Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te lastenvaunujen kanssa kulkevat!

Minullakin on oikeus tilaan
17.03.2016 |

Olisiko aivan mahdotonta, ettette kävelisi mammakaverinne kanssa vieretysten keskellä tietä niin, että muut joutuvat väistämään penkan puolelle? Tai olisiko aivan mahdotonta edes väistää muita kulkijoita?

Olisiko aivan mahdotonta jättää ravintolassa, kahvilassa tai muussa julkisessa paikassa ne lastenvaunut niin, etteivät ne tuki koko s**tanan käytävää?

JA VIELÄ: jos menet bussiin, ja sinulla on vaunuissasi sellainen kiva kääntyvä työntöaisa, niin perskule käytä sitä!

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep! Sama muille tienkäyttäjille! Vähän vituttaa koiran ulkoiluttajat, jossa ulkoiluttaja kävelee pyörätien vasenta laitaa ja koira kävelee oikeata laitaa tai sinkoilee edes takaisin.

Vierailija
2/50 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo taas tänään ei bussissa päässyt bussin perälle kun joku mamma väkisin raahasi kolmannet vahinkovankkurit keskisillalle. Mietin hetken että sanonko pahasti vai jäänkö eteen istumaan. Jäin tällä kertaa eteen istumaan. Kuskin vikakin toki, kun laittomasti päästää sen kolmannen minäminä-mamman edes sisään.

Vierailija
4/50 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

V*tuttaa kauppakeskuksissa kun niiden tyrannivaunujen kanssa täytyy kävellä aivan keskellä tietä!!! Ja bussissa täytyy olla siinä aivan keskellä niin ettei takaosaan pääse!

Vierailija
5/50 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep! Sama muille tienkäyttäjille! Vähän vituttaa koiran ulkoiluttajat, jossa ulkoiluttaja kävelee pyörätien vasenta laitaa ja koira kävelee oikeata laitaa tai sinkoilee edes takaisin.

Aamen! Koiraihmiset voisivat oppia kävelemään kävelytien oikeaa laitaa niin kuin kuuluu. Jos ei koira osaa kävellä molemmilla puolilla, niin sitten pitää varmaan luovuttaa tokoilut sun muut osaavimmille koirakoille.

-AP

Vierailija
6/50 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tänään taas cittarissa mamma käveli rattaiden kanssa kamalaa vauhtia aivan keskellä käytävää! Siis että pistää vtuttamaan! Ette te niiden rattaidenne kanssa ole yhtään muiden yläpuolella!

Vierailija
7/50 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tapahtui useampi kuukausi sitten:

Bussiin on tulossa isompi joukko ihmisiä, ja yhden lastenvaunut + kävelevä mukula. No, keskiosa tukkeutuu siihen, kun mamma jää väittelemään tämän rappusilla kiutettelevan tenavan kanssa, että meneekö hän istumaan vai ei. Ja jono seisoi! Olisi nyt edes kiskonut sen ipanansa edes tieltä pois. Stna.

Vierailija
8/50 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyppii ihan vietävästi kauppakeskuksissa kun parkkihallit on kellarissa. Ne s******n autopellet tukkii hissit vaikka voisivat ihan hyvin kävellä portaitakin. Minä en rattaiden kanssa pääse portaissa. Ilmeisesti autokansalla ei ole jalkoja millä kävellä. 

Vierailija
9/50 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsivihaa! Ne on tulevaisuuden veronmaksajia! Muualla maailmassa! Olette itsekin olleet lapsia!

Lapsivihaa! Te velat olette vain kateellisia! Vain Suomessa! Lapsellani on oikeus!

Vierailija
10/50 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän mua v*tuttaa työntää niitä vaunuja joka paikassa kuin, että joku muu työntää työntää vaunuja "väärin".

Vierailija
11/50 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin tätä samaa taas tänään, kun vastaan käveli kaksi naista rinnakkain rattaineen kahden pikkulapsensa lisäksi. Ei ollut aietta heillä väistää edes pikkuisen, joten itse sain mennä autotien puolelle, kun muuten minut olisi varmaan jyrätty :)

Vierailija
12/50 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyppii ihan vietävästi kauppakeskuksissa kun parkkihallit on kellarissa. Ne s******n autopellet tukkii hissit vaikka voisivat ihan hyvin kävellä portaitakin. Minä en rattaiden kanssa pääse portaissa. Ilmeisesti autokansalla ei ole jalkoja millä kävellä. 

Oman vuoron jonottaminen hissiin on aivan luonnollista. Kadulla toisten jyrääminen ei. Lisäksi mikä sinä olet sanomaan toisen jaloista mitään? Mitä jos jalat ei kanna?

Vierailija
13/50 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää eniten se, että lapselliset yrittävät etuilla joka hiton paikassa. "no mä vaan otan äkkiä tosta ton kahvin" "katoku mulla on tää lapsi nii meen äkkii tästä kassasta eka ettei se ala huutaa" Hyvää esimerkkiä lapsille.

Vierailija
14/50 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaavaisuus on ehdottomasti toivottavaa kaikilta osapuolilta ja tielle ei tietenkään sovi jäädä missään muodossa, eikä valloittaa koko kulkuväylää sen koommin muista välittämättä. Siinä olet oikeassa kyllä. Ainoa mistä haluan sanoa (vaikken enää rattaiden kanssa luojan kiitos kuljekaan) niin se väistäminen kulkuväylällä on kyllä itsekseen kävelevälle huomattavasti helpompaa kuin niiden vaunujen kanssa liikkuvalle. Askel sivulle ja sillä selvä. Jos siis puhutaan jostain kauppakeskuksen käytävällä vastakkain kävelevistä ihmisistä niin en ymmärrä miten joillekin se ottaa tunnon päälle ottaa sitä sivuaskelta kun tulee joku vastaan. Itselleni se on ihan itsestäänselvyys. Ja itse ainakin valitsin aikanaan kahviloissa ymv vaunuille paikan sen mukaan, että oli mahdollisimman vähän tiellä. Jotkut paikat vaan on tosi ahtaita eikä aina ole valinnanvaraa väljempien suhteen.. Minulla riittää kyllä sympatiaa vaunujen kanssa kulkeville ihan joka paikassa, itse inhosin niitä sotavaunuja niin paljon että mikä tahansa mikä helpottaa niitä työntelevien vanhempien taakkaa niin minä kyllä autan. Avaan ovet, väistän, litistän itseni seinään kiinni, you name it :D huomaa, ettei ap ole ikinä kulkenut vaunujen kanssa ihmisten ilmoilla.

Vierailija
15/50 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaunut tukkii bussin käytävän, vaikka käännän sen taitettavan aisan. Jodtain syystä sen malliset/pitkät. Ei oo kivaa munkaan mielestä olla tukkeena tai kun ihmiset tönii vaunuja. Mutta pakko se silti on julkisiin saada mennä. Live with it, niin munkin täytyy.

Vierailija
16/50 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsivihaa! Ne on tulevaisuuden veronmaksajia! Muualla maailmassa! Olette itsekin olleet lapsia!

Lapsivihaa! Te velat olette vain kateellisia! Vain Suomessa! Lapsellani on oikeus!

Eihän se lasten syytä ole, jos vanhemmilla ei ole tapoja ja huomaavaisuutta!

Vierailija
17/50 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei ole mikään ongelma tönäistä niitä vaunuja, jos niiden kanssa kävellään päälle tai jos ne on kahvilassa käytäväntukkeena. Tarjotin kädessä kävelen päin vaunuja, tönäisen ja sanon sorry. Voi olla, että siinä heilahtaa mammalta latte syliin, mutta ei minulla ole mitään velvollisuutta kiertää niitä kärryjä, jos ne on kulkuväylällä.

Vierailija
18/50 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle ei ole mikään ongelma tönäistä niitä vaunuja, jos niiden kanssa kävellään päälle tai jos ne on kahvilassa käytäväntukkeena. Tarjotin kädessä kävelen päin vaunuja, tönäisen ja sanon sorry. Voi olla, että siinä heilahtaa mammalta latte syliin, mutta ei minulla ole mitään velvollisuutta kiertää niitä kärryjä, jos ne on kulkuväylällä.

Jos ne ovat tiellä, se saattaa olla vahinkokin, mutta sinun käytöksesi on tahallista sikamaisuutta. Sika mikä sika. 

Vierailija
19/50 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun vaunut tukkii bussin käytävän, vaikka käännän sen taitettavan aisan. Jodtain syystä sen malliset/pitkät. Ei oo kivaa munkaan mielestä olla tukkeena tai kun ihmiset tönii vaunuja. Mutta pakko se silti on julkisiin saada mennä. Live with it, niin munkin täytyy.

Jos vankkurisi eivät mahdu bussiin kunnolla niin sitten joko vaihdat vankkurisi julkisiin liikennevälineisiin sopiviksi tai kävelet. Vaihtoehtosi on tässä. Live with it!

Vierailija
20/50 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ruuhkabussissa (652), Tikkurilan asemalta väkeä nousi niin paljon että käytävä oli seisojia täynnä. Eikös seuraavalta pysäkiltä tunkenut joukon jatkoksi 2 vaunujen työntäjää. Siinä sitten ähellettiin pitkän aikaa, että tulijat mahtuivat kärryineen sisälle. Mikä ihme se on , että nämä vaunuihmiset änkeävät aina pahimpaan ruuhka-aikaan bussiin? Yleensä ulkomaalaisia.