Ketä mietit juuri nyt ja miksi?
Ketä mietit eli minkä (etu)nimistä henkilöä ja miksi ?
Kommentit (20)
lindalinda kirjoitti:
Karia ajattelen. Onneksi nähdään ensi viiikolla.
Apua, niin minäkin...
Toivottavasti ei ole sama tyyppi. Minun on pitkä ja tumma, entäs sinun?
Axlia, ja arvatkaa mitä tekis mieli..:)
Kyllä mä yhtä axlii mietin. Mut et sä tunne sitä.
Mietin AP:ta että miksi se postailee näitä typeriä ketjuja jatkuvasti.
Ystävääni Hennaa, haluaisin suudella hänta.
Vierailija kirjoitti:
lindalinda kirjoitti:
Apua, niin minäkin...
Toivottavasti ei ole sama tyyppi. Minun on pitkä ja tumma, entäs sinun?
On..
Minkä ikäinen sinun Kari on?
Onko yrittäjä/johtotehtävissä? Alle 50v?
Jaakkoa, Mikkoa, Tommia ja Aleksia. Panettaa aika lujaa :)
Miikaa ja asioita, joita hän kertoi minulle töissä lounastauolla. En tiedä ymmärsinkö väärin vai oikein ja olen vähän pettynyt häneen. Tuntuu kuin joku paise olisi juuri puhkaistu - tekee vähän kipeää, mutta uskon että tämä oli hyväksi.
Minäkin Karia aattelen. Toivon ettei ole sama kuin edeltävien viestien Kari. Karilla on vaimo & lapset, mutta oletan olevani hänen ainoa suhteen ulkopuolelta.
Jenniä, haluaisin tietää onko hän vielä hengissä.
Ennen lankesin miettimään. Nyt en enää mene siihen, sillä tajusin kaiken olleen pelkkää pilaa. :(
Työkaveria. On niin vitun ärsyttävä ämmä että tunkee ajatuksiin viikonloppunakin. Ottaa päähän.
Vierailija kirjoitti:
Ystävääni Hennaa, haluaisin suudella hänta.
Oletko S?
Koko some pilaa ihmisten normaalin kanssakäymisen. Vielä vuonna 2000 kaikki oli helpompaa. Suhteet alkoivat ja sitten joko rakastuttiin tai sitten ei. Ei käyty mitään arvaa mitä - peliä, jossa ei tiennyt onko kyselijä nainen vai mies. Sosiaalisesti rohkeille aidoille ihmisille aika ennen somea oli kulta-aikaa.
Omena12345 kirjoitti:
Minäkin Karia aattelen. Toivon ettei ole sama kuin edeltävien viestien Kari. Karilla on vaimo & lapset, mutta oletan olevani hänen ainoa suhteen ulkopuolelta.
Jos samasta Karista puhutaan niin et ole ainoa. Tosin alan kyllästyä elämään Karin aikataulujen mukaan niin että saat pitää koko paskan.
Äläkä usko niitä selittelyjä että en mä muuten hakisi seksiä muualta mutta vaimoa ei ole kiinnostanut aikoihin
En ole kukaan edellisistä kirjoittajista