Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertooko se omasta tasosta, että joka kerta kun painan Tinderissä

Vierailija
18.03.2016 |

sydäntä, tulee match :D

Painan vain kaikkein komeimmille miehille, ehkä n. 1/50.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ällöttää vieläkin kun satuin kuulemaan yhden miesten keskustelun vahingossa.. talvella on kuulemma helpompi hakea satunnaista seksiseuraa kun on pimeää niin ei mene halut vaikka toinen on ruma. Kesällä on hankalampaa kun on niin valoisaa että pitäis laittaa muijan päähän pussi ettei mene halut. :(

Vierailija
22/29 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ällöttää vieläkin kun satuin kuulemaan yhden miesten keskustelun vahingossa.. talvella on kuulemma helpompi hakea satunnaista seksiseuraa kun on pimeää niin ei mene halut vaikka toinen on ruma. Kesällä on hankalampaa kun on niin valoisaa että pitäis laittaa muijan päähän pussi ettei mene halut. :(

Miksi totuus sattuu noin paljon? :D Joskus tulee mieleen, että naisilla on kyllä aivan vääristynyt kuva siitä millaisia miehet ovat. Yksikin ystäväni (aikuinen!) kuvitteli, että jos mies harrastaa naisen kanssa seksiä sen tulee kertoa siitä, että mies pitäisi naista fyysisesti puoleensavetävänä. Anna mun nauraa!

Minulle ovat miehet päin naamaakin sanoneet, että sillä ei ole juuri mitään merkitystä millainen nainen on jos ajatellaan pelkkää seksiä. Ei tarvitse kuin astua rumana naisena baarissa sisään niin heti on illan aikana iskeviä miehiä, joita kiinnostaa vain seksin mahdollisuus. Aina voi sulkea silmät tai välttää katsomasta kasvoihin mm. seksiasennon valitsemisen avulla :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen rumA enkä koskaan saa baarissa iskuyrityksiä (en ole koskaan saanut) mutta tinderissä mulla on ollut parhaimmillaan yli 1000 matchia.

Tuopa juuri. Pahimmillaan ne miehet aloittavat kymmeniä keskusteluja päivässä, ihmeen epätoivoista menoa tuolla tinderissä.

Oman tasonsa saa testattua parhaiten elämänkokemuksella sen perusteella millaiset miehet osoittavat sinuun vakavaa kiinnostumista, ts. millaisen miehen saat parisuhteeseen.

Parisuhteeseen en kelpaa. Ainoastaan seksiin.

Noin se menee juuri jos kuuluu siihen rumimpaan naisten kategoriaan. Seksiin kelpaa komeillekin miehille kuka tahansa rumilus.

Tämän perusteella siis kukaan rumilus ei ikinä ole seurustellut? Hmm.

Minä en tiedä yhtäkään oikeasti rumaa naista, joka olisi kelvannut miehille parisuhteeseen.

Yhden illan juttuihin ja seksisuheisiin on taas todella paljon kysyntää rumallakin naisella ja saa milteinpä aina valita, että kenen miehen kanssa jaksaa edes nähdä uudelleen seksin merkeissä.

Vierailija
24/29 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ihan OK-näköinen mies, ja olin Tinderissä toissavuonna. En varmaan koskaan laittanut sydäntä ns. "mallikauniille" naisille. Kokemuksesta sellaiset ovat yleensä joko tyhmiä, tai itseään täynnä. Tai vittumaisia. Liian "tiedostavia" siitä omasta ulkonäöstään. Perussöpöt ja tavallisen nätit naiset saivat kyllä sydäntä. Olin todella ronkeli, ja ehkä joka kymmenennen kohdalla painoin sydäntä ylipäätään. Matcheja kyllä tuli, ja itseasiassa se rakkauskin sieltä löytyi. :-)

Mutta pointtina se, että ei ne kaikki miehet niitä uuh uuh malli -mielisiä ole. Eikä siinä ollut kyse siitä, että miettisin kuinka minulla ei olisi ns. mahkuja sellaiseen. Ei sillä ollut merkitystä. Yleensä vain naiset jotka liikaa filtteröivät kuviaan ja yrittävät näyttää Voguen kansilta eivät ole ihmisinä kiinnostavia minun mielestäni.

Vierailija
25/29 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ihan OK-näköinen mies, ja olin Tinderissä toissavuonna. En varmaan koskaan laittanut sydäntä ns. "mallikauniille" naisille. Kokemuksesta sellaiset ovat yleensä joko tyhmiä, tai itseään täynnä. Tai vittumaisia. Liian "tiedostavia" siitä omasta ulkonäöstään. Perussöpöt ja tavallisen nätit naiset saivat kyllä sydäntä. Olin todella ronkeli, ja ehkä joka kymmenennen kohdalla painoin sydäntä ylipäätään. Matcheja kyllä tuli, ja itseasiassa se rakkauskin sieltä löytyi. :-)

Mutta pointtina se, että ei ne kaikki miehet niitä uuh uuh malli -mielisiä ole. Eikä siinä ollut kyse siitä, että miettisin kuinka minulla ei olisi ns. mahkuja sellaiseen. Ei sillä ollut merkitystä. Yleensä vain naiset jotka liikaa filtteröivät kuviaan ja yrittävät näyttää Voguen kansilta eivät ole ihmisinä kiinnostavia minun mielestäni.

Yritätkö kerätä jotain kiitosta siitä, että omaat erittäin vahvat ja sosiaalista vuorovaikutusta haittaavat stereotypiat kauniista naisista? Kauniit naiset ovat ihmisiä siinä missä muutkin. Yleensä muuten jopa tavallista ystävällisempiä ja mukavempia, koska eivät ole pettyneet ja katkeroituneet samaan tyyliin mitä tavallisemman näköiset naiset.

Vierailija
26/29 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritätkö kerätä jotain kiitosta siitä, että omaat erittäin vahvat ja sosiaalista vuorovaikutusta haittaavat stereotypiat kauniista naisista? Kauniit naiset ovat ihmisiä siinä missä muutkin. Yleensä muuten jopa tavallista ystävällisempiä ja mukavempia, koska eivät ole pettyneet ja katkeroituneet samaan tyyliin mitä tavallisemman näköiset naiset.

Hhhaha, kyllä tästäkin saatiin älytön johtopäätös. :-D Minun stereotypiaoletukseni eivät mitenkään näy ulkopuolelle, enkä muuta omaa käyttäytymistäni mitenkään oli vastassa minkänäköinen ihminen tahansa. Treffeille vaan en pyydä enkä Tinderissä lähesty filtteröityjä duckface-naisia. Olen pahoillani tästä. Omat kokemukseni painavat ikävä kyllä aika paljon vaa'assa kun etsin treffi- tai seurustelukumppania. Ja ulkonäkökeskeiset naiset eivät ole juuri koskaan osoittautuneet sellaisiksi ihmisinä keitä olen etsinyt lähestymismielessä. Varmasti on poikkeuksiakin, mutta ehkä lähdit hakemalla hakemaan ongelmaa asiasta, jossa sitä ei ole. Kaunis ihminen on kaunis, mutta alleviivasin tekstissäni mielestäni niitä oman ulkonäkönsä tiedostajia, filttereiden käyttäjiä, poseeraajia. Puhuin mallikauniista. Mutta jos miesviha on näin voimakasta, niin eihän tästä kannata enempää jauhaa. :-)

Aurinkoista viikonloppua sinulle!

Vierailija
27/29 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näillä miehillä ei ole valoja kotona?  En ole koskaan harrastanut seksiä pimeässä.

Vierailija
28/29 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hhhaha, kyllä tästäkin saatiin älytön johtopäätös. :-D Minun stereotypiaoletukseni eivät mitenkään näy ulkopuolelle, enkä muuta omaa käyttäytymistäni mitenkään oli vastassa minkänäköinen ihminen tahansa. Treffeille vaan en pyydä enkä Tinderissä lähesty filtteröityjä duckface-naisia. Olen pahoillani tästä. Omat kokemukseni painavat ikävä kyllä aika paljon vaa'assa kun etsin treffi- tai seurustelukumppania. Ja ulkonäkökeskeiset naiset eivät ole juuri koskaan osoittautuneet sellaisiksi ihmisinä keitä olen etsinyt lähestymismielessä. Varmasti on poikkeuksiakin, mutta ehkä lähdit hakemalla hakemaan ongelmaa asiasta, jossa sitä ei ole. Kaunis ihminen on kaunis, mutta alleviivasin tekstissäni mielestäni niitä oman ulkonäkönsä tiedostajia, filttereiden käyttäjiä, poseeraajia. Puhuin mallikauniista. Mutta jos miesviha on näin voimakasta, niin eihän tästä kannata enempää jauhaa. :-)

Aurinkoista viikonloppua sinulle!

Älä uhriudu peniksesi takia.

Samat sanat sanoisin naisille, joilla on jyrkän stereotyyppisiä oletuksia muista vain kauneuden takia.

Vierailija
29/29 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näillä miehillä ei ole valoja kotona?  En ole koskaan harrastanut seksiä pimeässä.

Minulla ainakin on kotona sellainen juttu kuin katkaisin. Sillä saa valot pois päältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi