Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Noniin. 14v pojallani on tyttöystävä :) <3

Vierailija
19.03.2016 |

Teinipoika on pitkään ollut todella hyvällä tuulella, ei ole tiuskinut äidille tai nuoremmille sisaruksille, jää hymyilemään itsekseen ja näpyttelee puhelintaan. Iltaisin kiinnostaa enemmän viilettää ulkona kuin katsella telkkaria perheen kanssa.

No, eilen poika tuli illalla olohuoneeseen ja kysyin, mikä on vääntänyt näin pitkäksi aikaa naaman virneeseen. Tämäpä siinä sitten hymyili ja sanoi: "Äiti, mulla on tyttöystävä".

Jotenkin liikuttavaa. Vastahan se oli sellainen hiekkalaatikolla konttaileva pikkuviikari. Olen todella onnellinen lapsen puolesta, mutta tuntuu samalla oudolta, että tällä pikkupojalla on jopa rakkauselämää.

Halusin vain jakaa tämän liikuttavan tunteen.

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussiiko ne nyt? Vai onko vaan läheisyyttä?

Vierailija
62/68 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva. Mun 24v pojalla ei ole ollut yhtään tyttistä. Eikä vissiin poikkistakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva. Mun 24v pojalla ei ole ollut yhtään tyttistä. Eikä vissiin poikkistakaan.

Mitä sit? Mun tyttärellä eka mies 30 vuotiaana. Ovat onnellisia.

Vierailija
64/68 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tarina... Tutustuin ystävääni, kun hänen pieni poikansa oli viiden. Meistä tuli nopeasti hyvät ystävykset ja sain seurata pojan kehitystä. Hän rakenteli onnellisena robotteja ja juoksi kesäisin perhoshaavin kanssa niityllä. Kaikki oli niin hyvin... Koulussa opettajat ennustivat pojasta tulevan vielä jotain suurta, hän rakasti tarinoita Etelämantereesta ja kaukaisten saarten eläimistä. Muistan kuin eilisen päivän sen alkusyksyisen päivän kauan sitten, kun ystäväni uskoutui minulle suuren salaisuuden: Poika oli kertonut haaveilevansa omasta tyttöystävästä, jonka kanssa nukkua öitä laavulla ja mennä yhdessä luonnontieteelliseen museoon. Ne sanat saivat minut hymyilemään sisäisesti... Aika kului ja pojan lukio alkoi, yläasteella hän oli vielä saanut seurata sivusta kuinka pärinäpojat kyyditsivät kylän tyttöjä. Jokin pojassa muuttui, hänestä tuli kotona hiljaisempi ja varautunut. Poika opiskeli edelleen historiaa loistavin arvosanoin, mutta jokin oli toisin ja yritimme selvittää mitä oli tapahtunut. Lukion ollessa lopuillaan toivoimme armeija vuoden ja opiskelemaan lähdön auttavan, kenties poika oli ainoastaan uusien kuvioiden tarpeessa. Poika opiskelikin kansainvälisiä suhteita vuoden verran, mutta palattuaan kesäksi kotiin, seurasi romahdus... Nyt tuo ennen niin iloinen poika on elänyt jo vuosia vuoteen omana. Niin se elämä voi muuttua...

Vierailija
65/68 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Söpöä :)

Muistan itsekin kun tyttäreni tuli 14-15-vuotiaana kotiin jonkun pojan kanssa ja esitteli, että tässä on mun poikaystävä. Ovat yhä näin kahden vuoden jälkeen yhdessä.

Suloista, eikä mitään vi tun "söpöä", se on jenkki leffoista otettu sana.

Vierailija
66/68 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Söpöä :)

Muistan itsekin kun tyttäreni tuli 14-15-vuotiaana kotiin jonkun pojan kanssa ja esitteli, että tässä on mun poikaystävä. Ovat yhä näin kahden vuoden jälkeen yhdessä.

Suloista, eikä mitään vi tun "söpöä", se on jenkki leffoista otettu sana.

Sanapoliisirunkku saapui paikalle :D Milloin sait viimeks munaa? Vai ootko ees ikinä saanu?

Vierailija
67/68 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelukuvioista ulos jääminen nuorena vaikuttaa koko loppuelämään. Omat vanhempani käytännössä kielsivät seurustelun teininä. Sitten kun 24-vuotiaana seurustelin ensimmäisen kerran, he vaikuttivat helpottuneilta. Olivat tainnet jo huolestua ja miettiä omaa osuuttaan asiaan.

Vierailija
68/68 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse Lahen lähiöistä. Mun aikaan alettiin seukata ton ikäsenä ja kihloihin mentiin jo 16v heti riparin jälkee. Osalla jengistä oli jo kakruja ennen 18v ikävuotta.

Kova elämä Lahes ajoi ihmisii toho tavallaa.