Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitini ei hoida ikinä lapsiani

Vierailija
18.03.2016 |

Ei ikinä. Joskus kun käydään kaupassa saattaa väkisin katsoa heitä, 30 min päästä soittaa missä olette.

Silti haluaa meidät aina luokseen. Käyttää kylvyssä ja saunassa, tekee retkiä ja ruokaa.. Mutta, me ei saada lähteä mihinkään. Pärjäisi hyvin, mutta on varmasti katkera kun häntä ei kukaan auttanut ja meitä oli 4. Isä auttaa vielä vähemmän, vaikka ottaa ulkotöihin mukaan.

Miksi!?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kun tietää miten hektistä meillä on. Tietää, että pari tuntia yhteistä aikaa olisi meille todella arvokasta. Edes kerran kuussa. Nyt saadaan lapset yöksi hoitoon kerran vuodessa. On sitten menty päiväkotiaikana yhdessä syömään ja leffaan ja pidetty palkatonta 😂

Ap

Vierailija
2/40 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska te olette te, kokonainen perhe, ei vain lapset. Äitisi haluaa olla myös perheenne aikuisten kanssa, ei vain lasten. Tuo on paras mahdollinen malli näyttää lapsille, miten eri sukupolvet voivat olla yhdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkatkaa lastenhoitaja jos haluatte yhteistä aikaa. Isovanhemmilla on vapaus valita mitä tekevät tai ovat tekemättä.

Vierailija
4/40 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkatkaa lapsenvahti, jos kerran sitä tarvitsette. Miksi omasta perheestä pitäisi saada vapaata vähintään kerran kuussa?

Vierailija
5/40 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta teidän tilanteenne tuntuu hyvältä. Isäsi ottaa lapsia ulkotöihin, äiti tekee ruokaa, vie retkille, kylvettää jne. Lapsilla on varmaan hyvä olla mummin ja ukin luona.

Vierailija
6/40 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää hankkia lapsia, kun ei pärjää lastensa kanssa. Ei äitisi ole velvollinen hoitamaan lapsiasi.

Vierailija
7/40 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aa nyt selvisi myös miksi en saa koskaan apua... vanhempien katkeruus. Joo.

No valikoivia ovat kyllä tässä asiassa, toisille ollaan aina apua antamassa, meille ei koskaan.

Kilpaileva suku on loputon maraton.

Vierailija
8/40 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitonen jatkaa. Me olemme palkanneet ihanan opiskelijatytön lapsenvahdiksi, kun lähdemme vaikka leffaan tai päivälliselle. Tai välillä vuorottelemme ystävien kanssa hoitoringissä. Mieheni oli eilen lapsuuskaverinsa luona perheen poikeien seurana, kun vanhemmat olivat konsertissa.

Vierailija
9/40 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia ei kannata tehdä jos suunnittelee että joku muu ne sitten hoitaisi. Etenkään jos ei ole varaa maksaa hoitajalle palkkaa.

Vierailija
10/40 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaata omasta perheestä...Kun käytiin mummilassa ja isovanhemmat hoitivat lasta, olin ihan hukassa, että mitä tekisin. Etsin koko ajan jotakin tekemistä, en vain osannut olla tekemättä mitään. Miehen kanssa tehdään asioita yhdessä lapsen kanssa, perheenä.

Ei tosiaan ole tullut mieleenkään, että tarvitsisin lomaa lapsesta! Illalla saadaan olla miehen kanssa kahdestaan 3-4 tuntia kun vauva nukkuu, sen jälkeen pikainen syöttö ja sitten nukkuukin aamuun asti, kyllä siinä aikaa on.

Ja jos "tarvitsee" lomaa perheestään niin sitten palkkaa lastenhoitajan ja lopettaa valittamasta. Jos on varaa pitää palkatonta tuolla syyllä, on myös varaa lastenhoitajaan.

Vierailija
11/40 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama juttu. Eniten ärsyttää se, että silloin kun olin itse lapsi niin äitini hoidatutti jatkuvasti minua ja siskoani joko omalla äidillään tai anopillaan. Saatoimme olla kesällä jopa pari viikkoa mummolassa ja äiti ja isä mökkeili kahdestaan.

Vierailija
12/40 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitisi varmaan vain tahtoo sinun itse hoitavan lapsesi, se menee helposti siihen että kun ottaa yhden kerran, alatte olettamaan, että hän on ilmainen lastenhoitaja hiukan useamminkin, eikä hän tahdo sitä

Vierailija
13/40 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olis varaa palkata, mutta eikö niiden pidä käydä pari kertaa, että lapset tottuvat? Olisi vaan helppoa jos vanhemmat vois hoitaa. Ollaan siellä usein yötäkin, niin en ymmärrä miksi ei voida illalla mennä pariksi tunniksi, kun lapset nukkuu!

Ja jos äiti on metsässä niin mitä se meillä tekee kun ollaan sisällä? Silti ei ole ok, että käytäis jossain. Ihan periaatteesta ihmetyttää.

Ja itse olen aika tarkka kelle lapset annan..

Ap

Vierailija
14/40 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää kun tietää miten hektistä meillä on. Tietää, että pari tuntia yhteistä aikaa olisi meille todella arvokasta. Edes kerran kuussa. Nyt saadaan lapset yöksi hoitoon kerran vuodessa. On sitten menty päiväkotiaikana yhdessä syömään ja leffaan ja pidetty palkatonta 😂

Ap

Jos parisuhde on niin huonolla tolalla, ehkä kannattaisi vaan erota. Eikös siksi se perhe tehdä, että ollaan perhe? Ei sen tarkoitus ole hajottaa perheitä

Vierailija
15/40 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olis varaa palkata, mutta eikö niiden pidä käydä pari kertaa, että lapset tottuvat? Olisi vaan helppoa jos vanhemmat vois hoitaa. Ollaan siellä usein yötäkin, niin en ymmärrä miksi ei voida illalla mennä pariksi tunniksi, kun lapset nukkuu!

Ja jos äiti on metsässä niin mitä se meillä tekee kun ollaan sisällä? Silti ei ole ok, että käytäis jossain. Ihan periaatteesta ihmetyttää.

Ja itse olen aika tarkka kelle lapset annan..

Ap

"Olis vaan helppoa" Niinhän se olis, siitä syystä ei tahdo tehdä sitä. Siihen tottuu liian äkkiä, sama kuin lapsilla "Noku sillonkin sai"

Vierailija
16/40 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitisi ei kuulu hoitaa sinun lapsia. Hoida itse miehesi kanssa. Ja miksi et valita että isäsi ei hoida sinun lapsia?

Vierailija
17/40 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahi itte kakaras

Vierailija
18/40 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se nyt erikoista, että ei voi antaa teidän lähteä käymään jossain jos lapsetkin on jo yöunilla.

Vierailija
19/40 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko teistä oikeasti mahdoton vaikka kerran kahdessa kuussa 3 tuntia? Niin, että lapset nukkuu koko ajan tai osan aikaa. Käydään siellä kerran maks kaks kuussa, välimatkaa sen verran ettei nyt mitään joka viikkoista hoidatusta edes voisi syntyä.

Ja oikeasti, olette sitä mieltä että perheen kanssa on oltava joka ikinen vapaa-ajan sekunti? Tai muuten on vajavainen, huono suhde tai huono äiti? Voi Jeesus taas.

Ainakin itse aion hoitaa lapsenlapsia, vähintään sen muutaman tunnin kun tiedän miltä tämä tuntuu. 6v. ja 4v. helppoja, mutta todella aktiivisia.

Vierailija
20/40 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se ole äitisi velvollisuus vahtia SINUN lapsiasi. Hanki lastenhoitaja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme