Tulisi joku ihana mies vain ja ottaisi
Ei nyt väkisin, mutta silleen itsevarmasti ja rajusti.
Kommentit (17)
Ihanaa kun on tuo oma ihana mies joka tekee noin tasaiseen tahtiin. Kivat mulle.
Vierailija kirjoitti:
Ai sellainen jännämies?
Saa olla jännä mies, muttei todellakaan jännämies.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jonka jälkeen menisit tekemään rikosilmoituksen poliisille.
Riippuu siitä onko se ottamaan tullut mies minunkin mielestä ihana, eikä vain omasta mielestään. Jos ei ole, sanon ei ja ottaa silti, niin eikö saisi mennä?
Ap
Saisko ottaa ihan vähän vaan väkisin? Jos noin muuten ois jännä.
Ei pidä paikkaansa, täällä olen 😉 helou beibi what's up
True love just for you, make your move!
Hei tytto ma anta sulla rakkaus iso rakkaus olla sun pimpile hyvana soita mulle hani me tehda yhdessa sun pimpile hyva olla
Ali
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu siitä onko se ottamaan tullut mies minunkin mielestä ihana, eikä vain omasta mielestään. Jos ei ole, sanon ei ja ottaa silti, niin eikö saisi mennä?
Ap
Ei.
Vierailija kirjoitti:
Tunge dildo perseesees ap
Oiski dildo. En kyllä perseeseen tunkis.
Eli ei enempää vaatimuksia ja toivomuksia? Ja kotoa sinut pitäisi löytää? Minkälainen tursake oikein olet jos et miestä ole löytänyt?
Ai tämä selittääkin nää lisääntyneet raiskaukset. Luulin että on joku vitsi että naiset muka provosoisivat pukeutumisellaan miehiä raiskaaman heitä. Mutta ilmeisesti siellä taustalla on jokin salainen halu että näin tapahtuisikin?
Mielenkiintoista. Kerro lisää AP.
Pitää olla siis sekä kiltti, että aggressiivinen. Vähemmästäkin mies hämmentyy.
Ei tuon järjestämisen pitäisi olla kovin vaikeaa, varsinkaan jos varattukin kelpaisi. Ja vaikka pitäisikin olla vapaa, niin kyllähän niitäkin löytyy, ainakin nuoremmista ikäluokista.