Miksi naiset tykkää esitellä itseään kesällä?
Noniin, alkakaahan naiset penkomaan ne tissitopit ja minishortsit kaapeistanne jo valmiiksi!
Eiku ihan oikeesti... Tälläinen ihmetyksen aihe tässä tuli nyt mieleen, näin aurinkoisen kevätpäivän lomassa. Eli miksi todella moni nainen tykkää kesäisin kulkea paljastavissa vaatteissa?
Ok joo, se sun kroppa on ihan vitun hyvä, senhän halusit kuulla, mutta _MIKSI_ sitä täytyy esitellä joka miehelle? Mistä tämä esittely juontaa juurensa, jotain evoluution sanelemaa? Miksi miehet ei tee niin? Tai no kai jotkut, mutta tämä on selvästi enempi naisten juttu.
Jos on hyvä kroppa ja hyvä itsetunto, ei kait silloin tarttisi todistaa muillekin sitä omaa, kaunista, jumalallista vartaloaan? Vai meneeks se just toisipäin, että kun on se hyvä kroppa ja hyvä itsetunto, niin silloinhan sitä juuri täytyykin esitellä?
Vai onko tälläiset itsensä esittelijä naiset epävarmoja omasta ulkonäöstään ja haluavat saada miehiltä katseilta, jotta tuntisivat itsensä kauniiksi? Mutta jos on epävarma, niin luulisi että silloin nimenomaan ei halua olla huomion keskipiste lainkaan?
Ja tähän on aivan turha tulla taas lässyttämään sitä perinteistä "Läski av-mamma se siellä vaan kateellisena!".
En ole lihava, käyn salilla ja kroppa on timmissä kunnossa. On myöskin tissit olemassa, eivätkä pienet olekaan. Siltikään, en koskaan ole kokenut, että minun täytyisi kesällä pukea se tiukka, vartalonmyötäinen toppi päälle, joista tissit kivasti tursuaa tyrkylle ja laittaa ne tinyt pikku shortsit jalkaan, että varmana ne mun treenatut, timmit pakarani vilkkuu.
Pelkkä ajatus siitä, että miehet silmäilisi mua ja olisin miehille joku herkullinen lihakimpale, kävelevä seksiobjekti, saa mun olon tosi oksettavaksi!
Kesällä on paljon mukavampi pukea päälle joku vähän väljempi paita ja caprit tai jotku normaalit shortsit, ei niitä saatanan perseshortseja. No joo, jokainen toki tavallaan.. Uskon kuitenkin, että aika monta naistaa ahdistaa sellainen kireä, ihonmyötäinen paita/toppi, vaikka ei ylipainoa ollenkaan olisikaan.
Monet naiset, kilpailevat siitä, kuka on se viehättävin, kuka saa eniten katseita miehiltä. Tää on jotain ikuisuus sotaa, joka ei lopu koskaan! Näitä tyrkkyjä näkee baareissa ja joka puolella, kesä saa monet naiset ihan sekaisin!
Kommentit (54)
Jaa, itseäni enemmän mietityttää miksi miehet - myös ne joiden kroppa ei todellakaan ansaitse kehuja - kulkee kesäisin ihan kaupunkialueellakin yläosattomissa. Vai eikö se ole esittelyä siksi että niin tekevät miehet ja vain naiset pukeutuvat tietyllä tavalla miellyttääkseen miesten silmiä...
Vierailija kirjoitti:
Jaa, itseäni enemmän mietityttää miksi miehet - myös ne joiden kroppa ei todellakaan ansaitse kehuja - kulkee kesäisin ihan kaupunkialueellakin yläosattomissa. Vai eikö se ole esittelyä siksi että niin tekevät miehet ja vain naiset pukeutuvat tietyllä tavalla miellyttääkseen miesten silmiä...
Miksi rumat tai lihavat ihmiset edes elää, pitäisikö heidät polttaa uuneissa, että kauniiden ihmisten ei tarvitse kärsiä.
Minä ainakin esittelen lihaksikasta yläkroppaani ja kiinteää persettäni kesäisin vaikka olenkin mies. Mikään ei oo parempi fiilis kun se kun haistaa naisen pillumehut kilsan päähän. Sitten vähän laskee ray baneita nenälle ja katsoo yläviistosta vienosti hymyillen naista silmiin niin pääse dippaamaan kyrpää naisen dippikulhoon 100% varmuudella.
