Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljon maksaisit käytetystä astianpesukoneesta?

Vierailija
16.03.2016 |

Meidän oma pesukone vetelee viimeisiään ja tuttu myisi mulle tarpeettomaksi jäävän koneensa. On kolme vuotta vanha ja maksoi uutena 500 €. Toimii niin kuin pitää. Nyt pitäis vaan tietää, mikä olisi hyvä hinta tuosta.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En satasta enempää maksaisi. 

Itse sain naapurista maksutta, kun myivät asuntonsa. Heidän uudessa asunnossa oli kone valmiina ja puolestaan uudella tulokkaalla oma kone. Eli yksi ylimääräinen. Säästin Sorttiin kuskaamisen vaivan. 

Ei monen vuoden vanhasta kodinkoneesta minusta voi pyytää kuin nimellisen hinnan. Todennäköisesti pykii vielä monta vuotta, mutta toisaalta voi räjähtää vaikka huomenna. 

Vierailija
2/3 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta koneesta pyysimme 20 euroa, oli muutaman vuoden vanha peruskone.

Pesukoneet ei nykyään kestä kovin kauaa, niistä menee kortti ja sen uusiminen maksaa saman mitä uuden koneen osto. Sillä mikä koneen hinta oli muutama vuosi sitten on ihan yksi ja hailee, se on käytetty kone eikä siitä voi hirveitä pyytää. Syötä tori.fi-palveluun hakusana astianpesukone ja katso paljonko muualla pyydetään saman ikäisistä ja saman mallisista koneista käytettynä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torista olen katsellutkin, mutta sieltä on vaikea nähdä, minkä laatuisesta koneesta on kyse. Tuttu mietti hinnaksi 100 tai 150 €...

Ap