Peukutusketju: mitä keittiöstäsi löytyy?
Ruoka-aineita, välineitä... Peukku ylös jos löytyy, peukku alas jos ei.
Ketjun tarkoituksena ei ole haukkua toisten ituja tai maitorahkoja, rakentava keskustelu tietty on aina hyvää luettavaa :)
AP aloittaa: härkäpapuja.
Kommentit (270)
Lukiessani tätä ketjua tulin siihen tulokseen, että tarvitsen kokonaisen toisen keittiön kaappeineen, jos minulla olisi tässä ketjussa mainitut kaikki turhat vempaimet.
Varsinkin kaikki sähköllä käyvät härpäkkeet. huoh
Vierailija kirjoitti:
Multa löytyy ihan kaikki.
Tarpeeton ja tarpeellisnen.
Typerä ketju,
ei ole typerä, vaan erittäin valaiseva: turha valittaa köyhyyttä, jos keittiössä on niin paljon kaikkea turhaa, mitä tässä ketjussa kerrotaan siellä olevan.
Laskin huvikseni, miten paljon olen säästänyt rahaa, kun en ole niitä turhakkeita hankkinut.(yli 1000 e).
Olen kuitenkin tunnettu hyvistä ruuista ja olen ison perheen ruokkinut terveelliseti ja monet juhlat järjestänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Typerä ketju,
ei ole typerä, vaan erittäin valaiseva: turha valittaa köyhyyttä, jos keittiössä on niin paljon kaikkea turhaa, mitä tässä ketjussa kerrotaan siellä olevan.
Laskin huvikseni, miten paljon olen säästänyt rahaa, kun en ole niitä turhakkeita hankkinut.(yli 1000 e).
Olen kuitenkin tunnettu hyvistä ruuista ja olen ison perheen ruokkinut terveelliseti ja monet juhlat järjestänyt.
mullakin on kilvenkiillottaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Typerä ketju,
mullakin on kilvenkiillottaja.
Kelpais se 1000 varmaan sullekin tilpehöörien sijasta. Mulle ainakin kelpaisi.
Indoor herb garden ja siinä yrttejä
Vierailija kirjoitti:
Sous vide-laite
Tämä kuulostaa just siltä, että jotain hienon kuuloista ja äkkiä. "Mikä tämä on? Oh, se on vaan vanha suus videee."
Siis en epäile, etteikö tuo olisi oikea asia, kuulostaa vaan hauskalta.
Ja kyllä, mulla ei ole hajuakaan mikä/mitä tuo on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiilitabletteja
Et taida olla kovin kummoinen kokki. :)
En. :D
(Mutta hiilitabletit ovat kylläkin lääkekaapissa, joka on sijoitettu keittiöön.)
OT, mutta aikanaan oli ripulia ja menin lääkäriin. Lääkäri kysyi, että olenko ottanut jotain lääkettä. Kerroin, että hiilitabletteja. No siihen lääkäri hieman naurahtaen totesi, että hiilitableteista ei ole apua, kuin siinä tapauksessa, että niitä syö välittömästi kun sairastuminen tapahtuu. Eli jos vaikka huomaat syöneesi homeista ruokaa ja heti otat hiilitabletteja, niin silloin niistä voi olla jotain apua. Muussa tapauksessa ainoa "hyöty" on, että paska tulee mustaksi. Jos sellaisesta sattuu tykkäämään.
Vierailija kirjoitti:
Valurautainen paistinpannu
Löytyy, mutta harmittaa ettei sitä voi enää käyttää indukstio lieden kanssa. On hyvä pannu, mutta eihän sillä mitään tee, jos se ei lämpiä...
Horrostava kilpikonna hedelmälaatikosta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valurautainen paistinpannu
Löytyy, mutta harmittaa ettei sitä voi enää käyttää indukstio lieden kanssa. On hyvä pannu, mutta eihän sillä mitään tee, jos se ei lämpiä...
Kui?
Kyllä minun valurautapannu toimii induktioliedellä.
vauvan matkasänky