Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensiodottaja asialla.Kertokaa miltä supistelut tuntuvat?

Vierailija
19.02.2006 |

Jotkut sanovat,että tuntuu kuukautiskipua muistuttavana tunteena alavatsalla,toiset sanovat,että vatsa kovettuu ja kipu tuntuu alaselässä,jopa peräsuolessa saakka.Onko se ihan oikeasti tuollaista?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjotussupistus on muutoin samanlainen eli maha kovettuu kiveksi mutta se ei satu.

Vierailija
2/5 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseäni ja hengittää " viheltäen" =)

Se viheltely auttoi oikeasti.

Siinä meni synnytystä edeltävä yö valvoessa kotona; nukkua en voinut silmällistäkään, sillä aina supistuksen tullessa makaaminen, istuminen tai muu vastaava oli mahdotonta. Se sattui niin paljon.

Kummasti sen vain kestää, ja usko pois, sinusta löytyy uskomattomia voimavaroja kun synnytys käynnistyy!

Mahtava kokemus!

Ps. Nyt, kun en ole raskaana/synnyttämässä, en kestäisi edes murto-osaa siitä kivusta, eli ihmeellinen on luonto ja elimistö tarkoituksenmukaisuudessaan. Kannattaa siis luottaa itseensä ja kroppaansa, heittäytyä siihen mukaan.

Hyvää ja ihanaa synnytystä, ja paljon onnea matkaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monihan tätä tietty miettii ennen kuin kunnolla alkaa supistaan. Mutta usko pois -tiedät sillä sekunnlla kun NE supparit alkaa. Siitä ei voi erehtyä.

Onnea ja menestystä, ei käy kateeksi.

äitix3

Vierailija
4/5 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmästyin oikein kuinka ne muistuttivat juuri kuukautiskipuja. Ei tuntunut mulla selässä.

Vierailija
5/5 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan tuntuu kun veistä käännettäisiin alaselässä, puuskuttaa ja ei pysty edes kunnolla kävellä.

Mulla oli monena iltana ennen näitä supistuksia sellasia kivuliaita supistuksia, joka oli nopea kipu aalto ja hävisi ja tuli taas kahden kymmenen minuutin päästä uudelleen

Mutta yleisin supistus (harjoitus supistus) on se kun maha kovettuu on kova kun kuori ja hetken päästä jo pehmenee... Mulla tosin nämä supistukset saatto kestää jopa tunnin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi