Miksi ihmiset ovat niin mustavalkoisia tässä Axl-keississä?
En tiiä, oonko mä nyt Axlin puolustaja, mutta sanonpahan vain, että häneen kohdistuva somelynkkaus on mennyt aivan liian pitkälle. Aivan toinen asia on sitten lain antama tuomio, mikä se nyt ikinä tulee olemaankaan, sen hän totta kai ansaitsee. Mikä se tuomio ikinä tulee olemaankaan.
En ajattele, että hän olisi tyyppinä rikollinen, vaikka tuo touhu lakia rikkoikin. Luulen, ettei hän välttämättä kovin tietoisesti tajunnut tekevänsä rikosta. On luultavasi ajatellut, että koska ei jaa niitä mihinkään, eikä kukaan saa niistä koskaan tietää muuta kuin hän itse, joten siitä ei ole mitään harmia kenellekään. Voin vain kuvitella kuinka äärimmäisen noloa se on ollut hänelle, kun tuo asia tuli julki.
Hänen teoillaan oli uhreja, mutta tavallaan hän itsekin joutui samalla uhriksi. Maine meni, koko kansa haukkuu (hän on ihan selkeästi nettikiusauksen uhri) ja urakin meni, ainakin hetkeksi. Juu, en usko, että hän on ihan tuollaista kohtaloa tuon tekonsa (tai tekojensa, joista häntä nyt syytetään) vuoksi ansainnut. Ei hän mitään niin hirveää ole mielestäni tehnyt. Antakaa nyt pliis vähän armoa! Miksi ihmiset ovat niin mustavalkoisia? Siis en ymmärrä niitäkään, jotka haukkuvat niitä Axlin uhreja, mutta en myöskään Axlin järkyttävää mustamaalaamista.
Kommentit (23)
Jos ujostelet alapäätäsi, miksi ihmeessä menet esittelemään sitä maahanmuuttaja julkkikselle?
Oikeasti Axl on uhri, vaikka tekikin väärin.
Oikeasti parhaillaan tehdään jotain pientä kivaa lakiesitystä tai vastaavaa jolta Axelin tapaus vie kaiken mediahuomion samaan aikaan. Hehheh, kulisseissa aina tapahtuu kaikkea kun huomio on toisaalla ;)