AlfaMies24
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi rumat tai lihavat ihmiset edes elää, pitäisikö heidät polttaa uuneissa, että kauniiden ihmisten ei tarvitse kärsiä.
Kyllä vois laitaa kaikki rumat ja lihavat ihmiset lihoiksi. Tykkäis sekä yhteiskunta, että eläimetkin. Suomi on niin suossa kun nämä vitun laiskapaskat vaan masentelee, ryyppää ja pössyttää. Valmis maailma valmiissa maassa ja ihmiset ei uskalla elää ja tehdä TÖITÄ. Vetäiskääpä päänne paskareikäänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toin viehättävyysseikan esille vain siksi että ap viestissään ilmaisi näillä "itseään esittelevillä" olevan hyvän kropan. Lisäksi: itse lisäsit tuon lihavan tuonne, mä en puhunut painosta mitään (se, kenen kroppa ei miellytä silmää riippuu ihan katsojasta). Itseäni ällöttää paidattomat miehet oli kyseessä sitten läski tai adonis.
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin esittelen lihaksikasta yläkroppaani ja kiinteää persettäni kesäisin vaikka olenkin mies. Mikään ei oo parempi fiilis kun se kun haistaa naisen pillumehut kilsan päähän. Sitten vähän laskee ray baneita nenälle ja katsoo yläviistosta vienosti hymyillen naista silmiin niin pääse dippaamaan kyrpää naisen dippikulhoon 100% varmuudella.
AlfaMies24
Ja kun Alfamies on tullut naisensa sisään painaa Omegamies haulikon piipun Alfan persereikää vasten ja laukaisee. Gotcha!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toin viehättävyysseikan esille vain siksi että ap viestissään ilmaisi näillä "itseään esittelevillä" olevan hyvän kropan. Lisäksi: itse lisäsit tuon lihavan tuonne, mä en puhunut painosta mitään (se, kenen kroppa ei miellytä silmää riippuu ihan katsojasta). Itseäni ällöttää paidattomat miehet oli kyseessä sitten läski tai adonis.
Minua ällöttää joidenkin naisten naama, pitäisikö heidän kulkea muovipussi päässä? Kas noin, kun mua katos ällöttää, nih.
Se on myös tätä kulttuuria. Mietitäänpä hetki... miksi naisen täytyisi näyttää paljasta pintaa jossei mieskään sitä erityisemmin tee? Onko se oikeus vai onko se sittenkin kulttuurin sanelemaa sukupuoliroolin rakentamista? Esimerkki: Katsokaa ja vertailkaa kaupoissa naisten ja miesten sortsien pituuksia. Miehillä lahje polven yläpuolelle, naisilla ylhäällä reidessä tai jopa niin, että pakarat vilkkuu. Kannattaa antaa hetki aikaa tälle ajatukselle. Tiedän että monet ei sitä osaa niin ajatella ja aletaan vinkumaan, että länsimaissa nainen on vapaa ja saa kulkea millaisissa vaatteissa haluaa. Mutta onhan se nyt mielenkiintoista, että miehille ei löydy niitä pikku pikku sortseja sieltä kaupasta, onko se sitten oikeus naisen näyttää pakaransa koko kesäväelle? Vai onko se jotain muuta? Länsimaista vapaata kulttuuria ja naisten paljaan pinnan seksualisoimista, joka osa tätä kulttuuriympäristöä. Jollain tapaa tuo "vapaus" lyö ehkä ajoittain hieman yli. Muoti, media, seksi myy... Sellainen ajatus, ellei miehetkään käytä persesortseja, onko se naisten osalta oikeus vai tuota tietynlaista seksualisoitumista?
.
En ole itsekään mikään kukkis, käytän kesällä ihan normaaleja sortseja, koska ne näyttää mun mielestä paremmalta päällä kun sellainen ns. Miespituus. Niin se minäkin olen kulttuurin kuviin kasvanut. Kannattaa antaanäille asioille hetki ja miettiä niitä, voit yllättyä. Yleensä huudetaan sokeana tuota "naisilla on oikeus pukea miten lystää". Juu näin, mutta siinä on myös kääntöpuoli, ne pinnan alla olevat kulttuuriset affektit ja dikotomiat. Minä en ainakaan laita persposkisortseja kaupungille.
Hohhoi, kiitos kun luit.
Mun mielestä on kiinnostavaa miten se, että nainen ihan vain kävelee kaupungilla, on "itsensä esittelemistä". Kun on oikein ihonmyötäinen toppi, hui.
Kertoo aloittajan seksismistä aika paljon, ei mulla muuta.
Voin omalta kohdaltani sanoa, että muodin takia ja siksi, koska näyttää mielestäni itsellä hyvältä. Capreissa ja t-paidassa tulisi tätimäinen olo. Olen lesbo, joten en halua ainakaan vastakkaisen sukupuolen katseita.
Vierailija kirjoitti:
Uuh, kohta katukuvaan ilmestyvät taas16 v niukoissa pakarashortseissa ja spagetti olkaimellisissa topeissa tai ihan biksujen yläosassa:)
Turhaan kuolaat, kahviloista ja discoista kesälaitumille kirmaavat flipflopmiehet vievät kaiken huomion.
Mä esittelen itseni vuodenajasta riippumatta aina kun tapaan jonkun ensimmäistä kertaa. Tilanteesta riippuen saatan jopa kätellä.
Miehen näkemys asiaan:
Naiset ja tytöt hakevat itsetunnon kohotusta yrittämällä saada miehet tuijottamaan itseään kadulla.
Itsekin tuijotan, mutta vain siksi että kyllähän minihameessa ja pikkupaidassa kävelevä erottuu aikalailla vieressä kävelevästä naisesta jolla pitkä pusero ja pitkät housut.
Monet naiset ovat sen näköisiä että heidän ei pitäisi pukeutua ollenkaan paljastavasti, eivät todellakaan tarjoa silmäniloa miehille vaikka niin luulevatkin. Peukkua ylös tälle kommentille, naiset!
-mies29-
Vierailija kirjoitti:
Jokainen pukeutukoon niin kuin haluaa , ei sen pitäisi toisten päänsärky olla.
Mitäs sitte kun se 18-vuotias tyttö vyötä muistuttavassa minihameessa sattuu kävelemään jonkun pariskunnan takana pitkän matkaa......meinaatko ettei tule kiusallista tilannetta pariskunnalle.....varsinkin sille miehelle kun ei tiedä mihin pitäisi katse laittaa.
Mä oon 20v nuori nainen, enkä ole koskaan ymmärtänyt niitä perseshortseja. Ensinnäkin ne on ruman näkösiä aina. Ihan sama kuka niitä käyttää. Toiseksi mua käy sääliksi näitä 13-20v mimmejä, jotka vetää persposket paljaana ylpeenä kylillä. Siis tottakai jokainen saa pukea mitä haluaa, mutta ne shortsit on vaan kaikinpuolin järkyttävä näky. Paljastella voi paljon siistimminkin.
Viime kesänä näin noin 14v likan isänsä kanssa kaupan pihassa. Tytöllä näkyi siis persposket ja kaikki... Jos itse olisin ollut tytön isä, en olisi päästänyt, enkä kehdannut liikkua hänen kanssaan mihinkään.
Naiset paljastaa nykyään vähän liikaa. Mun mielestä nainen, jolla on vaikkapa korkokengät jalassa, hame, joka menee vartaloamyöten polviin asti ja vaikkapa kiva toppi, jossa avonainen kaula-aukko on paljon seksikkäämpi ja paremmalla maualla valittu asu, kuin ne perseshortsit. Ne shortsit jalassa näyttää vain halvalta
Topit joista vilkkuu liivit, ovat ainakin törkeitä, ehkä menisi jos liivit saman väriset.
Vierailija kirjoitti:
Itsekin tuijotan, mutta vain siksi että kyllähän minihameessa ja pikkupaidassa kävelevä erottuu aikalailla vieressä kävelevästä naisesta jolla pitkä pusero ja pitkät housut.
Niin erottuu, eikä todellakaan edukseen.
Olen ap kanssasi täsmälleen samaa mieltä. Ihmettelen...
Voi luoja näitä juttuja taas, Jonne vetäny taas red bull överit.