Noniin. 14v pojallani on tyttöystävä :) <3
Teinipoika on pitkään ollut todella hyvällä tuulella, ei ole tiuskinut äidille tai nuoremmille sisaruksille, jää hymyilemään itsekseen ja näpyttelee puhelintaan. Iltaisin kiinnostaa enemmän viilettää ulkona kuin katsella telkkaria perheen kanssa.
No, eilen poika tuli illalla olohuoneeseen ja kysyin, mikä on vääntänyt näin pitkäksi aikaa naaman virneeseen. Tämäpä siinä sitten hymyili ja sanoi: "Äiti, mulla on tyttöystävä".
Jotenkin liikuttavaa. Vastahan se oli sellainen hiekkalaatikolla konttaileva pikkuviikari. Olen todella onnellinen lapsen puolesta, mutta tuntuu samalla oudolta, että tällä pikkupojalla on jopa rakkauselämää.
Halusin vain jakaa tämän liikuttavan tunteen.
Kommentit (68)
Söpöä, mutta osta pojalle kumeja varmuuden vuoksi..
Ihanaa :) Joko hän on tuonut tytön näytille?
Harmi vaan että kohta tulee jo ero ja sitten se on ihan maansa myynnyt ja kun perseeseen ammuttu karhu
Tiedän tuon ihanan tunteen, oma poikani julisti uutisen onnesta hehkuen suunnilleen saman ikäisenä. Toi tyttöystävän näytille ja ai että sitä oli nannaa katsella, olivat nuoria ja niin uppoutuneita toisiinsa... :-) Vaikka tuli ero vuoden jälkeen, äitinä muistelen tätä edelleen lämmöllä.
Ota äkkiä puhelin pois, kiellä seurustelu, kiellä kotoa liikkuminen, vie ja hae koulusta ja soita tytön äidille, että seurustelu ei käy. Tyttö saa käydä kerran viikossa katsomassa teillä valvotusti.
Näin toimittiin minun teini aikoinani. Ja vanhemmat kehtaavat väittää että "ei me olla sinun seurustelua koskaan kielletty!"
Poikasi on pedofiili ja seksuaalirikollinen joka on kiinnostunut sakkolihasta. Ilmoittaisin poliisille jos tuntisin tapauksen.
Vierailija kirjoitti:
Harmi vaan että kohta tulee jo ero ja sitten se on ihan maansa myynnyt ja kun perseeseen ammuttu karhu
Miten niin? Eivät kaikki nuorten seurustelut ole kahden viikon suhteita. Oma tyttäreni alkoi 14v seurustella samanikäisen pojan kanssa, seurustelivat kaksi vuotta.
Oi sitä onnea äidillä, kun tietää ettei pojastaan tullut lassukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaa että tämä tyyppi oikeasti halusi nähdä kommentoimisen vaivan jotta aloittajalle tulisi paha mieli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaa että tämä tyyppi oikeasti halusi nähdä kommentoimisen vaivan jotta aloittajalle tulisi paha mieli.
Muutamat muut ovat vain tyytyneet painamaan alapeukkua. Miksiköhän? Mitä pahaa nuorten seurustelussa muka on?
Vierailija kirjoitti:
Oi sitä onnea äidillä, kun tietää ettei pojastaan tullut lassukkaa.
Sanoo persjalkainen tikkataulunaama avatessaan ensimmäistä siideriä....
Vierailija kirjoitti:
Poikasi on pedofiili ja seksuaalirikollinen joka on kiinnostunut sakkolihasta. Ilmoittaisin poliisille jos tuntisin tapauksen.
Ot, mutta pedofiilit eivät ole kiinnostuneita 14-vuotiaista. Tutustu efebofiiliaan.
Kai kysyit jotain tietoja tyttiksestä? Esim ikä ja taustoja, miten pärjää koulussa jne, harrastuksia. Kutsu kotiin kylään niin voit tavata.
Ihan hyvä varautua siihenkin, että ero tulee ja sitten on vaikeaa.
Ja ehkäisystä ja kondomeista on hyvä puhua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ot, mutta pedofiilit eivät ole kiinnostuneita 14-vuotiaista. Tutustu efebofiiliaan.
Ehkä se about itsensä ikäisestä kiinnostunut 14-vuotiaskaan ei ole mikään efebofiili...
Niin ne kasvaa isoiksi. Minun poika kertoi eilen, että on mennyt kihloihin. <3
Vierailija kirjoitti:
Mitä olet mieltä jos tyttöystävä on joku ympärileikattu, HIViä sairastava terroristisomali? Oletko iloinen, että perinnölläsi rahoitetaan ehkä ISIStä ?
Olisitko ylpeä? Ihanan suvaitsevaista ja monikulttuurista.
Vierailija kirjoitti:
Niin ne kasvaa isoiksi. Minun poika kertoi eilen, että on mennyt kihloihin. <3
Sellaista se, lapset kasvavat. Oma poikani tuskaili taannoin, kun teini-ikäisellä tyttärellään on ensimmäinen poikaystävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pedo mikä pedo vaikka olisi joku luxus-versio. Sairasta!!!
Surullista, kun noin nuorena jo täytyy alkaa seurustelemaan.
Söpöä :)
Muistan itsekin kun tyttäreni tuli 14-15-vuotiaana kotiin jonkun pojan kanssa ja esitteli, että tässä on mun poikaystävä. Ovat yhä näin kahden vuoden jälkeen yhdessä.