Kermaa, lihapullia ja makaronia = liian vaikeaa ruuanlaittoa
Jääkaapissa on juustokermaa ja valmislihapullia, kaapissa pussi pastaa. Millä todennäköisyydellä voi olettaa, että aikuinen ihminen saa niistä valmistettua jotain ruuaksi kelpaavaa? Mies ei nimittäin osaa, kiukuttelee vaan että tarvitsee tarkempia ohjeita kuin että "sekoita vaikka kaikki keskenään tai tee kastike".
Ravintoarvosta ei tarvitse sanoa sitten mitään, kyllä meillä yleensä syödään terveellisesti. Nyt vaan miehen pitäisi saada edes jotain nälkää siirtävää lapsille lautaselle kun olen koulutuksessa. Kuinka avuton voi aikuinen ukko oikein olla?
Kommentit (48)
Vittu sitä pieruntörinän määrää kun vedetään vehnäjauhopastaa, kerman ja soijapullien kanssa :D
Mä luulen, että toi on ihan tavallista "ruokaa" ap:n perheessä. Toivottavasti se sun koulutus on jotain ruuanlaittoon liittyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ehkä kannattaisi opettaa mies laittamaan ruokaa silloin kun olet paikalla,
Mutta miksi se on minun velvollisuuteni opettaa, miksei miehellä ole mitään velvollisuutta käyttää omia aivojaan ruuanlaittoasioissa? Ap
No on ehkä parempikin, että et opeta miehellesi ruoanlaittoa , jos sinun mielestäsi juustokerma, makaronit ja vaOolmislihapullat on ruoan laittamista.
Itsehän olet niin erinomainen kokki? Mies voisi mennä ennemmin vaikka marttojen kokkikouluun,
sekin olisi parempi vaihtoehto kuin sinun tarjoamasi sonta. Ja niin, kuulostat niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin
ihanalta ja rakastavalta , empaattiselta puolisolta, että oikein käy miestäsi kateeksi.
En ole missään kohtaa väittänyt että ne olisivat terveellistä ravintoa. Kyseisiä aineksia nyt vaan on sattuneista syistä kaapissa ja parempi lasten olisi syödä edes niitä kuin olla koko viikonlippu syömättä tai syödä pelkkää paahtoleipää levitteellä, kun iskä pelaa pleikkaria ja huutaa, että "tehkää itte jotain sieltä". Ap
Ehkä sulla jää tulevaisuudessa ne koulutuksetkin välistä, jos olet noin vittumainen myös miestäsi kohtaan.
Onnea tulevalle yh-äidille.
Vitun apina. Vaikeeta kokkaaminen sinullekin? Hyi saatana.
Kyllä, makaronin , juustokerman ja valmislihapullien "kokkaaminen" on minulle hyi saatana.
Mutta sopii teille vitun miesvihaaja-apinoille palstalla. Ilmankos olette noin vammaisia.
Mitä vittua? Ihanko oikeasti täällä ei ihmiset osaa tehdä makarooneista, valmispullista ja kermasta toimivaa ruokaa? Ette voi oikeesti olla tosissanne. Mitä vitun tekemistä tai ohjeistamista siinä on? JOs veden valuttaminen pois makarooneista on oikeesti jokin kolmen tonnin haaste niin mä oikeesti toivon että ootte kaikki kännitrolleja. Kristuksen vittu nyt taas :D
En edes kristuksen vitulle tarjoaisi tuollaista paskaa, ja kutsuisi sitä ruoanlaitoksi.
Sinun mielestäsi se on kuitenkin suuri saavutus?
Ei tässä ole nyt kysymys siitä onko se terveellistä tai ei. Kyse on siitä ettet SINÄ osaa valmistaa noista ruokaa. Et osaa keittää makarooneja vedessä saatanan kaljapersekuningas. Painu vittuun täältä ikipoikamies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ehkä kannattaisi opettaa mies laittamaan ruokaa silloin kun olet paikalla,
Mutta miksi se on minun velvollisuuteni opettaa, miksei miehellä ole mitään velvollisuutta käyttää omia aivojaan ruuanlaittoasioissa? Ap
Sama pisti silmään. Mies on varmaan peruskoulun kuitenkin käynyt ja osallistunut kotitaloustunneille?
Minun mieheni osaa olla todella avuton esim. kun olin viikon työmatkalla, ilmoitti lapsille, että eivät saa vaihtaa vaatteitaan joka päivä, koska ei osaa pestä pyykkiä. En silti ruvennut aikuista miestä paapomaan enkä ostanut lapsille lisää vaatteita, jotta pyykkikasa voisi kasvaa (lapsilla olisi ollut riittävästi vaatteita vaikka kahdeksi viikoksi mutta en sitä miehelle ruvennut tavaamaan). Ajattelin vain, että Siperia opettaa ja esitin miehelle toivomuksen, ettei joka päivä syötäisi valmisruokaa.
Kun tulin takaisin, oli mies pessyt koneellisen pyykkiä, pessyt astiat päivittäin ja kokannut yhden ruokalajin, jota olivat syöneet käytännössä koko viikon (teki jättimäisen annoksen). Ei ollut valittamista (paitsi tuo yhden ruokalajin puputtaminen päivästä toiseen mutta annoin olla).
Tämmöinen miesvihapaskaoksennusketju ja mode pyörittelee vain peukaloitaan.
Seurustelin naisen kanssa joka ei osannut keittää perunoita :D Oltiin 3v yhessä ja opeteltiin ruuan laitot, minä opastin alussa. Tärkeintähän on halu oppia ja lähteä tekemään, jos ihmisen perusasenne on sellainen että ei mikään kiinnosta, niin rupeaa rasittamaan jossain vaiheessa.
Onneksi mun tukkani ei sentään ole samanlainen, ainakaan vielä. Huh. Ap