Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Katkaisen välini kaikkiin jotka arvostelevat toisten ihmisten ulkonäköä tai painoa!

Vierailija
19.03.2016 |

Jokainenhan saa tehdä omalle kropalleen mitä haluaa tai olla tekemättä. Olen kyllästynyt ihmisiin joiden elämänsisältö näyttää olevan toisten ihmisten ylipainon tai alipainon, tai muiden ulkonäköasioiden arvostelu. Miten köyhä voi tälläisen ihmisen elämä olla, en ymmärrä. Olen itse säästynyt aukomiselta mutta tekee pahaa nämä muiden olemuksesta häiriintyjät, eivät heillä ole kaikki kynät penaalissa. Heippa, ei tule ikävä (tukehtukaa egoonne)!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla pullukka?

Vierailija
2/9 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta kaveria on vielä jäljellä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla pullukka?

Taidat olla kuivakka akka

Vierailija
4/9 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tein saman ja nyt saan olla ihan rauhassa yksin pakollisia sukulaiskäyntejä lukuunottamatta.

Vierailija
5/9 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en tykkää ulkonäön arvostelusta yhtään. Voimia kokeiluusi. Mä en ehkä pystyisi samaan koska yleensä ne jotka arvostelevat, ovat niitä jotka välien katkaisemisesta varmaankin suuttuisivat...

Vierailija
6/9 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla pullukka?

En ole, mitä sitten? Olen normaali ihminen jota ällöttää ulkonäkökeskeisyys! Meikkaan, olen ihan nätti mutten voi kuvitella mikä minulla pitäisi viirata päässä että jonkun muun paino tai ulkonäkö häiritsisi mitenkään. Ap

Vierailija
7/9 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, arvostan sua

Vierailija
8/9 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

heippa

Vierailija
9/9 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän pointtisi, mutta itse en katkaisisi välejä kokonaan. Ilmoittaisin vain, etten halua kuunnella toisten arvostelua noilla perusteilla. Itse syyllistyn ihmisten ulkonäön arviointiin ajatusten tasolla, mutta en lauo niitä ääneen ja omasta mielestäni siinä on vissi ero. Silti yritän päästä tuostakin eroon.