Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Olen sisäistänyt av-palstalta monta skitsoamista
17.03.2016 |
Ennen en koskaan huomannut lapsiperheitä kaupoilla, mutta palstaa luettuani olen alkanut tömäilemään huonosti käyttäytyviin lapsiperheisiin kaupoissakin. Asuin myös koulun vieressä ja nautin välituntimetelistä. Lasten äänet tuntuivat olevan niin elämää täynnä. Nykyään kuulostelen lapsien ääniä rapusta ja pihalta ja ärsyynnyn niistä. Olen myös törmännyt vaunukansaan, jotka terrorisoivat muita ihmisiä rattaillaan. Niitäkään en ennen huomannut olevan olemassa. On se hyvä, että palsta tuo epäkohdat esiin, meille laput silmillä' kulkeville. Onko muille käynyt niin?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Tämä palsta on yksi paaduttavimmista palstoista koko internetissä. Syy on se, että Suomi on pieni maa, ja suuri osa suomalaisista ahtautuu tänne purkamaan pahaa oloaan. Täällä on kaikki kansanosat edustettuina. Valitusta tulee kaikenlaisista mahdollisista asioista maan ja taivaan välillä. Suomi24 on toinen, mutta siellä on enemmän tilaa ja siksi tunteet käy vähemmän kuumina monilla palstoilla (jotka ei vielä ole kokonaan trollien valtaamia).