Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Axl Smith ja tapaus Myllylä rupeaa muistuttamaan toisiaan

Vierailija
17.03.2016 |

Ihmiset käytännössä median myötäavustuksella tappoivat Myllylän, samanlainen lynkkausmieliala on nyt menossa.

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon samaa mieltä kuin ap. Olen myös sitä mieltä ehdottomasti että Axl teki VÄÄRIN, mutta tämä hirveä Axl:n myllytys on verrattavissa jo kiusaamiseen. Axl ansaitsee tietysti kuulla kunniansa virheistään, mutta milloin hän on kuullut sitä tarpeeksi? ja tarvitseeko ihmisen joutua töistään luopumaan virheen takia jos virhe ei koske töitä ja kyseinen ihminen on hoitanut työnsä hyvin? Ei, se on jo epäreilua!

Axl vaikuttaa sympaattiselta tyypiltä muuten, mutta jotain kieroutuneita perverssioita hänellä on, mihin hän tarvitsisi ammattiapua.

Ja te kaikki, jotka nautitte oikeen tästä kun Axl:llää myllytetään, nii kantsii katsoo kans peiliin et miten "mukavia" ihmisiä ootte! Mikähän teissä on vikana kun nautitte tahallisesta härnäämisestä?

Missä todellisuudessa sinä oikein elät. Teetkö sinä mitään muuta kuin surffailet päivät pääksytysten netissä? Tekisi jo mieli sanoa, että hanki elämä.

Missähän todellisuudessa itse elät? :D kun näytät sinäkin tällä hetkellä olevan netissä ja lukevan näitä Axl:stä tehtyjä ketjuja? Voi myös todeta sulle että, hanki elämä! :D

No en todellakaan voisi tehdä mitään syvällisiä analyyseja kyseisestä ihmisestä.

Jaajaa ja sekö oikeutti mulle sanomaan noin? :) mä vaan sanoin minkälaisen kuvan olen saanut Axl:stä, vaiston perusteella. Voi olla mukava, voi olla myös olematta, mutta siitä olen edelleen sitä mieltä että hänellä on sairas perverssio ja hänen pitäisi hakeutua hoitoon kun kuvailee yhdyntöjä ilman toisen osapuolen lupaa. Sinulle tais tehdä vähän vaikeeta lukea tuo minun kommentti, kun en hyväksy kiusaamista ja itse haluat kieroilla yhtä paljon kuin Axl ja esittää hyvää ihmistä, mutta silti edistää hänen julkista alasajoaan?

Mietippä sitä.

Vierailija
42/63 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa ei oo päätä eikä häntää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

onko ap sulla ymmärryksessä jotain vikaa, kun rinnastat nämä kaksi tapausta, jotka eivät vähäisessäkään määrin muistuta toisiaan. Totta on, että Mika Myllylän kohtalo oli onneton. Hän jäi urheilu-uran jälkeen tavallaan tyhjän päälle, eikä oikein enää löytänyt paikkaansa. Hän oli sympaattinen, kiltin oloinen eikä varmastikaan tahtonut pahaa kenellekään. Elämäänsä muodostunutta tyhjiötä hän paikkasi alkoholilla, tunnetuin seurauksin. Kerro nyt siis meille, miten Axl Smith liittyy tähän?? Hän on syyllistynyt rikokseen, vieläpä törkeään sellaiseen. Hän yritti selittää asiaa parhain päin, mutta huomasi itsekin vain pahentavansa tilannettaan. Uhreilleen hän lähetellyt tekstareita tyyliin sori, oo ihan rauhassa, nauhat on varmassa tallessa. Hän on myös uhkaillut naisia, jos nämä lähtevät viemään juttua eteenpäin. Omasta mielestään hän jo rangaistuksensa kärsinyt, joten eikö jo voitaisi unohtaa. Ai niin, ja hän on "pyytänyt anteeksi ainakin 800 kertaa". Että eikö se jo riitä? No ei riitä, teoilla on seurauksensa. Onko Axl siis mielestäsi sympaattinen, kiltti ja muiden parasta ajatteleva? Minun mielestäni hän on uskomattoman röyhkeä.

Myllylä ei välittänyt edes perheestään sitä vertaa että olisi ollut ryyppäämättä. Vaimo joutui ottamaan eron. Axl ei ole myynyt läheisiään paheidensa takia eikä asettanut seksiä heidän edelleen, kuten Myllylä asetti viinan perheensä edelle. Eikä edes noita kertapano muijia ole Axl nimennyt julkisuudessa eikä vihjaillut että esim. poikaystävät odotti kotona kun Axl jyysti muijia pepuihin.

Oletko sä ihan tosissasi? Myllylä ei ole tehnyt naisia alistavaa rikosta. Axel taas on. Miten tämä voi olla jollekkin epäselvä asia?

Viinan juominen vaimon kiusaksi on naista alistava rikos.

Vierailija
44/63 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon samaa mieltä kuin ap. Olen myös sitä mieltä ehdottomasti että Axl teki VÄÄRIN, mutta tämä hirveä Axl:n myllytys on verrattavissa jo kiusaamiseen. Axl ansaitsee tietysti kuulla kunniansa virheistään, mutta milloin hän on kuullut sitä tarpeeksi? ja tarvitseeko ihmisen joutua töistään luopumaan virheen takia jos virhe ei koske töitä ja kyseinen ihminen on hoitanut työnsä hyvin? Ei, se on jo epäreilua!

Axl vaikuttaa sympaattiselta tyypiltä muuten, mutta jotain kieroutuneita perverssioita hänellä on, mihin hän tarvitsisi ammattiapua.

Ja te kaikki, jotka nautitte oikeen tästä kun Axl:llää myllytetään, nii kantsii katsoo kans peiliin et miten "mukavia" ihmisiä ootte! Mikähän teissä on vikana kun nautitte tahallisesta härnäämisestä?

Missä todellisuudessa sinä oikein elät. Teetkö sinä mitään muuta kuin surffailet päivät pääksytysten netissä? Tekisi jo mieli sanoa, että hanki elämä.

Missähän todellisuudessa itse elät? :D kun näytät sinäkin tällä hetkellä olevan netissä ja lukevan näitä Axl:stä tehtyjä ketjuja? Voi myös todeta sulle että, hanki elämä! :D

No en todellakaan voisi tehdä mitään syvällisiä analyyseja kyseisestä ihmisestä.

Jaajaa ja sekö oikeutti mulle sanomaan noin? :) mä vaan sanoin minkälaisen kuvan olen saanut Axl:stä, vaiston perusteella. Voi olla mukava, voi olla myös olematta, mutta siitä olen edelleen sitä mieltä että hänellä on sairas perverssio ja hänen pitäisi hakeutua hoitoon kun kuvailee yhdyntöjä ilman toisen osapuolen lupaa. Sinulle tais tehdä vähän vaikeeta lukea tuo minun kommentti, kun en hyväksy kiusaamista ja itse haluat kieroilla yhtä paljon kuin Axl ja esittää hyvää ihmistä, mutta silti edistää hänen julkista alasajoaan?

Mietippä sitä.

Tiedän useammankin ihmisen, joka on kotioloissa kuin toinen persoona verrattuna julkisuudessa esillä olevaan rooliin.

Vierailija
45/63 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä näen Myllylän herkkänä ihmisenä ja Axelin narsistisena ihmisenä.

Seuraavaksi voisit oppia näkemään että oma näkemyksesi on just sitä, eli pelkkä oma näkemyksesi eikä joku yleismaailmallinen totuus. Epäilen että et kykene.

Vierailija
46/63 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

onko ap sulla ymmärryksessä jotain vikaa, kun rinnastat nämä kaksi tapausta, jotka eivät vähäisessäkään määrin muistuta toisiaan. Totta on, että Mika Myllylän kohtalo oli onneton. Hän jäi urheilu-uran jälkeen tavallaan tyhjän päälle, eikä oikein enää löytänyt paikkaansa. Hän oli sympaattinen, kiltin oloinen eikä varmastikaan tahtonut pahaa kenellekään. Elämäänsä muodostunutta tyhjiötä hän paikkasi alkoholilla, tunnetuin seurauksin. Kerro nyt siis meille, miten Axl Smith liittyy tähän?? Hän on syyllistynyt rikokseen, vieläpä törkeään sellaiseen. Hän yritti selittää asiaa parhain päin, mutta huomasi itsekin vain pahentavansa tilannettaan. Uhreilleen hän lähetellyt tekstareita tyyliin sori, oo ihan rauhassa, nauhat on varmassa tallessa. Hän on myös uhkaillut naisia, jos nämä lähtevät viemään juttua eteenpäin. Omasta mielestään hän jo rangaistuksensa kärsinyt, joten eikö jo voitaisi unohtaa. Ai niin, ja hän on "pyytänyt anteeksi ainakin 800 kertaa". Että eikö se jo riitä? No ei riitä, teoilla on seurauksensa. Onko Axl siis mielestäsi sympaattinen, kiltti ja muiden parasta ajatteleva? Minun mielestäni hän on uskomattoman röyhkeä.

Myllylä ei välittänyt edes perheestään sitä vertaa että olisi ollut ryyppäämättä. Vaimo joutui ottamaan eron. Axl ei ole myynyt läheisiään paheidensa takia eikä asettanut seksiä heidän edelleen, kuten Myllylä asetti viinan perheensä edelle. Eikä edes noita kertapano muijia ole Axl nimennyt julkisuudessa eikä vihjaillut että esim. poikaystävät odotti kotona kun Axl jyysti muijia pepuihin.

