Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se ukko ei luovuttanutkaan. apua?

19.03.2016 |

Niin... Se ukko... Olen aika ronskein sanakääntein sanonut ukolle ei, mutta ukkopa se kirjoittelee pitkiä viestejä ja jatkaa kehumista. Kyllähän tuollainen sinnikkyys on tavallaan suloista, mutta kun äh... En vain usko että kannattaa lähteä tällaiseen hommaan.

Kommentit (10)

1/10 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuleeko aavee

2/10 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkanko vain ein sanomista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaloripommidonu kirjoitti:

Jatkanko vain ein sanomista?

Et tietenkään, kun hän ei kerran sitä usko, Lakkaat vastaamasta ja blokkaat.

4/10 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako kuunnella omaa vaistoa tässä tilanteessa? Vaikka minulla on vahva tunne, etten halua/ei kannata tavata, niin silti sydäntä särkee olla kylmä toiselle, vaikkei minulla ole mitään velvollisuutta ketään kohtaan.. Tuntuu silti pahalta kun toinen on niin innoissaan mutta minä en vain halua. Kai. Hyvin todennäköisesti en.

5/10 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On minulla kyllä kokemus kun lopulta pitkän hiljaiselon jälkeen annoin tyhmänä mahdollisuuden yhdelle liian sinnikkäälle miehelle ja se oli iso virhe. Tai ei sinänsä virhe, että nyt tiedän, mitä hän todellisuudessa on. Mutta aikaani siinä tuhlasin ja otin typeriä riskejä. En halua tuhlata aikaani enää. Uskon että päätöksessä pysyminen on oikea ratkaisu!!

Vierailija
6/10 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on noin sinnikäs nyt, ajattele mitä tapahtuu jos olet sen kanssa vähän aikaa mutta huomaat ettei toimi ja haluat lopettaa jutun. Pysy erossa. Liika roikkuminen ei tunnu oikein tasapainoiselta.

7/10 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se on noin sinnikäs nyt, ajattele mitä tapahtuu jos olet sen kanssa vähän aikaa mutta huomaat ettei toimi ja haluat lopettaa jutun. Pysy erossa. Liika roikkuminen ei tunnu oikein tasapainoiselta.

Näin teen!! Kyllähän minä päätin jo yöllä että en mene edes niille ekoille treffeille. Kauhulla odotan vastausta taas... Sen jälkeen estän numeron enkä ota enää estosta pois.

Vierailija
8/10 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota, ei kai se vaan tiedä missä asut? Jos osoitteesi löytyy vaikka fonectan osoitehausta niin käy muuttamassa asetuksia niin ettei osoitteesi löydy. En tarkoita hysterisoida mutta ei vara venhestä kaada, sano.

9/10 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tota, ei kai se vaan tiedä missä asut? Jos osoitteesi löytyy vaikka fonectan osoitehausta niin käy muuttamassa asetuksia niin ettei osoitteesi löydy. En tarkoita hysterisoida mutta ei vara venhestä kaada, sano.

Ei onneksi tiedä ja fonectasta ei saa selville edes nimeäni. Hän ei siis tiedä nimeänikään... Voi hyvä luoja miten hävettää... Hän kirjoitteli kaikkea tyyliin, että eikö ole hyvä että minua kiinnostaa, kuin että ketään ei kiinnostaisi. Siis voiko tuon alentavammin edes sanoa!! :D Minulla ei ole koskaan ollut kiinnostuneista pulaa, että juu... Ilmeisesti olisi pitänyt olla kauhean otettu siitä että nyt tämä upea olento on sentään kiinnostunut, vaikka muutkin ovat. Ja vaikka sanoin monta kertaa ei, niin pitkät jaarittelut vain jatkuivat, kehumista ja sellaista asioiden selittelyä tyyliin "eihän se ole ongelma eikä mikään, vai? Blaablaablaa... Ai olet tuota mieltä, no eihän se noin ole alkuunkaan. Blaablaablaa..."

Ei ole onneksi enää kuulunut mitään... Ziisus.

Vierailija
10/10 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, onneksi ukko luovutti tosiaan ja mitään treffejä ei koskaan tullut! :D Aivan kamalan ahdistava takertujaukko. Vaihdettu pari viestiä ja toinen puhuu "meistä" ja yrittää tunkea kotiin (❗❗❗) treffeille. Siis luoja miten pimeitä ihmisiä maailmassa voi olla, ahdistaa edelleen!!! :D YÄK.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi