Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Noniin. 14v pojallani on tyttöystävä :) <3

Vierailija
19.03.2016 |

Teinipoika on pitkään ollut todella hyvällä tuulella, ei ole tiuskinut äidille tai nuoremmille sisaruksille, jää hymyilemään itsekseen ja näpyttelee puhelintaan. Iltaisin kiinnostaa enemmän viilettää ulkona kuin katsella telkkaria perheen kanssa.

No, eilen poika tuli illalla olohuoneeseen ja kysyin, mikä on vääntänyt näin pitkäksi aikaa naaman virneeseen. Tämäpä siinä sitten hymyili ja sanoi: "Äiti, mulla on tyttöystävä".

Jotenkin liikuttavaa. Vastahan se oli sellainen hiekkalaatikolla konttaileva pikkuviikari. Olen todella onnellinen lapsen puolesta, mutta tuntuu samalla oudolta, että tällä pikkupojalla on jopa rakkauselämää.

Halusin vain jakaa tämän liikuttavan tunteen.

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poikasi on pedofiili ja seksuaalirikollinen joka on kiinnostunut sakkolihasta. Ilmoittaisin poliisille jos tuntisin tapauksen.

Tyttö on 18 v.

Tämä ei ollut ap :-)

Kiitos kaikille mukavista kommenteista!

Ap

Vierailija
42/68 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullista, kun noin nuorena jo täytyy alkaa seurustelemaan.

Surullisempaa on, että tällaisia vanhempia on vieläkin olemassa. Kertokaapa, mikä siinä on niin hirveää, että teini on rakastunut itsensä ikäiseen nuoreen ja ovat iloisia tunteistaan? Miten se on surullista ja kamalaa, että teini on onnellinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua järkyttää, millaisia ihmisiä täällä kommenteissa on. Seurustelu 14-vuotiaalle vahingollista ja se pitäisi estää? Sääliksi käy lapsianne.

Vierailija
44/68 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun on vaikea ymmärtää noita seurustelevia kakaroita, kun itselläni ei ollut tuossa iässä vielä mitään kiinnostusta sellaiseen. Jotain julkkiksia korkeintaan ihastelin ja fanittelin. Toisaalta olen siitä todella kiitollinen, että niin oli.

Ikävää, että sinulla on noin kielteisiä tunteita nuorten seurustelua kohtaan. Murrosikään kuuluu oman seksuaalisuuden ja halujen herääminen, myös tietoisuus ja kiinnostuminen vastakkaisesta/omasta sukupuolesta henkilöstä riippuen...

Totta, ja niitä haluja opetellaan purkamaan mm. masturboiden. Tässä on vain se kääntöpuoli, että sitten ei vielä seukkaamisen halukas leimataan jotenkin omituiseksi tai erilaiseksi ja usein näissä äitien ja isien "ooh lapseni seukkaa" tarinoista huokuukin sellainen "ooh lapseni on normaali eikä erilainen" fiilis.

Vierailija
45/68 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun on vaikea ymmärtää noita seurustelevia kakaroita, kun itselläni ei ollut tuossa iässä vielä mitään kiinnostusta sellaiseen. Jotain julkkiksia korkeintaan ihastelin ja fanittelin. Toisaalta olen siitä todella kiitollinen, että niin oli.

Minä olin 14-vuotiaana kiinnostunut vain hevosista ;) Et ole yksin.

Vierailija
46/68 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi, senkin pervo! :o 

Vierailija
47/68 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullisia tunteita heräsi tätä ketjua lukiessa. Olisipa sitä saanut itsekin aikanaan harjoitella. Nyt koskaan seurustelemattomana 30-vuotiaana kaikki ahdistaa niin paljon.

Vierailija
48/68 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok harjoitella seurustelua tuossa iässä, mutta ihan hyvin voi viettää aikaa pelkästään kavereiden ja harrastusten parissa tuossa iässä.

Vierailija
49/68 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä sillä lailla niistä ollut kiinnostunut! :O :D

Vierailija
50/68 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, se olen minä. Ps. pojallasi on harvinaisen pieni penis ikäisekseen.

Vierailija
51/68 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävää, että sinulla on noin kielteisiä tunteita nuorten seurustelua kohtaan. Murrosikään kuuluu oman seksuaalisuuden ja halujen herääminen, myös tietoisuus ja kiinnostuminen vastakkaisesta/omasta sukupuolesta henkilöstä riippuen...

Totta, ja niitä haluja opetellaan purkamaan mm. masturboiden. Tässä on vain se kääntöpuoli, että sitten ei vielä seukkaamisen halukas leimataan jotenkin omituiseksi tai erilaiseksi ja usein näissä äitien ja isien "ooh lapseni seukkaa" tarinoista huokuukin sellainen "ooh lapseni on normaali eikä erilainen" fiilis.

Ei kai seurustelemattomuus ole yhtään sen epänormaalimpaa kuin seurusteleminenkaan? Jokainen kehittyy omassa tahdissaan, joten teini-iässä erot voivat olla valtavan suuria, vaikka oltaisiin saman ikäisiä.

Vierailija
52/68 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä sillä lailla niistä ollut kiinnostunut! :O :D

Seliseli, olen järkyttynyt :,( 

Vierailija
53/68 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minun poikani uskaltaisi sanoa minulle noin tuossa iässä, niin upottaisin hänet jääkylmään veteen niin pitkäksi aikaa että hänessä on varmasti kaikki huoruuden himot sammuneet!

Vierailija
54/68 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa aikaisin poikasi aloittanut tyttöjen painostamisen avaamaan haaransa. Hyi.

Vierailija
55/68 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta oli ihanaa, kun 14-vuotiaalke tytölleni alkoi tulla sen luokkakaverilta hyvän yön toivotuksia ja muuta ihanan hempeää.

Vierailija
56/68 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa iässähän kyse on ennen kaikkea söpöstä ja hellyyttävästä ihastumisesta ja TYKKÄÄMISESTÄ. Ensi-ihastuksesta tai  jopa ensirakkaudesta. Suloista. En tiedä, miten kuivaa ja katkeraa niiden elämä on, jotka pitävät tuota likaisena tai järkyttävänä asiana. Ihan luonnollista, että teini-iässä kiinnostus kasvaa ja jos suhde on turvallinen, antaa se positiiviset lähtökohdat itsetunnon vahvistumiselle tuolla saralla ja tulevaisuudenkin parisuhteisiin, ellei siitä nyt ihan loppuiän suhde kerralla tule. Onhan meille kaikille tärkeää tulla hyväksytyksi ja rakastetuksi.

Vierailija
57/68 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävää, että sinulla on noin kielteisiä tunteita nuorten seurustelua kohtaan. Murrosikään kuuluu oman seksuaalisuuden ja halujen herääminen, myös tietoisuus ja kiinnostuminen vastakkaisesta/omasta sukupuolesta henkilöstä riippuen. On hienoa, että teinit ovat löytäneet ihastumisen ja rakkauden tunteet ja heillä on kyky käsitellä niitä ikäisensä seurustelukumppanin kanssa.

Harmillisempaa on, että vieläkin on olemassa näitä aikuisia, joiden mielestä rakkauden tunteet ja seurusteleminen olisivat jotenkin vaarallisia, ja niitä pitää sitten nuorilta kaikin keinoin kieltää. Tietenkin vanhempien pitää olla tarkkana ja valistaa sekä ohjata nuoria näihin asioihin liittyvissä kysymyksissä ja vaikeuksissa. Vanhemman rooliin kuuluu myös kieltää kaikki, mikä voisi olla nuoren kehitykselle tai turvallisuudelle haitallista. Rakkauden ja luottamuksen tunteet eivät ole vahingollisia kenellekään, jos ne kokee itselleen sopivan ja samanikäisen kumppanin kanssa.

Onnea, ap, poikasi on löytänyt mielestään ihanan tytön, jonka kanssa on hienoa jakaa näitä tunteita. Upeaa kuulla, että iloitset lapsesi puolesta.

t. nuorten parissa työskentelevä

Ehkä se on löytänyt itselleen panoreiän, jota on kiva painostaa kavereiden räkättäessä vieressä taustalla. Miksi helvetissä nuorten seurustelusta täytyy maalailla noin ruusuinen kuva?

Vierailija
58/68 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surullisempaa on, että tällaisia vanhempia on vieläkin olemassa. Kertokaapa, mikä siinä on niin hirveää, että teini on rakastunut itsensä ikäiseen nuoreen ja ovat iloisia tunteistaan? Miten se on surullista ja kamalaa, että teini on onnellinen?

Se on surullista, koska tyttö kuitenkin pettää, kertoo kavereilleen, millainen paska olet ja juoruaa sinusta nöyryyttäviä asioita ympäriinsä. Tai tämä poika ottaakin tytön kaverin ensi kesälomalla tytön selän takana heilakseen, eikä välitä nyksästään enää paskaakaan. Mitä aikaisemmin tähän mennään mukaan sen säälittävämpää.

Vierailija
59/68 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Jokaisella se oma elämä.

Surullista, että

Olet noin surullinen tuollaisesta asiasta.

Kai ne tykkää

Toisistaan.

Vierailija
60/68 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ihana aloitus! <3

Harmi vaan että kohta tulee jo ero ja sitten se on ihan maansa myynnyt ja kun perseeseen ammuttu karhu

lols :D