Hei moraali on ihan yleismaailmallinen asia. Axelin moraali ei kohdistunut naisiin. Mika alkoholisoitui traumassaan, mutta ei tehnyt rikoksia.

Vierailija
47/63 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietippä sitä.

Tiedän useammankin ihmisen, joka on kotioloissa kuin toinen persoona verrattuna julkisuudessa esillä olevaan rooliin.

Entäpä sitten?

Vierailija
48/63 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä näen Myllylän herkkänä ihmisenä ja Axelin narsistisena ihmisenä.

Seuraavaksi voisit oppia näkemään että oma näkemyksesi on just sitä, eli pelkkä oma näkemyksesi eikä joku yleismaailmallinen totuus. Epäilen että et kykene.

Myllylä tosissaan juoksi mutaisissa soissa mutta Axelin ura oli siistiä pintaliitoa. Myllylä alkoholisoitui vasta doping skandaalin jälkeen.

Vierailija
49/63 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset käytännössä median myötäavustuksella tappoivat Myllylän, samanlainen lynkkausmieliala on nyt menossa.

Aivan täyttä paskaa, molempien osalta. Myllylä oli ollut jo pitkään ennen kuolemaansa sekaisin kuin seinäkello ja tuskin edes tiedosti, tai oli kiinnostunut, mitä media hänestä kirjoitti. Hyvin kuvaa tilannetta sekin, että hän oli valmis tunnustamaan dopingin käytön, vaikka uransa loppuhetkillä teki kaikkensa, ettei olisi kärynnyt.

Jos joku häneen kalkkiviivoilla vaikutti, niin se oli eräs valmentaja, joka ennen oikeudenkäyntiä soitteli tiiviisti Myllylälle ja yritti saada Myllylän kieltämään systemaattisen dopingin, minkä hän sitten oikeudessa tekikin, vaikka oli poliisikuulusteluissa puhunut ihan muuta. Päihteet oli vieneet miestä jo vuosia ja syöksykierre vain paheni ja mies oli veloissaan ja peloissaan, josta syystä hänellä oli asekin. Varmasti ajatuksissa oli enemmän velkojien uhkailu, kuin se mitä hänestä lehdissä kirjotelttiin. Kun ihminen on ihan pojalla, ei häntä enää nappaa suuret linjat, vaan ajatus pyörii niissä arjen ja käytännön asioissa ja niiden mukanaan tuomassa uhassa. Ihan niin kuin narkki ajattelee ainoastaan sitä päivän annosta muusta viis ja tottakai siinä ohessa pelkää velkojia.

Vierailija
50/63 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän Myllylää moni yritti auttaa, sai työpaikkojakin useamman, mutta ihan itse ryssi ne kerta toisensa jälkeen. Vaimo katseli menoa kauan, palasi eronkin jälkeen vielä takas yhteen ja varmaan teki kaikkensa, mutta turhaan. En mä nyt oikein ymmärrä miksi helvetissä Myllylän alkoholismi oli muiden ihmisten vika? Moni muukin urheilija on jäänyt dopingista kiinni eikä ole luisunut alamäkeen. Miksi Myllylä on joku pyhimys, jonka kohtalo oli yksinomaan vaan suuren yleisön ja median vika? 

Mutta toisaalta ainahan tässä maassa on juoppoja ymmärretty. Ketään muuta ei niin ymmärretäkään. Varsinkin miespuolisia, naisjuopot on pohjasakkaa.

Vierailija
51/63 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietippä sitä.

Entäpä sitten?

No sitä sitten, että ei voi sanoa mitään varmaa ihmisestä jota ei tunne.

Vierailija
52/63 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hurjaa, itsari on aina ihan oma (raukkamainen) ratkaisu jota ei tee yksikään tervepäinen. Eli sitten ongelmia on kyllä ollut jo ennenkin jos tuollaiseen päätyy.

Eiköhän se ollut pitkään jatkunut alkoholismi joka Myllylän tappoi. Hieno urheilija, mutta kärysi dopingista eikä kestänyt syyllisyyttä vaan tappoi itsensä juomalla. Näin minä tapahtuneen käsitin.

Vierailija
53/63 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihminen ei osaa muuta kuin hiihtää niin hänen on hyvä hiihtää. Jos osaa kuvata, kuvatkoon.

Vierailija
54/63 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan eriasia, topinkilla parannetaan tuloksia, tosin Myllylän ei olisi kannattanut alkaa moiseen koska olisi pärjännyt ilmankin. Akselille ei ole ammatillisesti hyötyä kun panee parastaan tyttöjen kanssa. Niin se salaakuvaus. Oisko sitten katsellut joskus iltojen ratoksi omia sessioitaan. 

Vierailija
55/63 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan täyttä paskaa, molempien osalta. Myllylä oli ollut jo pitkään ennen kuolemaansa sekaisin kuin seinäkello ja tuskin edes tiedosti, tai oli kiinnostunut, mitä media hänestä kirjoitti. Hyvin kuvaa tilannetta sekin, että hän oli valmis tunnustamaan dopingin käytön, vaikka uransa loppuhetkillä teki kaikkensa, ettei olisi kärynnyt.

Jos joku häneen kalkkiviivoilla vaikutti, niin se oli eräs valmentaja, joka ennen oikeudenkäyntiä soitteli tiiviisti Myllylälle ja yritti saada Myllylän kieltämään systemaattisen dopingin, minkä hän sitten oikeudessa tekikin, vaikka oli poliisikuulusteluissa puhunut ihan muuta. Päihteet oli vieneet miestä jo vuosia ja syöksykierre vain paheni ja mies oli veloissaan ja peloissaan, josta syystä hänellä oli asekin. Varmasti ajatuksissa oli enemmän velkojien uhkailu, kuin se mitä hänestä lehdissä kirjotelttiin. Kun ihminen on ihan pojalla, ei häntä enää nappaa suuret linjat, vaan ajatus pyörii niissä arjen ja käytännön asioissa ja niiden mukanaan tuomassa uhassa. Ihan niin kuin narkki ajattelee ainoastaan sitä päivän annosta muusta viis ja tottakai siinä ohessa pelkää velkojia.

Jos Myllylä olisi kuollut vain tavallisen juoppokuoleman, niin se olisi ollut sitten eri tarina. Silloin olisi voinutkin sanoa, että lehtikirjoittelu ei vaikuttanut. Mutta nythän se vaikutti. Typerää edes ajatella että ei olisi vaikuttanut.

Vierailija
56/63 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hurjaa, itsari on aina ihan oma (raukkamainen) ratkaisu jota ei tee yksikään tervepäinen. Eli sitten ongelmia on kyllä ollut jo ennenkin jos tuollaiseen päätyy.

Aika dorka kommentti. Kyllähän sosiaalinen paine voi pistää mielen matalaksi aika rankastikin jos tuntuu siltä että koko maailma vihaa ja ura mennyt viemäristä alas. Eipä siinä välttämättä paljon muita ongelmia enää tarvita. En kyllä usko että Äksöli mitään itsaria tekee.

Ehkä sinusta dorka kommentti. Mun miehen paras ystävä tappoi itsensä, oli masentunut. Lohduteltiin vaimoa ja lapsia. Mun hyvä ystävä tappoi itsensä, mielenterveysongelmiin oli lääkitys hänelläkin. Mutta se on hirvittävää niille, jotka jäivät heidän jälkeensä. Rahahuolet taisivat näytellä isoa osaa näissä tapauksissa. Axl saa varmasti ulkomailla uransa uuteen nousuun ja toki on kieltämättä työssään hyvä ja kansainvälisesti tunnustettu. Tarkoitan nyt sitä, läheisten itsemurhista jotenkin toipuneena, että draamailu ja huomionhaku mustilla kuvilla ja vihjaavilla kommenteilla on mun mielestä ala-arvoista jos niiden takana on vain huomionhaku. Yleensä ne ongelmat vain eivät muutamassa päivässä itsariin kumuloidu...

No huh huh. Nyt taitaa mamma vähän ylitulkita näitä "vihjeitä".

Vierailija
57/63 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myllylä ei kestänyt häpeää ja syyllisyyttä, toivottavasti Axl löytää keinon käsitellä näitä asioita.

Vierailija
58/63 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myllylää kyllä myllytettiin mutta Axl Smithia taotaan ihan eri tavalla.

Vierailija
59/63 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää verratko hiihtokuninkaan juttua johonki takatukkahörhön videopelleilyihin.

Vierailija
60/63 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan tosissaanko vertaat perverssiä juontajaa urheilijaan, joka antoi ihan kaikkensa urheilulle ja joka halusi tuloksia niin paljon, että otti ei-sallitut keinot käyttöön. Ja joka oli ihmisenä niin rikki, että kun se elämän keskipiste (urheilu) otettiin käryn myötä pois, putosi elämältä pohja kokonaan pois. Ei kuule Myllylä ja Axu paini lähellekään samassa sarjassa. Myllylän tarina on traaginen kertomus ihmisestä, jolla on yksi suuri intohomo, minkä eteen se on valmis tekemään kaikkensa, eikä pysty elämään ilman sitä. Axu taas on vain yksi höpö höpö julkkis tusinassa, joka on tehnyt rikoksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan