Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joidenkin miesten käsitys omasta vastuustaan

Vierailija
17.03.2016 |

Tietyt miehet huoh.

1.Kun nainen raiskataan, se on naisen vika. Liian vähän vaatteita.

2.Kun mies ei saa pillua, se on naisen vika. Miksi ne ei anna, ei ole reilua. Tulkaa tänne ja antakaa heti.

3.Kun mies painaa paljaalla kun kumi ei kelpaa ja nainen tulee raskaaksi, synnyttää. Se on naisen vika. Ei saa synnyttää, pitää tehdä abortti. Nainen on vastuussa ehkäisystä, vaikka sitten sillä että ihminen revitään ulos.

Millaistakohan se olisi, taiteilla läpi elämän syytellen toisia ihmisiä ja ottamatta vastuuta mistään? Enpä tiedä kun olen vain nainen.

Listaa voi jatkaa.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten osuus korkeakouluissa vähentynyt jyrkästi.

Peruskoulutus pitää muuttaa miehiä ja poikia suosivaksi, ei pidä muuttaa miehiä ja poikia, jotka ei siellä nykyään jostain syystä pärjää paremmin kuin tytöt, vaikka ennen pärjäsivätkin.

Voi olla, että on myös niin ettei teoreettinen korkeakoulutus kiinnosta poikia, jotka haluavat tehdä käsillään jotain näkyvää.

Mikseivät saa valita omaa työpolkuaan ilman muiden asiaan puuttumista?

Vierailija
22/24 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosikkini: pyykkäys sujuu nappia painamalla. 

Seuraava suosikkini: miehet teille ovat kodinkoneet kehittäneet. Muuten pesisitte vaatteita kivellä hakkaamalla joessa jne. 

Ihanaa kerskailua joidenkin miesten tekemällä työllä, kun laiskurin oma panos on mitätön. Jälleen kerran. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on sikoja, kukaan ei huoli minua!!

Vierailija
24/24 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen nuo napinpainallukset meidän perheessä, enkä pidä sitä mitenkään työsankarin mitalin arvoisena. Yksi, tai kaksi koneellista viikossa. Sanoisinkin toimintaa tekstiilihuolloksi, jotta kaikki oheistyö tulisi mainituksi. Puolesta tunnista tuntiin viikossa menee aikaa. Ei kummoinenkaan uhraus minulta.

Kysyinkin vaimolta juuri, että onko vaatteet olleet tekstiilihuoltoni osalta kelvollisia. Ja vastaus "Ovat!".

Ei kummoinenkaan homma tuo. Tosin minä teen kaikki muutkin kotihommat. Ilman torvisoittoa!

Mies 55v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän