Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kulutuksenne vaatteisiin vuodessa?

Vierailija
16.03.2016 |

Laskin että omani oli 1178,60 (tuhatsataseitsemänkymmentäkahden ja kuusikymmentä) euroa ajalta 3.2015-3.2016 pelkästään zalandosta. En ole laskenut erikseen vielä boozt.com tilauksia koska en ole muistaakseni rekisteröitynyt enkä näe vanhoja tilauksiani. Arvioisin siellä olevan n.200 euroa.

Olen ollut palkkatuella osa-aikaisena työnä vuoden ja nyt taas työtön. Olen ostanut lähes pelkästään Hugo Boss tuotteita, mutta myös Michael Korsin trenssin, Tigers of Sweden nilkkurit ja Gantin kalsarit.

Vain sukkia olen ostanut kivijalkamyymälöistä, kuten Tokmanni. Olen 29-vuotias mies, enkä hae elämältäni mitään muuta kummempaa, kunhan vaatteet ja tietokone pysyy viimeisipänä (käytin 2300e syksyllä siihen) ja kalja riittää. Vanhemmat ovat kuolleet perintöäkään jättämättä joten turha väittää, ettei "tavallinen pulliainen" voisi niitä ostaa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin sata euroa

Vierailija
2/3 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimäärin n. 1000 € vuodessa silloin kun olen menoja seurannut. Kuulostaa isolta summalta, mutta äkkiä sen näköjään menee. Minulla ei ole paljon vaatteita, enkä ole kova shoppailemaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna meni n. 13e, ostin yhden paidan ja ohuita nilkkasukkia.

Tätä ennen ostin vuonna 2012 kesäkengät, maksoi n. 30e ja rintsikat n. 30e.

Sitten en muistakaan milloin ennen vuotta 2012 olen ostanut vaatetta tai kenkiä. Ehkä nyt kesällä voisi harkita uusien kenkien ostamista..