Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

parhaimmat iskurepliikit täältä

Vierailija
19.03.2016 |

Suoraan kysyy meille vai teille. Mitä olet ajatellut meidän yhteisten lapsien nimeksi. Sun vanhemmat on varmasti simpukoita. Sun silmät on kuin tähdet. Mä niin hullaannuin susta. Taivaastako siihen tupsahdit..

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti ei ole olemassa mitään taikasanoja tai taikalauseita.

Vierailija
2/15 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

...eivät ainakaan nuo ap:n Tiimarin vihkon helmet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harhailen silmiesi kesäyössä....

Vierailija
4/15 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
5/15 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon mansikka sä raparperi. Voidaanko kasvaa yhdessä.

Vierailija
6/15 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolisin siihen paikkaan jos joutuisin kuulemaan tuon simpukkajutun. Yksinkertaisesti menettäisin elämänhaluni niin totaalisesti, että ruumiintoiminnot lakkaisivat.

Taivaat ja tähdet eivät aiheuttaisi äkkikuolemaa, mutta kylläkin hankalasti salattavan puistatuksen sekä voimakkaan halun panna takki päälle ja kadota yöhön.

Meille vai teille on periaatteessa vähiten ällöttävä, mutta sen sijaan niin ärsyttävä, että haluaa teeskennellä, että ei kuullut eikä myöskään nähnyt mitään. Hörppään vain lisää olutta tai tuijotan lasittuneesti kysyjän ylitse. Mikäli on sinnikäs, joudun puhumaan kielteisen vastauksen.

Vierailija
7/15 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä paras tapa lähestyä on ihan tavallinen keskustelun aloitus. Esim. "Moi, mikä sun nimi on?" tai "Moi, mitä kuuluu?".

Tai jos välttämättä haluaa aloittaa kehuilla, niin jotain simppeliä (ja totuudenmukaista!) - "Hei, sulla on tosi nätit silmät" tai "Moi! Sä oot tosi kaunis". Eikä mitään övereitä "Hei muru, sun silmät säteilee kuin auringon ensimmäiset säteet pitkän ja pimeän talven jälkeen".

Eli mun mielestä mitä simppelimpi, sitä parempi :) Toki se juttu lähtee liikkeelle oli repliikit miten hyviä/huonoja tahansa, jos kemiat vaan kohtaa.

Vierailija
8/15 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempasi taisi olla töissä HK:lla kun susta tuli tollanen lihapulla.

Vierailija
9/15 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhempasi taisi olla töissä HK:lla kun susta tuli tollanen lihapulla.

😂

Sun vanhemmat on varmasti simpukoita kun sä oot niin limanen ❤️

Vierailija
10/15 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluutko hyvää seksiä?

-en

No lähe sit mun mukaan

Vierailija
11/15 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin työkavereiden kanssa baarissa kun yksi itsevarma kaveri tuli sanomaan: jätä aasi liekaan ja lähde tosimiehen matkaan. En lähtenyt.

Vierailija
12/15 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin työkavereiden kanssa baarissa kun yksi itsevarma kaveri tuli sanomaan: jätä aasi liekaan ja lähde tosimiehen matkaan. En lähtenyt.

No sen kyllä sinusta uskoo. Laatua olisi ollut tarjolla niin ei, aasin kanssa piti vaan saada heilua.

Vierailija
13/15 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parikymppisenä nuorena miehenä minulta kyseli huomattavasti vanhempi nainen vähän samaa. Miksi kuljen tyttöjen kanssa, lähde oikean naisen matkaan...

Ja tästä on jo 20 vuotta, ennen kuin puhuttiin puumabuffetista jne.

Vierailija
14/15 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paksu lompakko on taikasana.

Vierailija
15/15 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

atm-kiltti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paksu lompakko on taikasana.

Taikalause lienee tässä tapauksessa "minä hoidan kustannukset" sopivalla tavalla (esimerkiksi minä voin maksaa, mä hoidan, ostin liput kahdelle tuu mukaan, hoidin villan otetaanko sullekin lento). Sitä pitää toistaa riittävän usein ja sopivissa paikoissa. Sen mahdollistaa em. paksu lompakko.