Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet panostavat enemmän uuteen parisuhteeseen?

Vierailija
17.03.2016 |

Tiedän monia tapauksia, jotka uudessa suhteessa alkavat ostamaan kukkia ja lahjoja, vaikkeivät niitä edellisissä suhteissa ole naisen toiveista huolimatta ostaneet. Vai onko se vaan niin, että ovat löytäneet paremman naisen, mihin haluavat panostaa?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan mun mies osta tai panosta. Ja tiedän, että exälleen osti paljon lahjoja, vei syömään ja matkoille. Mutta hellyyttä ja rakkautta ja pieniä tekoja kyllä saan senkin edestä.

Vierailija
2/20 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsästäjä pitää huolen, että saalis on varma. Sitten kun se on varma, niin ei ole enää niin väliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tiedostavat, että itsessäkin oli vikaa edellisessä suhteessa ja tahtovat tehdä asiat nyt toisin. Ehkä alkuhuumaa. Ehkä enemmän varallisuutta toisella kierroksella, kun on vanhempi. Ehkä kulttuurin muutos ihan jo 10 viime vuoden aikana, miehet tekevät noin keskimäärinkin enemmän kuin ennen.

Vierailija
4/20 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä esimerkki mutta esim mun exä ei ikinä tykännyt mun facebook kuvista. Selitti, että ei se napin painallus mitään merkkaa yms. Noh uuden naisen kuvista sitten tykkää. Typerä ja pieni juttu, mutta kyllä se mua häiritsee

Vierailija
5/20 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta syytä. Yksi voi olla se, että on opittu vanhoista virheistä, toinen ehkä se, että niillä huomionosoituksilla koetaan olevan jotain vaikutusta ja kolmas se, että siihen uuteen suhteeseen tosiaan pitää panostaa, muuten ei ole uutta eikä sitä vanhaa suhdetta. 

Vierailija
6/20 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei naiset voi maksaa itse kukkiansa ja lahjojansa?

Vierailija
7/20 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin panostan enemmän uuteen suhteeseen.

N36

Vierailija
8/20 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin et on alkuhuumaa, tai sit vaan entinen suhde ei ollut hirveän arvokas.

Vierailija
9/20 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alussa panostetaan, että naaras jää koukkuun. Normaalia soidinmenokäytöstä. 

Vierailija
10/20 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempi ja tiukempi, siinä siis omat syyni panostaa. Arvostan kyllä exääkin mutta en halua elää elämääni enemmän mummoa kuin mirkkua olevan naisen kanssa. Uskon että entinen ymmärsi, omalla tavallaan.

Vierailija
11/20 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on sanonut, että kun rinnalla on se oikea ihminen/kumppani, aito halu huomioida on toista luokkaa. Exäänsä ei huomioinut, minua paljonkin. Itse olen myös sitä mieltä, että kyseessä on jonkinlainen oppiminen, että suhteen eteen kannattaa nähdä vaivaa.

Vierailija
12/20 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin jaksoin panostaa, koska ryssin edellisen liiton. Mutta se yli 10 vuotta kestänyt panostus kävi ajan kanssa raskaaksi, kun vastapuoli oli koko ajan enemmänkin vaativalla puolella. Loppuihan sekin suhde lopulta. Nyt on sitten molemmat kuviot testattu ja kumpikaan ei toiminut. Loppuelämän voikin sitten uhrata lapsilleen ja harrastuksilleen.

Vierailija
13/20 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä aina naiset kirjoittavat, että eron jälkeen alkavat treenaamaan ja ehostamaan itseään oikein kunnolla? Kun tuokin kannattaisi aloittaa jo nykyisessä suhteessa ;)

Vierailija
14/20 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä esimerkki mutta esim mun exä ei ikinä tykännyt mun facebook kuvista.

Eka virhe oli pitää kumppani facebook-kaverina. 

Vierailija
15/20 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi täällä aina naiset kirjoittavat, että eron jälkeen alkavat treenaamaan ja ehostamaan itseään oikein kunnolla? Kun tuokin kannattaisi aloittaa jo nykyisessä suhteessa ;)

Niinhän ne tuntuu tekevän. Isoin varoitusmerkki että muija on lähdössä on se, että alkavat laihduttamaan ja kuntoilemaan. Järkkäilevät salaa asioita, uutta kämppää, uutta miestä, jne.

Sitten jonain kauniina päivänä pamauttaa että beibi mä lähden nyt ja on seuraavana päivänä kaveriporukkansa kanssa kantamassa tavaroita ulos.

Mies jää yksin ihmettelemään että mitä saatanaa, kavereitakaan ei ole koska muijan myötä jäänyt kaikki oma elämä taka-alalle. (tähän te tartutte ettekä tuohon oikeaan asiaan ylempänä.)

Mukavaa porukkaa!

Vierailija
16/20 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne exät ei vaan ollu niitä oikeita miehille

Vierailija
17/20 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietin kanssa samaa. Vuosikausia yritin saada miestä osallistumaan kotitöihin, täysin turhaan. Ei mitään vaikutusta. Mies oli täysin selvillä siitä miksi olin niin onneton avioliitossamme, mutta mitään muutosta hän ei halunnut tehdä.

Kun sitten lopulta sen jätin, se rukoili kuukaudesta toiseen etten jättäisi ja oli aivan murtunut. Ja mitä tapahtui muutamassa kuukaudessa? Yksin jäätyään se joutui rupeamaan tekemään kotitöitä, on opetellut laittamaan ruokaa ja siivoamaan jne. Uusi nainen epäilemättä on sitä mieltä että minun vaatimustasoni oli täysin kohtuuton ja pirttihirmuinen, kun hyvinhän tuo asiat hoitaa, vaikka olisin silloin toivonut edes JOTAIN vastuunkantoa ja osallistumista.

Vierailija
18/20 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naisille parisuhde on itsestäänselvyys. Tosi monelle miehelle se ei ole. Parisuhteen saaminen ja naisen huomion herättäminen on vaikeaa ja kun pääsee parisuhteeseen viimein, sen eteen halutaan tehdä töitä.

Vierailija
19/20 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä mietin kanssa samaa. Vuosikausia yritin saada miestä osallistumaan kotitöihin, täysin turhaan. Ei mitään vaikutusta. Mies oli täysin selvillä siitä miksi olin niin onneton avioliitossamme, mutta mitään muutosta hän ei halunnut tehdä.

Kun sitten lopulta sen jätin, se rukoili kuukaudesta toiseen etten jättäisi ja oli aivan murtunut. Ja mitä tapahtui muutamassa kuukaudessa? Yksin jäätyään se joutui rupeamaan tekemään kotitöitä, on opetellut laittamaan ruokaa ja siivoamaan jne. Uusi nainen epäilemättä on sitä mieltä että minun vaatimustasoni oli täysin kohtuuton ja pirttihirmuinen, kun hyvinhän tuo asiat hoitaa, vaikka olisin silloin toivonut edes JOTAIN vastuunkantoa ja osallistumista.

Sama. Paitsi exällä ei ole vielä naista. HAH HAH HAA! Jääköön ikuisesti poikamieheksi >:)

Vierailija
20/20 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yritin saada aina exää lähtemään kanssani ulkomaille. Kolmen vuoden seurustelun aikana ei käyty missään. Nyt uuden naisensa kanssa reissaa ties missä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä