Hei kaikki Ikisinkut naiset!
Mä ajattelin kertoa, että ehdin olla hyvän aikaa sinkkuna. Noin 9- vuotta, eli suurimman osan aikuisuuttani. Ketään miestä ei suuremmin kiinostanut, paitsi reikä. Nyt löysin unelmieni miehen . Tai siis hän löysi mut. Toivoa on, älkeet heittäkö kirvestä kaivoon.
Kommentit (16)
Voitko kertoa miten tapasit?
-22- vuotias ikisinkku
Sinä et ainakaan ollut ikisinkku, se tarkoittaa sellaista joka ei ole seurustellut koskaan.
Miksi oletat, että haluaisin parisuhteen?
Onnea, ap!
Mä en ole yrittänytkään etsiä ketään, koska ajatus deittailusta ahdistaa, mutta voisin ehkä poistua kotoa useammin ja panostaa ulkonäköön edes vähän, jotta voisin toivoa jonkun löytävän minut.
Vierailija kirjoitti:
Hyi saatana.
9 vuotta ollut nainen reikänä useammalle miehelle ilman parisuhdetta. En ainakaan itse huolisi seurustelukumppaniksi tuollaista jakotavaraa.
Mies
Enkä minä huolinut sinua t. ap
Vierailija kirjoitti:
-22- vuotias ikisinkku
netissä ap.
Vierailija kirjoitti:
Hyi saatana.
9 vuotta ollut nainen reikänä useammalle miehelle ilman parisuhdetta. En ainakaan itse huolisi seurustelukumppaniksi tuollaista jakotavaraa.
Mies
Se, että miehet (huomaathan, miehet, aivan kuten sinäkin) pitävät naista pelkkänä reikänä, ei suinkaan tarkotia että nainen suostuisi olemaan pelkkä reikä.
Vierailija kirjoitti:
Hyi saatana.
Mies
Tässä justiinsa syy miksi se kirves saa lentää kaivoon ja pysyköön se Toivo siellä myös, en juhannuksena kattele sinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi saatana.
Mies
Se, että miehet (huomaathan, miehet, aivan kuten sinäkin) pitävät naista pelkkänä reikänä, ei suinkaan tarkotia että nainen suostuisi olemaan pelkkä reikä.
Paitsi ap, joka oli 9 vuoden ajan pelkkä reikä miehille.
Ei kannata näistä välittää tai kuunnella, ovat katkeroituneita barbaran pumppaajia. Miehet on erikseen. ap-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi saatana.
Mies
Paitsi ap, joka oli 9 vuoden ajan pelkkä reikä miehille.
Missä rivien välissä niin luki?
Vierailija kirjoitti:
Oletko AP jo kertonut uudelle poikaystävällesi, että olet viimeiset 9 vuotta ollut vain patjana miehille?
Ei se kuulemma kuulu rakkaalle. Valheelle on hyvä perustaa suhde.
Tiedän jo miksi löysit, tajusit mikä on oikea tasosi mitä tulee vakaviin suhteisiin, annoit kerrankin mahdollisuuden sellaiselle miehelle joka on valmis seurustelemaan kanssasi. 9 vuotta annoit itseäsi tasokkaampien miesten käyttää sinua seksiin paremman puutteessa ja varmasti myös itse nautit siitä vaikka tiesit että he ei ikimaailmassa sinun kanssa ryhtyisi mihinkään vakavaan.
Vierailija kirjoitti:
-22- vuotias ikisinkku
Ei 22-vuotias ole mikään ikisinkku. Tule kertomaan uudestaan sitten kun olet 30 tai ainakin 27–28.
Olen 51-vuotias, viimeinen seurusteluyritys on vuoden 1994 tienoilta. Paljonko minulla on toivoa?
Vierailija kirjoitti:
Olen 51-vuotias, viimeinen seurusteluyritys on vuoden 1994 tienoilta. Paljonko minulla on toivoa?
56:n täällä, entäs minulla?
Tänään on St. Patrick, voisihan sitä lähteä johonkin kääntymään. Hyvää musiikkia ja iloista mieltä nyt ainakin näkisi, jos ei muuta saisi.
Heitin jo.