Onko paljon, jos aikuinen ihminen syö yksinään purkin hernekeittoa?
Enkä tarkoita nyt sitä jumbokokoista säilykepurkkia vaan sitä "peruskokoa". Mun mielestä siinä on just sopiva annos aikuiselle, mutta mun miehen mielestä siitä piisaa hyvin kahdelle. Söin jo lapsena sen purkillisen yksinäni ja edelleen sama homma ja tuun siitä just sopivasti täyteen. Vähempi määrä ärsyttäis.
Ja ps. en oo lihava. :D
Kommentit (26)
125 kaloria per 100 grammaa, purkissa 435 grammaa eli eihän tuosta sellaisenaan jaettuna kummoinen annos oikeasti tule.
Siitä tulee 3-4 RUOKAILUA sinkulle tai yksi ruokailu 4h perheelle. On aina tullut, vähän riippuu lisätyn veden määrästä.
N50+
N-77 kirjoitti:
Ainoa mitä maha kestää. Yksi purkki minullle kerralla, ei vettä kuin pikku tilkka. Sipuliton versio, luomu.
En ymmärrä sitä jos tehdään soppaa lisäämällä vettä, muhennos on maukkaampaa. Siis vain alle desi vettä tai puoli. Ei leipää, muuten tulee liikaa hiilareita. Palvilihaa, lammasta, jauhelihaa voisi lisätä.
Onko kellään tietoa voiko syödä kylmänä purkista? Kinnostaisi ettei tarvitsi jähdyttää?
435g siis on purkissa jonka syön yksin lähes ilman lisävettä :)
Just vedin 4 purkkia ja ai että se on hyvää!! Pari sipulia ja sinappia meni puoli tuubia. Huomenna varmaan ilmavaivoissa, mut se ei haittaa kun työparia. Ja ainii mies 190cm 80kg. Ei siihen purkilliseen kuole.
Meillä tuo riittää 2 aikuselle hyvin. Toki pari näkkäriä syödään myöd
Minulle riittäisi noin 2/3 purkillista. Mutta sitä vajaata purkkia ei saa mihinkään. Joten syön yleensä koko purkin ja silloin se on vähän liikaa. Joten sen päivän aikana en sitten syö mitään muuta.
Mies, 169cm, 75kg