Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mua koko ajan pelottaa, että Axl tekee jotain itselleen

Vierailija
17.03.2016 |

Tuo viimeisin päivityskin kuin viimeiset hyvästit mustine kuvineen.
Toivottavasti huolestuttaa turhaan.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi sama mielessä "i'm out"-lauseen kohdalla. Luotan siihen, että läheiset ja työnantajat(?) pysyvät nyt todellakin lähellä eivätkä sulje Axlia pois kuvioistaan, vaan antavat anteeksi.

Axl teki todella ikävän tempun ja hänen kuuluu siitä saada rangaistus - mutta tämä lynkkaus menee yli.

Vierailija
2/22 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveysongelmia. Ei ole normaalia, että koko ajan pelottaa, että sinulle tuntematon rikollinen tekee itselleen jotain. Hae apua mielenterveystoimistosta, tai jos oikein pahaksi menee, psykiatrisesta päivystyksestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tekee niin tämäkin palsta on siitä kollektiivisesti vastuussa. Just sayin'

Vierailija
4/22 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa. Ei minua ainakaan pelota yhtään, että joku minulle tuntematon julkisuuden henkilö tekisi itselleen jotain. Yleisesti ottaen olen kuvitellut, että ihmiset ovat huolestuneita omista läheisistään:O

Vierailija
5/22 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa tehdä jos haluaa. Ei ole meidän asia.

Vierailija
6/22 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tee itselleen mitään, koska ei omasta mielestään ole mitään tehnyt. On uhri ja julkaisee siitä vielä kuinka monta tiedotetta, lehtijuttua, muita haastatteluja ja lopulta kirjoittaa kirjan.

Vierailija
7/22 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee todella törkeän tempun, eikä edes tempun vaan rikoksen, ja ei saisi ilmaista paheksuntaa niljakkeen touhuista?

Voi pientä suloista kun jäi kiinni, voivoi.

Vierailija
8/22 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tuosta kirjoitinkin tänne kerran, kun lynkkaus oli pahimmillaan. Sanoin, ettei olisi ensimmäinen, joka nettiherjauksen takia sellaista tekisi. Ihmiset saisi enemmän miettiä mitä kirjoittelevat.

Mediakin riepotellut ihan liikaa.

Axln tekoa väheksymättä.

Ap.

Vierailija
9/22 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti ei taivu vaan taittuu. Vanha viidakon sanonta. Ei sillä että tietäisin onko hän.

Vierailija
10/22 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa tuollainen mulkku? Saa aivan mitä ansaitseekin, ei säälitä yhtään. :)

Vierailija
11/22 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Axl oli 50-100 kertaa in ja on nyt out.

Vierailija
12/22 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tuosta kirjoitinkin tänne kerran, kun lynkkaus oli pahimmillaan. Sanoin, ettei olisi ensimmäinen, joka nettiherjauksen takia sellaista tekisi. Ihmiset saisi enemmän miettiä mitä kirjoittelevat.

Axln tekoa väheksymättä.

Ap.

Lähde?

Vierailija
13/22 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai nyt tuollaisen takia henkeä oteta. Seksiä harrastettu , ei oo tapahtunut raiskauksia, tytöt vapaaehtoisesti kiirehtineet punkkaan että ei oo edes kameraa huomattu. Rikollista on se että on salakuvattu. 

Vierailija
14/22 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Axln tekoa väheksymättä.

Ap.

Lähde?

Mikä vitun lähde? Oletko kasvanut jossain perseessä jos et ole koskaan kuullut esim. näistä teini-ikäisistä rajusti nettikiusatuista tytöistä jotka on tappaneet itsensä? En ole tuo kommentoija, mutta oli pakko vastata tähän väliin.

Vierailija
15/22 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän sitä Inkis-Mattia epäiltiin lapseensekaantumisesta tjsp. En tiedä, mitä todisteita oli, mutta ottipahan Matti itsensä hengiltä.

Vierailija
16/22 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Axln tekoa väheksymättä.

Ap.

Lähde?

Eihän siitä hirveän kauaa ole, kun oli juttua tällaisesta tapauksesta. Varmaan google löytää.

Ap.

Vierailija
17/22 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa. Ei minua ainakaan pelota yhtään, että joku minulle tuntematon julkisuuden henkilö tekisi itselleen jotain. Yleisesti ottaen olen kuvitellut, että ihmiset ovat huolestuneita omista läheisistään:O

Aika paljon itkijöitä riitti esim. sille hukkuneelle 3-vuotiaalle ja myös mukana hukkuneelle koiralle.

Vierailija
18/22 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma miten sensuroimatta modet ovat antaneet ihmisten puida koko juttua. Itse pyysin kahdesti, että keskustelu pidettäisiin yhdessä ketjussa. Eipä pidetty... En muista että täällä olisi muita julkkiksia saanut noin ruotia.

Vierailija
19/22 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika paljon itkijöitä riitti esim. sille hukkuneelle 3-vuotiaalle ja myös mukana hukkuneelle koiralle.

Vanhempia koskettaa lasten kuolemat. Sitä miettii omaa kolmevuotiastaan ja että mitä surua vanhemmat kokevat yms. Että on tuo nyt hiukan eri asia kuin Axl:n profiilikuva!

Vierailija
20/22 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Axln tekoa väheksymättä.

Ap.

Lähde?

Eihän siitä hirveän kauaa ole, kun oli juttua tällaisesta tapauksesta. Varmaan google löytää.

Ap.

Niitä tapauksia on koko ajan. Suomessa kohta myös. Eiköhän ala täälläkin kohta nuoret bloggaajat ja muut olemaan "out" kaiken paskan satamisen jälkeen. Ja ei ole teini-ikäiset ainoita jotka päätyneet siihen ratkaisuun. T. vuosia nettiherjattu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi