Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei kaikki Ikisinkut naiset!

Vierailija
17.03.2016 |

Mä ajattelin kertoa, että ehdin olla hyvän aikaa sinkkuna. Noin 9- vuotta, eli suurimman osan aikuisuuttani. Ketään miestä ei suuremmin kiinostanut, paitsi reikä. Nyt löysin unelmieni miehen . Tai siis hän löysi mut. Toivoa on, älkeet heittäkö kirvestä kaivoon.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitin jo.

Vierailija
2/16 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko kertoa miten tapasit?

-22- vuotias ikisinkku

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et ainakaan ollut ikisinkku, se tarkoittaa sellaista joka ei ole seurustellut koskaan.

Vierailija
4/16 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi oletat, että haluaisin parisuhteen?

Vierailija
5/16 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea, ap!

Mä en ole yrittänytkään etsiä ketään, koska ajatus deittailusta ahdistaa, mutta voisin ehkä poistua kotoa useammin ja panostaa ulkonäköön edes vähän, jotta voisin toivoa jonkun löytävän minut.

Vierailija
6/16 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi saatana.

9 vuotta ollut nainen reikänä useammalle miehelle ilman parisuhdetta. En ainakaan itse huolisi seurustelukumppaniksi tuollaista jakotavaraa.

Mies

Enkä minä huolinut sinua t. ap

Vierailija
7/16 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-22- vuotias ikisinkku

netissä ap. 

Vierailija
8/16 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi saatana.

9 vuotta ollut nainen reikänä useammalle miehelle ilman parisuhdetta. En ainakaan itse huolisi seurustelukumppaniksi tuollaista jakotavaraa.

Mies

Se, että miehet (huomaathan, miehet, aivan kuten sinäkin) pitävät naista pelkkänä reikänä, ei suinkaan tarkotia että nainen suostuisi olemaan pelkkä reikä.

Vierailija
9/16 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi saatana.

Mies

Tässä justiinsa syy miksi se kirves saa lentää kaivoon ja pysyköön se Toivo siellä myös, en juhannuksena kattele sinne.

Vierailija
10/16 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi saatana.

Mies

Se, että miehet (huomaathan, miehet, aivan kuten sinäkin) pitävät naista pelkkänä reikänä, ei suinkaan tarkotia että nainen suostuisi olemaan pelkkä reikä.

Paitsi ap, joka oli 9 vuoden ajan pelkkä reikä miehille.

Ei kannata näistä välittää tai kuunnella, ovat katkeroituneita barbaran pumppaajia. Miehet on erikseen. ap-

Vierailija
11/16 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi saatana.

Mies

Paitsi ap, joka oli 9 vuoden ajan pelkkä reikä miehille.

Missä rivien välissä niin luki?

Vierailija
12/16 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko AP jo kertonut uudelle poikaystävällesi, että olet viimeiset 9 vuotta ollut vain patjana miehille?

Ei se kuulemma kuulu rakkaalle. Valheelle on hyvä perustaa suhde.

Vierailija
13/16 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän jo miksi löysit, tajusit mikä on oikea tasosi mitä tulee vakaviin suhteisiin, annoit kerrankin mahdollisuuden sellaiselle miehelle joka on valmis seurustelemaan kanssasi. 9 vuotta annoit itseäsi tasokkaampien miesten käyttää sinua seksiin paremman puutteessa ja varmasti myös itse nautit siitä vaikka tiesit että he ei ikimaailmassa sinun kanssa ryhtyisi mihinkään vakavaan.

Vierailija
14/16 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-22- vuotias ikisinkku

Ei 22-vuotias ole mikään ikisinkku. Tule kertomaan uudestaan sitten kun olet 30 tai ainakin 27–28.

Vierailija
15/16 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 51-vuotias, viimeinen seurusteluyritys on vuoden 1994 tienoilta. Paljonko minulla on toivoa?

Vierailija
16/16 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 51-vuotias, viimeinen seurusteluyritys on vuoden 1994 tienoilta. Paljonko minulla on toivoa?

56:n täällä, entäs minulla?

Tänään on St. Patrick, voisihan sitä lähteä johonkin kääntymään. Hyvää musiikkia ja iloista mieltä nyt ainakin näkisi, jos ei muuta saisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi