Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huumorin varjolla vittuilevat ihmiset

Vierailija
18.03.2016 |

Minulla on lähipiirissäni ihmisiä, jotka yksipuolisesti kuvittelevat olevansa kanssani niin läheisiä, että he voivat piruilla ja vittuilla minulle "hauskasti." Olen sitten heidän kanssaan muka naurahdellut ja ollut niin huvittunutta. Mutta sitten yksi kaunis kerta olenkin tehnyt niin, että heitän "hauskasti" takaisin jotakin aivan helvetin loukkaavaa heistä, hymyssä suin. Ai kun on olleet hiljaista sen jälkeen ja naamakin valahti niin kalpeaksi. Suututtukin on. On se ihme, kun ei leikkiä ymmärretä...

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse et ymmärrä. Tosikko!

Vierailija
2/12 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

aha

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP get a life ja kasva aikuiseksi! 

Vierailija
4/12 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosikko.

Vierailija
5/12 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse et ymmärrä. Tosikko!

En ole tosikko. En vain ole piruilu- enkä vittuiluhuumorin ystävä. Kun itse olen ilkeä, niin olen sitä rehellisesti.  ap

Vierailija
6/12 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aivan oikein ,ku joskus näpäyttää takasin.

Tosin narsistiseen huumoriin taipuvainen henkilö ei taida oppia ,vaikka näpäytetään kuinka.

Ratkaisu on hyvin selkeä kun pitää etäisyyttä, eikä anna pomppia varpaille.

Kuritusta!

Vierailija
7/12 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittuilijat loukkaantuu kun heittää takaisin

Vierailija
8/12 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun aloin miettiä näitä tällaisia ihmisiä tarkemmin, niin nämä huumorivittuilijat ovat suurimmaksi osaksi passiivis-aggressiivisia pelkureita, jotka eivät uskalla suuttua eivätkä sanoa mitään suoraan. Kun katsoo tarkemmin sen hauskan piruilun taakse, niin kyllä siellä hampaankolossa voi ihan oikeasti jotain olla. ap

Vierailija
9/12 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kuva varkaiden käyttämistä erilaisista ovisymboleista:

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2013/01/09/article-2259445-16D3A64C00000…

Vierailija
10/12 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun aloin miettiä näitä tällaisia ihmisiä tarkemmin, niin nämä huumorivittuilijat ovat suurimmaksi osaksi passiivis-aggressiivisia pelkureita, jotka eivät uskalla suuttua eivätkä sanoa mitään suoraan. Kun katsoo tarkemmin sen hauskan piruilun taakse, niin kyllä siellä hampaankolossa voi ihan oikeasti jotain olla. ap

Hmm, voi olla että sinä ihmisenä aiheutat heissä jonkinlaista stressiä, jota he sitten yrittävät lieventää noilla vitseillä. 

Vierailija
11/12 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kans täysin samaa mieltä. Yleensä en mee samalle tasolle, ja kyllä vittuilija sitten hämmentyy, jos joskus kerrankin saa kuulla takaisin.

Vierailija
12/12 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata muuttaa Turkuun. Vittuilevan huumorin kehto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi