä kuin sekunnin kaksi, niin ei mitään hätää, esim. ruokaa tilatessa. Mutta jos mies taas keskittyisi siihen toiseen naiseen, niin tuntisin oloni aika orvoksi. Ja jos mies ei huomioisi minua vaikka yrittäisin keskustella, niin sitten olisi riidan paikka.

Mies on todella komea ja huomiota herättävä, innokkaita naisia riittää.

Sun seurassakin tunkevat kokeilemaan kepillä jäätä? Aika elukoita. Koska ei sitä tehdä vain flirtin ilosta, kysy vaikka joltain vaatimattoman näköiseltä.

En ole tuo jolle vastasit, mutta mun mies näyttää yhdeltä suomalaiselta laulajalta - ja kyllä - festareilla ja baarissa naiset ovat todella törkeästi änkeämässä seuraan (pikku kännissä) luullessaan miestä tuoksi laulajaksi. Parhaimmat suorastaan tönivät/tallovat mun varpaille seistessämme vierekkäin... Monet naurut ollaan saatu, onneks miestä ei nää tyrkyttäytymiset hirveemmin nappaa. Onpahan antanut muutamallekin 'nimmarit' - saattanut naisia aamulla ihmetyttää, kun käsivarressa lukeekin 'ihan tavan' nimi, eikä tämän artistin... :D

Vierailija
26/26 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen mies olisi aika äkkiä mun ex. Jos toista rakastaa tai yhtään välittää, niin ei flirttaile. Sinkkuna saa flirttailla itsensä hengiltä, jos siltä tuntuu, muttei parisuhteessa.

Tuntuu kuin sun mies ei edes enää välitä täysin teidän suhteestanne. Ole tarkkana ettei käy vieraissa.