Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset tykkää esitellä itseään kesällä?

Vierailija
18.03.2016 |

Noniin, alkakaahan naiset penkomaan ne tissitopit ja minishortsit kaapeistanne jo valmiiksi!

Eiku ihan oikeesti... Tälläinen ihmetyksen aihe tässä tuli nyt mieleen, näin aurinkoisen kevätpäivän lomassa. Eli miksi todella moni nainen tykkää kesäisin kulkea paljastavissa vaatteissa?

Ok joo, se sun kroppa on ihan vitun hyvä, senhän halusit kuulla, mutta _MIKSI_ sitä täytyy esitellä joka miehelle? Mistä tämä esittely juontaa juurensa, jotain evoluution sanelemaa? Miksi miehet ei tee niin? Tai no kai jotkut, mutta tämä on selvästi enempi naisten juttu.

Jos on hyvä kroppa ja hyvä itsetunto, ei kait silloin tarttisi todistaa muillekin sitä omaa, kaunista, jumalallista vartaloaan? Vai meneeks se just toisipäin, että kun on se hyvä kroppa ja hyvä itsetunto, niin silloinhan sitä juuri täytyykin esitellä?

Vai onko tälläiset itsensä esittelijä naiset epävarmoja omasta ulkonäöstään ja haluavat saada miehiltä katseilta, jotta tuntisivat itsensä kauniiksi? Mutta jos on epävarma, niin luulisi että silloin nimenomaan ei halua olla huomion keskipiste lainkaan?

Ja tähän on aivan turha tulla taas lässyttämään sitä perinteistä "Läski av-mamma se siellä vaan kateellisena!".

En ole lihava, käyn salilla ja kroppa on timmissä kunnossa. On myöskin tissit olemassa, eivätkä pienet olekaan. Siltikään, en koskaan ole kokenut, että minun täytyisi kesällä pukea se tiukka, vartalonmyötäinen toppi päälle, joista tissit kivasti tursuaa tyrkylle ja laittaa ne tinyt pikku shortsit jalkaan, että varmana ne mun treenatut, timmit pakarani vilkkuu.

Pelkkä ajatus siitä, että miehet silmäilisi mua ja olisin miehille joku herkullinen lihakimpale, kävelevä seksiobjekti, saa mun olon tosi oksettavaksi!

Kesällä on paljon mukavampi pukea päälle joku vähän väljempi paita ja caprit tai jotku normaalit shortsit, ei niitä saatanan perseshortseja. No joo, jokainen toki tavallaan.. Uskon kuitenkin, että aika monta naistaa ahdistaa sellainen kireä, ihonmyötäinen paita/toppi, vaikka ei ylipainoa ollenkaan olisikaan.

Monet naiset, kilpailevat siitä, kuka on se viehättävin, kuka saa eniten katseita miehiltä. Tää on jotain ikuisuus sotaa, joka ei lopu koskaan! Näitä tyrkkyjä näkee baareissa ja joka puolella, kesä saa monet naiset ihan sekaisin!

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierrän parrun ympäri..

Vierailija
2/54 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännää miten kovasti tämä sua tuntuu häiritsevän. Eikö ihmisillä saisi olla erilaisia makuja? Varmaan sinäkin pukeudut kuin ilotyttö jonkun fundamentalistisen mormonin/amishin/muslimin näkökulmasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui

Vierailija
4/54 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen pukeutukoon niin kuin haluaa , ei sen pitäisi toisten päänsärky olla.

Vierailija
5/54 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se outoa, kun kuitenkin mies on pervo kun katsoo. Miksei samaa logiikkaa käytetä mies itsensäpaljastajiin?     Mutta kyllä kevät on hienoa aikaa :)

Vierailija
6/54 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet tykkää esitellä itseään kesällä(kin)? Jotkut kaupungilla jopa kokonaan ilman paitaa!

Vierailija
7/54 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ei sitä nyt hirveän kauan tarvitse miettiä miksi naiset käyttävät bikinejä ja miehet esittelevät lihaksiaan. Sillä pyritään saamaan vastakkaisen sukupuolen huomio. Kyllä minäkin esittelisin kroppaani, jos en olisi ylipainoinen.

Vierailija
8/54 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä... kai se on muodistakin kiinni. Onhan noiden itsensä esittelijöiden seassa niitä vähemmän hyvännäköisiäkin. Osa varmaan käyttää tuollaisia vaatteita vain koska ovat muotia/muilla kavereilla on eikä juurikaan mieti miltä näyttää itsellä. Osa rakastanee saamaansa huomiota. Osa sitten voi vaan tykätä niistä sellaisenaan. 

Itse en käytä paljastavia vaatteita juurikin itsetunnon puutteen takia - miksi ihmeessä ruma ihminen haluaisi esitellä vikojaan muille? Olisin ehkä siis samoilla linjoilla kanssasi, että ihan surkea itsetunto ei noilla ihmisillä voi olla, silloin tosiaan jokaisen katseen tulkitsee vain kauhisteluksi ja arvosteluksi, eikä sellaista kukaan halua jatkuvalla syötöllä osakseen.

Vierailija
9/54 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudutko itse kesällä kuin luolamies talvella karhuntaljaan ja valaannahkasaappaisiin?

Just siksi vuodenaikojen mukaan. Mutta ei silti liian avoimesti. Mitä vanhemmaksi nainen tulee niin se ymmärtää oman arvonsa eikä tarvitse paljastella liikoja. Osa ei toki ymmärrä arvoaan koskaan, koska vieressä löytyy toinen samanlainen.

Vierailija
10/54 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä saa peittäviä naisten kesävaatteita?

Vierailija
11/54 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä saa peittäviä naisten kesävaatteita?

Kukallinen burkha?

Vierailija
12/54 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua asia ei häiritse ja siihen on jo niin tottunut, kesällä pukeudutaan niukemmin kun on kuuma ei kai siinä mitään sen kummempaa ole. Viime kesänä törmäsin kaksi kertaa yläosattomaan auringonottajaankin, yhden kerran Ruotsissa lomalla ja Suomessa kun olin pyöräilemässä.

Ehkä asiasta ei kannata tehdä jotain mörköä vaan ottaa pikkuisen rennommin.

-Arska

Vierailija
13/54 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin teininä ja nuorena hyvin ujo ja epävarma. Voin kertoa, että sanonta "biitsin ujoimmalla tytöllä on pienimmät biksut" pitää täysin paikkansa. Jos ei ole supliikkinainen eikä kovin rohkea, on helpompi vaan olla näyttävä ja kerätä hunajaan tarttuvat ampparit..

Vierailija
14/54 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet muotoillut aloituksen "miksi naiset tykkää esitellä" kun itse kuitenkin olet nainen ja et tykkää esitellä? Otsikon pitäisi kuulua "jotkut naiset" mutta kun pitää kalastella niitä klikkauksia, eli se oma aloitus pitää saada tyrkylle ja sitä tekee mieli esitellä, niin provosointi toimii paremmin. Eli tavallaan aloittaja puki aloituksensa minishortseihin.

En itse ole ikinä liikkunut kaupungilla minishortseissa enkä liiku. Mutta kyllä minusta on kiva katsella, kun joku hyväkroppainen nainen tai mies pukeutuu paljastavasti ja hyvällä maulla.

Vierailija
15/54 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt ihan samaa. Tosin olenkin juuri "läski av-mamma", mutta en usko että minulle laihduttuanikaan tulisi mitään yhtäkkistä halua esitellä kroppaani kaikelle kansalle.

Vierailija
16/54 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko t-paidan ja farkkujen käyttäminen esittelyä? Käytän niitä.

Vierailija
17/54 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukot vetää speedot jalkaan, silmäniloa naisille ;)

Vierailija
18/54 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No koskaanhan en ole itseni julkisesta esittelystä pitänyt, en käytä tissityrkkytoppeja, vaan sellaisia jotka jäävät asialliselle korkeudelle olematta silti nunnakaapuja. Itse asiassa koen erittäin epämiellyttävänä lähteä ulos puolialastomana shortseissa. Olen kaikkein itsevarmin hyvin istuvissa ja joustavissa farkuissa ja löysässä t-paidassa :-)

Enkä ole mikään XS-kokoinen, en myöskään valtava. mutta vaikka olisin, en uskoisi sen vaikuttavan aivoihini siltikään.

Vierailija
19/54 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska hormonit hyrrää ja sillipurkki kostuu. Ei kyllä pitäisi kaikkien vitun läskien ulkosalla lyllertää. Katoaa seksihalut viikoksi ja sitten tule oman vaimon perseeseentyöntymisestäkin vastemmielistä. Ainoastaan hoikat blondit saavat kesällä liikkua ulkosalla pillusillaan.

Vierailija
20/54 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuh, kohta katukuvaan ilmestyvät taas16 v niukoissa pakarashortseissa ja spagetti olkaimellisissa topeissa tai ihan biksujen yläosassa:)