Kertooko se omasta tasosta, että joka kerta kun painan Tinderissä
sydäntä, tulee match :D
Painan vain kaikkein komeimmille miehille, ehkä n. 1/50.
Kommentit (29)
Joo oot superihana!! Beibi sä oot vaan niin ihanaa-aa-aa!!
Kertoo enemmän siitä, että miehet painaa mitä vaan, Tinderissä ja sen ulkopuolella. Muista ehkäisy.
Se kertoo vain sen, että osaat tehdä lämpimän paskan.
Miehenä ei voi olla turhan kranttu edes Tinderissä, jos meinaa naista saada.
Ei hirveesti, mutta jotain. Olet varmaan yläkvartaalissa (25% kauneimmat).
Miehethän tyypillisesti painaa sydäntä Tinderissä lähes kaikille.
Tein itse kerran miehenä feikkiprofiilin, miesmallin kuvilla. Painoin sydäntä kaikille naisille. Noin joka toinen nainen matchasi ja ehkä yllättävintä oli, että aivan rumimmat ja lihavimmat eivät mätsänneet. Kauneimmat mätsäsi melkein kaikki. Taviksistakin suuri osa. Noin 300 matchiä keräsin, sitten tinder alkoi jotenkin pätkiä, tais olla ylikuormaa :D
Tavikset taas avasi myös itse keskusteluja, jokunen kauniskin. Jossain määrin järkytyin kun tajusin miten helppoa hyvännäköisen miehen olisi saada naisilta pimpulaa.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä ei voi olla turhan kranttu edes Tinderissä, jos meinaa naista saada.
Totta. Mä oon painanut sydäntä ehkä 90-95% naisista ja tähän mennessä yksi match. Ehkä pitäisi nostaa prosenttiosuutta
Ei. Olen itse aivan tavallisen näköinen nainen ja oma kokemus samanlainen tinderistä.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Olen itse aivan tavallisen näköinen nainen ja oma kokemus samanlainen tinderistä.
Mikä on tavallisen näköinen nainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on tavallisen näköinen nainen?
Sellainen, että jos miettii vientiäni tavallisena baari-iltana ei iskijöitä ole yleensä kuin 0-3. Kaduilla ja muualla saan olla rauhassa, ihmiset eivät kuvaa minua sanalla "kaunis" vaan sellainen perus OK näköinen nainen.
Tinderi itseäni juuri siksi huvittikin, että siellä sai mätchejä miehistä, jotka eivät IRL koskaan olisi minua lähestyneet. Enkä tosiaan laittanut filtteröityjä tai ylipäänsä harhaanjohtavia kuvia itsestäni kuten osa naisista ;D
Olen rumA enkä koskaan saa baarissa iskuyrityksiä (en ole koskaan saanut) mutta tinderissä mulla on ollut parhaimmillaan yli 1000 matchia.
Vierailija kirjoitti:
Olen rumA enkä koskaan saa baarissa iskuyrityksiä (en ole koskaan saanut) mutta tinderissä mulla on ollut parhaimmillaan yli 1000 matchia.
Tuopa juuri. Pahimmillaan ne miehet aloittavat kymmeniä keskusteluja päivässä, ihmeen epätoivoista menoa tuolla tinderissä.
Oman tasonsa saa testattua parhaiten elämänkokemuksella sen perusteella millaiset miehet osoittavat sinuun vakavaa kiinnostumista, ts. millaisen miehen saat parisuhteeseen.
Tuli mieleen että tietyntyyppiset ihmiset eivät käytä aikaa tinderkuvien laatuun ja ymmärsivät nopeasti että sinulla on feikkiprofiili, siis sillä joka kertoi että oli ollut googlatun mallikuvan kaa tinderissä ja rumat ei klikanneet.
Äh, en nyt saa sanottua ymmärrettävästi mitä haluan sanoa. Hmm, ja oisin varmaan tinderruma. En sit tiä olisiko mulla välähtäny lamppu siitä väärästä kuvastakaan. Huono empiria mun teoriassa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuopa juuri. Pahimmillaan ne miehet aloittavat kymmeniä keskusteluja päivässä, ihmeen epätoivoista menoa tuolla tinderissä.
Oman tasonsa saa testattua parhaiten elämänkokemuksella sen perusteella millaiset miehet osoittavat sinuun vakavaa kiinnostumista, ts. millaisen miehen saat parisuhteeseen.
Parisuhteeseen en kelpaa. Ainoastaan seksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin se menee juuri jos kuuluu siihen rumimpaan naisten kategoriaan. Seksiin kelpaa komeillekin miehille kuka tahansa rumilus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin se menee juuri jos kuuluu siihen rumimpaan naisten kategoriaan. Seksiin kelpaa komeillekin miehille kuka tahansa rumilus.
Tämän perusteella siis kukaan rumilus ei ikinä ole seurustellut? Hmm.
Itse tein jonkun hyvännäköisen swägäniggan kuvilla profiilin niin johan rupesi tulemaan mätsejä ja ehdotuksia :D
Kuinka tyhmä saa ihminen olla jos kuvittelee että ne kaikkein parhaan näköiset tinder-miehet painavat sydäntä kaikille naisille?
Ihan samalla lailla miehetkin, etenkin ne komeat, valitsee sieltä omaa silmää miellyttäviä tapauksia.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka tyhmä saa ihminen olla jos kuvittelee että ne kaikkein parhaan näköiset tinder-miehet painavat sydäntä kaikille naisille?
Ihan samalla lailla miehetkin, etenkin ne komeat, valitsee sieltä omaa silmää miellyttäviä tapauksia.
Sillälailla...kukas se nyt tyhmä on? Miehet ei koskaan pane naisia, jotka eivät miellytä silmää. Juuh...ja me muut ollaan tyhmiä :-)
Vierailija kirjoitti:
Tuli mieleen että tietyntyyppiset ihmiset eivät käytä aikaa tinderkuvien laatuun ja ymmärsivät nopeasti että sinulla on feikkiprofiili, siis sillä joka kertoi että oli ollut googlatun mallikuvan kaa tinderissä ja rumat ei klikanneet.
Äh, en nyt saa sanottua ymmärrettävästi mitä haluan sanoa. Hmm, ja oisin varmaan tinderruma. En sit tiä olisiko mulla välähtäny lamppu siitä väärästä kuvastakaan. Huono empiria mun teoriassa...
:) ... niin se oli hyvin tehty profiili, kukaan ei tajunnut että se oli feikki. Mut semmoiset tosi kiltin oloiset ja pulleat tytöt ei tullu mätsejä, ilmeisesti ne ei uskonut että olisi mahkuja tai että olisivat tosiaan vasta 55 vaihtehto.
En itse aloittanut yhtään keskustelua, mutta useat naiset lähestyi, tosin niistä suurempi osa taas oli tavistyyppisiä.
Ei, se kertoo että olet nainen.