Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten aikatauluttaisit päiväni?

Vierailija
17.03.2016 |

Minun pitää tänään: käydä kaupassa, tehdä ruokaa ennen kello 14 (pakko käydä sitä varten kaupassa, jääkaappi on tyhjä), tehdä 45min salitreeni ja käydä sen jälkeen suihkussa (koko hommaan matkoineen menee 1,5h), siivota kämppä (menee noin 30min), nähdä ystävää kello 17 (kotona varmaan, 19.30) ja kirjoittaa 2-3 työhakemusta.

Missä järjestyksessä tekisit asiat? Ehdinkö tänään kaiken?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä ruokaa tekisit? -ap

Vierailija
2/5 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vitsi tämä nyt on? Siinähän sinä olet jo aikatauluttanut päiväsi, vai voinko ehdottaa, että ensin menet salille ja sitten vasta kauppaan?

En tiedä ehtimisestä, mutta itse en viitsisi sisällyttää päivääni noin paljon tekemistä.

Tee uunissa kanaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kauppaan, safkana pakastemuusi+lisukkeet. Ruokailun jälkeen salille heti, kun elimistö antaa myöten (ruokailusta riittävästi aikaa). Sieltä heti siivoamaan kämpää ja vasta sitten suihkuun. Sitten kaverin luo ja vasta illalla ne työhakemukset.

Vierailija
4/5 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä vitsi tämä nyt on? Siinähän sinä olet jo aikatauluttanut päiväsi, vai voinko ehdottaa, että ensin menet salille ja sitten vasta kauppaan?

En tiedä ehtimisestä, mutta itse en viitsisi sisällyttää päivääni noin paljon tekemistä.

Tee uunissa kanaa.

PALJON tekemistä?! No mulla ois tänään: perhe ylös aamulla, aamiainen kaikille, suihkuun, lapset kouluun, töihin (8h töissä), ruokakauppa, apteekki, ruuanlaitto, lapset harrastuksiin (yksi lapsista jopa kahteen eri harrastukseen), perheen kamojen pakkaaminen viikon reissua varten (huomenna lähtö suoraan töistä), yhden lapsen kokeen kysely, pari koneellista pyykkiä tuota reissua varten, iltapala lapsille.. ja varmaan jotain muutakin, nyt oon onneksi sen unohtanut.

Vierailija
5/5 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tulin kotiin kaupasta, pian teen ruuaksi kana-choritzopastaa. Siivoilin hiukan ja heitin pyykkikoneen päälle. Menen ruuan jälkeen suihkuun, kirjoitan työhakemuksen ja viideltä kaveria tapaamaan. Tapaamisesta vielä salille ja sitten kotiin tekemään vielä ne loput työhakemukset. -ap