Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Noniin. 14v pojallani on tyttöystävä :) <3

Vierailija
19.03.2016 |

Teinipoika on pitkään ollut todella hyvällä tuulella, ei ole tiuskinut äidille tai nuoremmille sisaruksille, jää hymyilemään itsekseen ja näpyttelee puhelintaan. Iltaisin kiinnostaa enemmän viilettää ulkona kuin katsella telkkaria perheen kanssa.

No, eilen poika tuli illalla olohuoneeseen ja kysyin, mikä on vääntänyt näin pitkäksi aikaa naaman virneeseen. Tämäpä siinä sitten hymyili ja sanoi: "Äiti, mulla on tyttöystävä".

Jotenkin liikuttavaa. Vastahan se oli sellainen hiekkalaatikolla konttaileva pikkuviikari. Olen todella onnellinen lapsen puolesta, mutta tuntuu samalla oudolta, että tällä pikkupojalla on jopa rakkauselämää.

Halusin vain jakaa tämän liikuttavan tunteen.

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi sitä onnea äidillä, kun tietää ettei pojastaan tullut lassukkaa.

Eikö sulla ole mitään muuta mielessä? Alkaa mennä jo säälittäväksi. Lassukat ovat rasittavia, I give you that, mutta hekin ovat luultavasti aika huonoista kotioloista.

Vierailija
22/68 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelu ei kuulu 14-vuotiaille, eikä kylillä hengaaminen tyttö/poikakaverin kanssa. Kiellät heti.

Tyttö tulee pian raskaaksi ja sitten poika on liemessä. Seksi ja seurustelu ei kuulu tuon ikäisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi vaan että kohta tulee jo ero ja sitten se on ihan maansa myynnyt ja kun perseeseen ammuttu karhu

Ajatelkaa että tämä tyyppi oikeasti halusi nähdä kommentoimisen vaivan jotta aloittajalle tulisi paha mieli. 

Eihän se kommentoijan syy ole että ero on tod näk tulossa pian? Se on tilastotiedettä tai jotain..

Vierailija
24/68 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme asenne sulla. Kyllä minä olisin järkyttynyt, jos 14-vuotiaani seurustelisi.

Vierailija
25/68 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurustelu ei kuulu 14-vuotiaille, eikä kylillä hengaaminen tyttö/poikakaverin kanssa. Kiellät heti.

Tyttö tulee pian raskaaksi ja sitten poika on liemessä. Seksi ja seurustelu ei kuulu tuon ikäisille.

Minä kun 14-vuotiaana seurustelin niin hurjinta mitä me tehtiin oli pienet pusut. Ei siis edes kunnon kielarit, vaan ihan pikkupusut. 

En tullut raskaaksi.

Vierailija
26/68 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä taas positiivisia ihmisiä liikkeellä.

Vierailija
27/68 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu olisipa tuon ikäisenä ajatus tyttöystävän näyttämisestä äidille herättänyt mussa jotain muitakin tunteita kuin kauheaa pelkoa ja häpeää. No kuten ehkä arvaattekin, ei sitten ollut mitään tyttöystävää mitä tuoda näytille.

Vierailija
28/68 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit varmaan paljon ylpeämpi, jos pojasta kehittyisi joku huumeita diilaava paha poika, jolle naisensaanti ei ole ongelma eikä mikään?

Vierailija
29/68 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi vaan että kohta tulee jo ero ja sitten se on ihan maansa myynnyt ja kun perseeseen ammuttu karhu

Ja se käsitellään sitten aikanaan, mutta tällä hetkellä poika on onnellinen ja se on tärkeintä! Erot ja sydänsurut ovat tärkeitä tapahtumia nuoren kasvussa aikuisuuteen, ei niitä voi skipata. T: Ei-ap

Vierailija
30/68 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatelkaa että tämä tyyppi oikeasti halusi nähdä kommentoimisen vaivan jotta aloittajalle tulisi paha mieli. 

Eihän se kommentoijan syy ole että ero on tod näk tulossa pian? Se on tilastotiedettä tai jotain..

Eli jos ystävälläni on ollut kaksi keskenmenoa ja hän kertoo minulle onnellisena olevansa raskaana, niin minun kannattaa vastata siihen että hänellä on huomattavan paljon normaalia korkeampi tilastollinen todennäköisyys menettää myös tämä vauva?

Eiköhän aloittaja tiedä että todennäköisesti 14-vuotias ei ole vielä tulevan vaimonsa kanssa. Hän halusi nyt vain iloita siitä että poika on ollut niin onnellisen oloinen ja ilmaisee sen niin suloisesti. 

Vierailija
31/68 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ketkä kiellätte nuorilta seurustelun, miettikää mitkä traumat jätätte.

Mun välit vanhempiin ei ole vieläkään, 27-vuotiaana korjaantuneet. Eivätkä he ole koskaan tavannut lastenlastaan, minun tyttöäni. Kielsivät aikoinaan seurustelun, enkä saanut enää liikkua, puhelin otettiin pois jne.

No tähän liittyy kyllä vakavempaakin, olihan meillä myös väkivaltaa. Mutta seurustelun kieltäminen aiheuttaa vahinkoa.

Vierailija
32/68 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on vaikea ymmärtää noita seurustelevia kakaroita, kun itselläni ei ollut tuossa iässä vielä mitään kiinnostusta sellaiseen. Jotain julkkiksia korkeintaan ihastelin ja fanittelin. Toisaalta olen siitä todella kiitollinen, että niin oli.

Vierailija
33/68 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikasi on pedofiili ja seksuaalirikollinen joka on kiinnostunut sakkolihasta. Ilmoittaisin poliisille jos tuntisin tapauksen.

Tyttö on 18 v.

Vierailija
34/68 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi kuinka ihanaa! <3 Noissa nuoruuden ensimmäisissä rakkauksissa on jotakin niin ihanan kaunista ja herkkää, sitä rakastutaan niin täysillä ja kokonaan... Niin ne lapset kasvavat....

Vierailija
35/68 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poikasi on pedofiili ja seksuaalirikollinen joka on kiinnostunut sakkolihasta. Ilmoittaisin poliisille jos tuntisin tapauksen.

Tyttö on 18 v.

No sitten on tyttö pedo ja seksuaalirikollinen!

Vierailija
36/68 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mäkin teininä tapailin jotain tyttöä ja sitten se lähti jännämiehen matkaan ja särki sydämeni, enkä ole antanut naissukupuolelle sitä ikinä anteeksi.

T: Lassukka

Vierailija
37/68 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä unohda ostaa pojalle kortonkeja!

Vierailija
38/68 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat kivalta äidiltä. Me oltiin puolison kanssa 14-vuotiaita, kun alettiin seurustella. Eihän silloin kukaan ajatellut, että nämä sit varmaan menevät naimisiin, mutta kyllä olisi voinut vähän positiivisemmin tuleva anoppini suhtautua. Olisi ollut myöhemmin helpompi rakentaa läheistä suhdetta lasten isovanhempaan, kun ei olisi ne kaikki alkuaikojen kenkkuilut ja väheksymistä olleet taustalla.

Vierailija
39/68 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 15-vuotias poikani on seurustellut viime kesästä asti, oli silloin tuon 14 v.. Tyttö rauhoitti pahasti toilailleen ja hölmöilleen pojan, ovat kovin onnellisia yhdessä.

Vuosi sitten karkasi kaupungille ryyppäämään seurauksista välittämättä ja teki todella typeriä juttuja, nyt haluaa vain kyhjätä kaksin tytön kanssa.

Vierailija
40/68 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne äidit joiden pojista tulee lassukoita, ovat aika usein sen kohtalon ansainnetkin.