Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita joita ahdistaa tulevan kesän pukeutuminen?

Vierailija
17.03.2016 |

En pidä kesästä siitä syystä että pitää pukeutua jos ei halua lämpöhalvausta. Mutta kun minä en tykkää paljastaa ihoani. En tiedä mikä siinä on, olen ollut tällainen lapsesta asti.

Ja nyt kun kesä on taas tulossa minua ahdistaa se millaisia vaatteita voisin käyttää. T-paita ja hame/shortsit ei tule kuuloonkaan.

Miten selviän taas tästäkin kesästä?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaako joku kertoa, mistä saisi pellavaisia tai muunlaisia kivoja, väljiä housuja kesäksi? 

Kauppoja: Seppälä, Lindex, Esprit, H&M, Anttila, Halpahalli, Citymarket, Prisma, HongKong, Tokmanni...

Nettikauppoja: Anttila, Sokos, Ellos, HobbyHall, Zalando, Shopalike, Halens....

Iske googlen kuvahakuun esim "naisten puuvillahousut" ja surffaa sieltä kautta kivan näköisten housujen perässä oikeaan kauppaan...

Vierailija
22/24 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä kesän pukeutuminen ahdistaa ylipainoisia. Kuulun itsekin tähän ryhmään, mutta en jaksa stressata. Laihduttakaa niin ei enää ahdista niin paljon. Tai sitten hankitte ohuita peittäviä vaatteita kuten onkin jo ehdotettu.

Tämä ketju voi olla täynnä hoikkia kirjoittajia, jotka vain eivät pidä ihonsa esittelemisestä. Harvoin vain näkee vaatteita koskevaa ketjua, johon ei joku tomppeli tulisi asian vierestä huutelemaan laihduttamisesta. On se sekin yhden sortin pakkomielle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ups

Vierailija
24/24 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en tykkää kesäpukeutumisesta, koska mulla on rumia suonikohjuja (ollut jo n. 15 v., vaikka olen vasta vähän yli kolmekymppinen), joiden hoitoon mulla ei ole ylimääräistä varaa. Joten aina pitää kesäisin pitää maximekkoja tai pitkiä housuja :/