Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita joita ahdistaa tulevan kesän pukeutuminen?

Vierailija
17.03.2016 |

En pidä kesästä siitä syystä että pitää pukeutua jos ei halua lämpöhalvausta. Mutta kun minä en tykkää paljastaa ihoani. En tiedä mikä siinä on, olen ollut tällainen lapsesta asti.

Ja nyt kun kesä on taas tulossa minua ahdistaa se millaisia vaatteita voisin käyttää. T-paita ja hame/shortsit ei tule kuuloonkaan.

Miten selviän taas tästäkin kesästä?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyt sen että et halua paljastaa itseäsi. Pidät pitkät vaatteet yllä.

Vierailija
2/24 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki pitkä hame joka peittää jalat kokonaan ja joku iso ilmava kevyt toppi jossa liehuhihat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta väljiä, ohutkankaisia vaatteita, niitä on aika paljon myynnissä tänään.

Vierailija
4/24 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tänä kesänä :D -3

Vierailija
5/24 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ihon paljastaminen viilennä.

Väljähköt, vilpoisat vaatteet paras.

Vierailija
6/24 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysät pellavahousut ja esim. löysä viskoosipaita.

Vierailija
7/24 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ahdistaa sama asia myös! Tuntuu että on ihan mahdoton löytää kivoja kesävaatteita joissa olisi miellyttävä olla. Yleensä olen t-paidassa, farkuissa ja tennareissa kaiket kesät, mutta joskus olisi kiva käyttää muitakin vaatteita. Kaikki mekot vain tuppaavat olemaan aina hihattomia, liian lyhyitä, liian avokaulaisia tai jotenkin muuten kummallisesti leikattuja. 

Vierailija
8/24 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on se ongelma että vain parina päivänä tarkenee ilman pitkähihaista. Palelen Suomessa aina. Ja vihaan sitä. Olisi ihana kulkea pikkumekoissa ja varpaat paljaina mutta ei, aina pitää olla vähintään villatakki harteilla:(

Onneksi pääsee taas muutamaksi viikoksi lämpimään kesä-heinäkuussa pois täältä

Hameet ja mekot on ihania!

Vierailija
9/24 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kesällä voi matkustaa vaikka pohjois-Norjaan, Jäämeren rannalle :)

Vierailija
10/24 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ahdistaa sama asia myös! Tuntuu että on ihan mahdoton löytää kivoja kesävaatteita joissa olisi miellyttävä olla. Yleensä olen t-paidassa, farkuissa ja tennareissa kaiket kesät, mutta joskus olisi kiva käyttää muitakin vaatteita. Kaikki mekot vain tuppaavat olemaan aina hihattomia, liian lyhyitä, liian avokaulaisia tai jotenkin muuten kummallisesti leikattuja. 

Etkö ole koskaan kokeillut pellavahousuja? 

Vierailija
11/24 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ainakin tykästyny maksimekkoihin :) peittää jalat kivasti jos ei halua liikaa paljastaa mutta muuten mukavan viileä kesäkuumalla

Vierailija
12/24 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua ahdista, koska olen löytänyt oikeanlaiset vaatekappaleet: kevyttä ja väljää pellavaa, silkkiä ja puuvillaa. En tykkää paljastella olkavarsiani tai sääriäni ollenkaan, ja inhoan auringonpaistetta ihollani. Kotiasuni on niukka ja nukun aina nakuna, mutta ihmisten ilmoilla pidän vaatteistani kiinni.

Vierailija
13/24 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteista ja ehdotuksistanne. Enää ei ahdista niin paljon. Miten selviäisinkään ilman teitä (ei ole ystäviä). Ap

Vierailija
14/24 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako joku kertoa, mistä saisi pellavaisia tai muunlaisia kivoja, väljiä housuja kesäksi? 

Vierailija
15/24 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaako joku kertoa, mistä saisi pellavaisia tai muunlaisia kivoja, väljiä housuja kesäksi? 

H&M. Kannattaa myös katsella kirppareita. Mulla kuluu pellavahousut haaroista puhki, joten en viitsi ostaa uusia, mutta Fidalla on onneksi keväisin pilvin pimein pellavahousuja joista valita :)

Vierailija
16/24 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksihameita suosittelen myös. Yltää nilkkoihin asti. Käsivarret ainoat jotka tuo nyt paljastaa. Mutta ovat mukavan vilpoisia päällä.

Vierailija
17/24 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkään en tykkää paljastavista vaatteista. Yleensä kesät talvet pitkät housut. Kesällä kuitenki käytän t-paitaa. Ja lenkkarit. En voisi edes kuvitella käyttäväni shortseja tai hameita ihmisten ilmoilla.

Vierailija
18/24 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

H&M. Kannattaa myös katsella kirppareita. Mulla kuluu pellavahousut haaroista puhki, joten en viitsi ostaa uusia, mutta Fidalla on onneksi keväisin pilvin pimein pellavahousuja joista valita :)

Elloksella näkyy olevan pellavahousuja joka lähtöön, eikä hintakaan päätä huimaa.

Vierailija
19/24 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kesän pukeutuminen ahdistaa ylipainoisia. Kuulun itsekin tähän ryhmään, mutta en jaksa stressata. Laihduttakaa niin ei enää ahdista niin paljon. Tai sitten hankitte ohuita peittäviä vaatteita kuten onkin jo ehdotettu.

Vierailija
20/24 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään Japanista tilatusta asukokonaisuudesta, joka on puuvillaa tai pellavaa ja suunniteltu juurikin Japanin superhelteiseen kesään, joka on aivan eri kaliiberia kuin Suomen "kesä". Mulla on näitä varmaan kymmenen eri väreissä.

http://ecx.images-amazon.com/images/I/61-zWv18gBL._UY550_.jpg

Saa kyllä myös naisten mallisina ja värisinä, kuvioituina ym. niin ei näytä pyjamilta :)